Резюме від 20 січня 2019 PRO

Штанько Інна Іванівна

Заступник, помічник керуючого, керівник відділу, офіс-менеджер, адміністратор, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
34 роки
Місто:
Івано-Франківськ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник керуючого магазином

з 01.2017 по 12.2018 (1 рік 11 місяців)
ТОВ АТБ-маркет, м.Івано-Франківськ (роздрібна торгівля)

-Управляння персоналом (69 чоловік).
-Формування ефективної команди (підбір, навчання, мотивація до роботи).
-Замовлення товару, згідно аналізу продаж.
-Планування та організація роботи торгової команди.
-Складання звітності, аналіз і контроль ефективності роботи команди.
-Побудова і підтримка комунікацій з адміністрацією.
-Ведення електронного документообігу в програмі товарного обліку (прибуткові накладні, видаткові накладні, накладні внутрішніх переміщень, акти списання).
-Проведення інвентаризації.
-Контроль термінів придатності продукції.
-Робота з клієнтами.
-Вирішення конфліктних ситуацій.
-Ведення касової дисципліни.
-Розподіл і забезпечення виконання щомісячних/щоквартальних цілей роботи магазину (планів товарообороту, % втрат та ін.). Аналіз структури товарообігу і витрат магазину.
-Організація і контроль обліку робочого часу працівників.
Забезпечення і контроль основних технологічних процесів.
-Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічного стану магазину згідно діючих Санітарних правил і норм для підприємств торгівлі.
-Ведення обліково-звітної та іншої встановленої документації.
-контроль за виконанням функціональних обов’язків та трудового розпорядку персоналом.


Освіта

Кіровоградський кооперативний коледж економіки і права ім.М.П.Сая

Менеджмент, організатор обслуговування населення, Кропивницький (Кіровоград)
Незакінчена вища, з 09.2001 по 01.2004 (2 роки 4 місяці)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК, Internet, офісної техніки (принтер, ксерокс, МФУ)
Знання програм:
- 1С:
- Windows Live mail
- Outlook,
- Microsoft Office
- LibreOffice


Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Російська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Попереднє місце роботи:
Керуючий магазином
З 03.11.2015р. по 16.06.2016р. (7,5 місяців, ТОВ «ДЦ Україна» (мережа магазинів краси та здоров’я «Watsons», м.Кропивницький)
-Керівництво персоналом (10 чоловік).
-Контроль та організація викладання продукції згідно стандартів компанії.
-Контроль термінів придатності продукції.
-Проведення інвентаризації.
-Підбір, навчання, контроль дисципліни працівників.
-Робота з клієнтами.
-Вирішення конфліктних ситуацій.
-Контроль розташування товару в складських приміщеннях.
-Співпраця з центральним офісом.
-Щоденний контроль ведення касових процедур згідно діючих інструкцій (інкасації, забезпечення магазину і порядок видачі розмінної монети, ліміт каси, касова документація, закриття дня, передача потрібних документів і звітів в бухгалтерію, інвентаризація центральної і операційних кас).
-Ведення обліково-звітної та іншої встановленої документації.
-Організація та проведення акцій, сезонних розпродаж, дисконтних програм та інших рекламних заходів.
-Аналіз структури продажу і якості обслуговування покупців.
-Контроль за виконання стандартів обслуговування клієнтів.
Старший продавець
З 06.01.2014р. по 07.09.2015р. (1 рік 8 місяців, ТОВ «ДЦ Україна» (мережа магазинів краси та здоров’я «Watsons», м.Кропивницький)
-Прийом товару по кількості і якості.
-Щоденне ведення касових процедур згідно діючих інструкцій (інкасації, забезпечення магазину і порядок видачі розмінної монети, ліміт каси, касова документація, закриття дня, інвентаризація центральної і операційних кас).
-Керівництво персоналом (16 чоловік).
-організація викладання продукції згідно стандартів компанії.
-Контроль складування, переміщення і ротації товару.
-Робота з клієнтами.
Продавець-консультант
З 08.04.2013р. по 05.01.2014р. (9 місяців, ТОВ «ДЦ Україна» (мережа магазинів краси та здоров’я «Watsons», м.Кропивницький)
-Виконання розміщення і ротації товару в торгівельному залі.
-Робота з товаром (переоцінка, викладання, відбір).
-Обслуговування покупців за касовим апаратом.
-Консультація клієнтів в ТЗ.

Додаткова інформація
Сімейний стан: не заміжня, виховую двох доньок
Особисті якості
Пошук рішень замість загострення проблеми. Перевага колективної та командної роботи, вимогливість до підлеглих, ефективний і раціональний розподіл повноважень, відповідальність, здібність до швидкого навчання та адаптації до нових умов, здатність працювати у високому темпі, комунікабельність та старанність, направленість на результат, уміння приймати рішення і нести відповідальність за них, цілеспрямованість, добросовісність, пунктуальність, врівноваженість, порядність, чесність.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: