Резюме от 13 октября 2017

Копылов Антон Юрьевич

Менеджер по развитию, 15 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
11 июля 1993 (24 года)
Город:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Юрист, Начальник отдела

с 04.2017 по наст. время (6 месяцев)
Надеждный бизнес, Шостка (Корпоративне право)

•реєстрація фізичних осіб – підприємців, юридичних осіб;
•ліквідація фізичних осіб – підприємців;
•реєстрація змін діяльності юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців;
•ліквідація юридичних осіб;
•створення, купівля, продаж діючих підприємств
•реєстрація торгової марки в Україні;
•договірна робота;
•претензійно - позовна робота
•представництво компанії в державних органах ;
•ведення ділової переписки,надання консультацій, прийом клієнтів;
•відкриття власних напрямів діяльності (ліцензування )


Образование

НУ ЮАУ (бывш. НЮАУ) им. Ярослава Мудрого

Хозяйственно-правовой,Правознавство, Харьков

Высшее, с 09.2010 по 07.2015 (4 года 10 месяцев)


Дополнительное образование

  • •маю спеціальну технічну освіту за фахом – « Оператор комп'ютерного набору 1 категорії, секретар керівника організації, устано (2015,2 года)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    •Володіння ПК та основними офісними програмами: MS Word, MS Excel, Internet, робота з реєстрами, програмами Liga Zakon, Verdictum тощо;

Знание языков

  • Английский — средний

Дополнительная информация

Професійна діяльність :
28.06.15 р. - 25.09.15 р. – Шосткинський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги на посаді «помічник начальника юридичного відділу»


Функціональні обов'язки:

•надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
•складання заяв, скарг та інших документів правового характеру;
•медіація;
•пошук та забезпечення участі захисника під час здійснення досудового розслідування та в процесі судового провадження;
•збір, узагальнення та аналіз статистичних даних про надання безоплатної вторинної правової допомоги;
•робота з державними органами;
•первинний розгляд письмових звернень громадян;
•підготовка листів та відповідей на запити громадян;
•ведення документообігу.









3. 01.10.2015 - 25.11.2016 – ФОП, підприємницька діяльність


Функціональні обов'язки:

•організація роботи магазину. Пошук торгового приміщення, постачальників. Підбір, розвиток персоналу ;
•ведення переговорів з постачальниками ,контрагентами ,партнерами;
•договірна робота;
•розроблення посадових інструкцій працівникам;
•контроль вірності оформлення первинної документації;
•взаємодія с контролюючими органами державної влади і місцевого самоврядування;
•формування бюджету доходів і ціноутворення, аналіз ринку , конкурентної середи.






4. 24.01.2017р. - 30.05.2017р. – ТОВ « Консоріс » м. Київ

Функціональні обов'язки:

•вивчення, аналіз законодавчої бази в сфері страхування;
•надання консультацій і роз’яснень з правових питань в сфері страхування;
•робота з договорами КАСКО,ОСАГО(вивчення, розбір, аналіз, оцінка ризиків страхувальника ,внесення пропозицій щодо змін окремих пунктів договору для покращення положення страхувальника розробка власних договорів майнового страхування);
•побудова позиції юридичного захисту клієнта страхової фірми у випадках відмови страховика у виплаті страхової компенсації або необґрунтованого зниження суми страхової виплати;
•робота з програмою КАСКО_Rating;
•досудове рішення страхових спорів


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: