Резюме от 15 ноября 2017 PRO

Мекенченко Наталія Олександрівна

Менеджер з персоналу, начальник відділу

Полная занятость.

Дата рождения:
17 апреля 1983 (34 года)
Город:
Бровары
Готов переехать в:
Киев


Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 11.2016 по наст. время (1 год)
Мережа гіпермаркетів, Бровары (retail)

- Підбір персоналу на позиції середнього та вищого рівнів (штат 400 чол.);
- Адаптація працівників: організація комфортного входження в компанію, складання програми навчання, підготовка навчальних матеріалів, проведення адаптаційних бесід, контроль проходження випробувального терміну;
- Організація навчання працівників: проведення внутрішніх тренінгів, організація і курирування внутрішніх навчальних проектів;
- Формування дієвого кадрового резерву;
- Організація і проведення атестації персоналу для підвищення кваліфікації;
- Робота з університетами, проф.-тех. училищами по залученню фахівців на проходження практики, працевлаштування (проведення презентацій, взаємодія з керівництвом навчальних закладів);
- Розвиток корпоративної культури: організація виїзних заходів (конкурси, змагання, номінації, нагороди);
- Вивчення рівня задоволеності персоналу, організація корпоративних опитувань.

Менеджер з персоналу

с 06.2013 по 03.2016 (2 года 9 месяцев)
Мережа супермаркетів, Бровары (retail)

- Відкриття супермаркету, підбір персоналу всіх рівнів з нуля (масовий підбір);
- Ведення вакансій різного рівня складності одночасно;
- Повний обсяг ведення кадрового обліку - штат 200 чоловік: прийом, звільнення, переведення, відпустки, відрядження, лікарняні, табель робочого часу);
- Контроль проходження випробувального терміну персоналом;
- Формування кадрового резерву, як зовнішнього так і внутрішнього (аналіз резюме, телефонне інтерв'ю, проведення співбесід);
- Робота в програмі 1С8.2 зарплата і кадри;
- Ведення табеля робочого часу, нарахування заробітної плати;
- Проведення вступних інструктажів з охорони праці та пожежної безпеки;
- Ведення військового обліку;
- Здача звітності в держ. заклади.

Менеджер з персоналу

с 10.2007 по 11.2012 (5 лет 1 месяц)
ТОВ «Компанія з управління активами - Адміністратор пенсійних фондів« Дельта капітал »., Киев (Недержавний пенсійний фонд)

- Великий досвід організації та ведення кадрового діловодства в повному обсязі;
- Якісний і своєчасний пошук і підбір персоналу, відбір кандидатів на конкурсній основі в т.ч. по регіональній мережі (інтерв'ю, співбесіда, анкетування);
- Формування кадрового резерву;
- Ведення обліку особового складу підприємства, його підрозділів і встановленої документації з кадрів;
- Оформлення прийомів, переведень і звільнень співробітників відповідно до трудового законодавства;
- Формування та ведення особових справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- Заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, видача довідок співробітникам.
- Ведення табеля робочого часу, складання штатного розкладу, графіку відпусток.


Образование

Українська Академія Бізнесу та підприємництва

Спеціальність менеджмент організацій, диплом спеціаліста (денна форма навчання)., Киев

Высшее, с 09.2000 по 07.2005 (4 года 10 месяцев)

денна форма навчання


Дополнительное образование

  • Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. Курси підвищення кваліфікації керівників кадрових служб (2014)
  • Тренінг "Тренерські технології для менеджерів з персоналу" (2017)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Знання ПК на рівні досвідченого користувача MS Office (Word, Excel), 1С8.2 Зарплата і кадри, Internet, поштові програми.

Дополнительная информация

Досягнення:
- Розроблено та впроваджено процедури залучення, підбору, адаптації персоналу;
- Систематизовано процес навчання персоналу;
- Ініційована, розроблена і впроваджена система адаптації персоналу;
- Сформовано зовнішній резерв персоналу;
- Прийняття в місяць від 20 чол. на роботу, підтримка плинності кадрів на низькому рівні (штат більше 400 чоловік), 90% нових співробітників проходили випробувальний термін, сильна корпоративна культура і особисте спілкування з кожним співробітником.

Особисті якості:
Комунікабельна, виконавча, з усією серйозністю ставлюся до виконання роботи, покладених завдань поставлених керівництвом, суворо дотримуюся конфіденційністі та комерційну таємницю підприємства, психологічно стійка до стресів. Вмію знаходити спільну мову з людьми. Домагаюся результату, перш за все завдяки своїй працьовитості і старанню в роботі.


Бажана заробітна плата від 15 000 грн.(ставка)


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: