Резюме от 21 января 2018

Шевченко Тимея

Бухгалтер

Неполная занятость.

Дата рождения:
29 ноября 1969 (48 лет)
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Бухгалтер

с 06.2013 по наст. время (4 года 7 месяцев)
ПАТ «Військово-страхова компанія», Ужгород (повний спектр страхових послуг для вітчизняних та іноземних підприємств різних форм власності і фізичних осіб)

Головний бухгалтер

с 06.2006 по 05.2013 (6 лет 11 месяцев)
ПП «Інтер-Контракт», Ужгород (виготовлення та встановлення метало пластикових вікон, дверей та гаражних воріт)

Менеджер

с 10.2004 по 05.2005 (7 месяцев)
ТОВ «Альянс Захід», Ужгород (продаж мобільних телефонів та аксесуарів, індивідуальне та контрактне підключення до операторів)

Головний бухгалтер

с 03.2003 по 12.2003 (9 месяцев)
МПП «ТЕК Крокус МГ», Ужгород (транспортно-експедиційні послуги)

Бухгалтер

с 01.2003 по 02.2003 (1 месяц)
Концерн «Крокус МГ», Ужгород (продаж та обслуговування автомобільної техніки; будівництво)

Бухгалтер

с 05.2002 по 12.2002 (7 месяцев)
МПП «Крокус МГ», Ужгород (туризм, страхування)


Образование

Закарпатський обласний навчальний центр Державного комітету статистики України

«Бухгалтерський облік і аудит», кваліфікація - бухгалтер-ревізор., Ужгород

Среднее специальное, с 01.2002 по 11.2002 (10 месяцев)


Дополнительное образование

  • Закарпатський навчально-інформаційний центр «Знання-Перспектива», м. Ужгород, курси комп'ютерної грамотності (Вересень 2004)
  • Закарпатський навчально-інформаційний центр «Знання», м. Ужгород, комплексний навчальний курс користувача програмного продукту « (Червень 2007)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Навички ведення бухгалтерського, податкового обліку, касової книги, складського обліку, взаєморозрахунків, розрахунку заробітної плати, лікарняних, компенсацій, з первинною документацією, оформлення доручень / податкових накладних / прибуткових і видаткових накладних / прибуткових і видаткових касових ордерів, підготовки і здачі звітності до податкових органів та у Фонди, проведення інвентаризацій, складання авансових звітів, складання актів звірок. Знання системи «Клієнт -Банк», бухгалтерських проводок. Впевнений користувач ПК: MS Excel, Word, 1С.

Знание языков

  • Русский — эксперт
  • Украинский — эксперт
  • Венгерский — эксперт

Дополнительная информация

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:Акуратність, уважність, висока працездатність, старанність, організованість, відповідальність, порядність, чесність, посидючість.

ІНШЕ:Люблю активний відпочинок на природі, кіно, художню літературу. Не палю. Займаюся спортом на рівні підтримки фізичної форми.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: