Резюме от 13 октября 2017

Черноиван(Шовкун) Нина Александровна

Офис-менеджер, деловод, администратор, 7 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
7 ноября 1985 (31 год)
Город:
Олешки (Цюрупинск)
Готов к переезду:
Херсон

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Черноіван Ніна Олександрівна

м. Цюрупинськ • 75100 • вул. Енгельса буд. 102 • тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») • e-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
д.н. 07 листопада 1985р.

Мета

Бажана посада
Можливість застосувати свій досвід в новій, цікавішій роботі.Продовжувати заглиблювати і реалізовувати знання.

Офіс-менеджер, діловод

Досвід роботи

Управління праці та соціального захисту населення.Держслужбовець, спеціаліст І-категорії відділу соціальних допомог.(08.2009-11.2010)
Консультацiя громадян.
Своєчасне і якісне відпрацювання документів по нарахуванню соціальних допомог.
Листування з виконавчими службами та іншими організаціями.

Медичний центр “Мед-СИТИ”, адміністратор.(08.2011-05.2013)
Ведення документообігу.
Обробка кореспонденції.
Прийом та обробка електронної пошти.
Консультація та прийом пацієнтів.
Організація роботи та життєзабезпечення установи.

Відділ Держгеокадастру у Цюрупинському районі Херсонської області .Держслужбовець,головний спеціаліст з кадрових питань та державної служби, діловод.(06.2013- 10.2015)
Виконання робіт з кадрового діловодства (прийняття на роботу, звільнення, надання відпусток, заохочення та стягнення та ін.).
Підготовка наказів, розпоряджень, службових записок щодо кадрової та основної діяльності Відділу.
Ведення обліку трудових книжок.
Формування і ведення особових справ працівників.
Ведення штатного розпису Відділу.
Ведення табельного обліку робочого часу працівників, первинне заповнення листів непрацездатності, графіків відпусток, обліку показників зайнятості та складання й подання звітів до Центру зайнятості.
Підготовка та здача звітності.
Підготовка необхідних документів для кваліфікаційної та атестаційної комісій, проведення необхідних заходів щодо професійної оцінки працівників.
Прийом, облік, реєстрація вхідної та вихідної документації.

Освіта
Харківський національний автомобільно-.дорожній університет
Інженер з транспорту (2003-2008рр)
Спеціальність – Організація і регулювання дорожнього руху.
Додаткові відомості
Упевнений користувач ПК (MS Office, Internet).
Польська – рівень володіння середній.
Знання оргтехніки (міні-атс, ксерокс, факс, принтер, сканер).


Особисті якості Характер спокiйний,урiвноважений,але свої погляди вiдстоюю активно та аргументовано, доброзичлива, комунiкабельна,вмiю аналiзувати та логiчно мислити. Відповідальна, вмію працювати в команді, цілеспрямована, порядна, легко навчаюсь.
Гарантую високу самовіддачу, а також акуратність, точність і грамотність виконання своїх посадових функціональних обов’язків.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: