Резюме от 15 ноября 2017 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4333296/

Фахівець з кадрів, 7 000 грн/мес.

Полная занятость.

Город:
Киев

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

секретар

с 02.2014 по наст. время (3 года 9 месяцев)
ТОВ

- планування робочого дня керівників підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки тощо);
- адміністрування роботи офісу (розподіл телефонних дзвінків; прийом гостей; облік, реєстрація та розподіл кореспонденції);
- контроль термінів виконання документів; координація виконання розпоряджень керівництва; організація контролю за дотриманням єдиної норми оформлення документів;
- кадрове діловодство (прийом, переведення, звільнення, відпустки, відрядження; формування та ведення особових справ співробітників; заповнення, облік, зберігання трудових книжок співробітників; ведення штатного розпису; формування графіку відпусток та облік наданих відпусток співробітникам; ведення табеля обліку робочого часу співробітників);;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення необхідних концтоварів, питної води, обідів і т.і.).


Образование

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Загально-технічний факультет. Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання. Виробничі технології. Основи виробництва», Київ

Высшее, с 09.2001 по 05.2006 (4 года 8 месяцев)


Дополнительная информация

Фахівець з документообігу та кадрів
Кульчицька Вікторія Віталіївна
24.11.1963
м. Київ тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
эл. пошта: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ключова інформація:
- діловодство в повному обсязі (порядок складання, підписання, реєстрації, проходження, обробки та контролю документів);
- створення службових листів, розпорядчих документів, інструкцій, положень, ведення протоколів нарад керівника;
- складання договорів, додаткових угод;
- кадрове діловодство (прийом, переведення, звільнення, відпустки, відрядження; формування та ведення особових справ співробітників; заповнення, облік, зберігання трудових книжок співробітників; ведення штатного розпису; формування графіку відпусток та облік наданих відпусток співробітникам; ведення табеля обліку робочого часу співробітників);
- офісна техніка на високому рівні (принтер, сканер, факс, ксерокс, міні-АТС);
- українська та російська мови – вільно;
- ПК – впевнений користувач (MS office (Word, Excel, Internet).

Досвід роботи:
2014 р. по теперішній час – ТОВ «НТЦ «Охоронні системи», секретар.
Обов’язки та досягнення:
- планування робочого дня керівників підприємства (зустрічі, телефонні дзвінки тощо);
- адміністрування роботи офісу (розподіл телефонних дзвінків; прийом гостей; облік, реєстрація та розподіл кореспонденції);
- контроль термінів виконання документів; координація виконання розпоряджень керівництва; організація контролю за дотриманням єдиної норми оформлення документів;
- кадрове діловодство (прийом, переведення, звільнення, відпустки, відрядження; формування та ведення особових справ співробітників; заповнення, облік, зберігання трудових книжок співробітників; ведення штатного розпису; формування графіку відпусток та облік наданих відпусток співробітникам; ведення табеля обліку робочого часу співробітників);;
- забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення необхідних концтоварів, питної води, обідів і т.і.).

2008 – 2013 р.р. - Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв, провідний фахівець.
Обов’язки та досягнення:
- організація повної підтримки роботи керівництва (планування та організація робочого дня і ділових зустрічей керівника);
- облік та реєстрація отриманої та відправленої кореспонденції (листи, накази, розпорядження, службові записки, протоколи і т.д.);
- формування документів на підпис керівництву, обробка кореспонденції після її розгляду;
- розмноження кореспонденції після резолюції керівництва та розподілення її по структурним підрозділам;
- контроль термінів виконання документів;
- контроль та координація виконання розпоряджень керівництва;
- організація контролю за дотриманням єдиної норми оформлення документів;
- ведення табелю робочого часу співробітників;
- складання договорів про надання послуг, додаткових угод та всіх необхідних додатків до них з подальшим погодженням, візуванням, підписанням, контролем виконання умов та термінів дій;
- контроль підписання та введення в дію договорів про надання послуг;
- ведення ділової переписки.

2007 р. - Державний комітет з державного матеріального резерву України, головний спеціаліст загального відділу.
Обов’язки та досягнення:
- ведення електронної бази реєстрації документів;
- облік та реєстрація отриманої та відправленої кореспонденції (листи, накази, розпорядження, службові записки, протоколи і т.д.);
- формування документів на підпис керівництву, обробка кореспонденції після її розгляду;
- розмноження кореспонденції після резолюції керівництва та розподілення її по структурним підрозділам;
- контроль за своєчасним виконання доручень керівництва;
- контроль та координація виконання розпоряджень керівництва;
- організація поштових відправлень кореспонденції.

Освіта:
2001 – 2006 .рр. - Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. Загально-технічний факультет. Спеціальність «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання. Виробничі технології. Основи виробництва». Кваліфікація: вчитель трудового навчання, виробничих технологій, конструювання і моделювання одягу, креслення та безпеки життєдіяльності.
1985 – 1987 р.р. - Київський вечірній авіаційний технікум. Спеціальність «Планування на підприємствах машинобудування». Кваліфікація: технік-плановик.

Особисті якості:
Цілеспрямована, комунікабельна, відповідальна, пунктуальна.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: