Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 3 серпня 2022

Олександр

Директор, заступник директора, керівник відділу, структурного підрозділу, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Хмельницький

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту, адресу та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник судді

з 12.2018 по 01.2022 (3 роки 1 місяць)
Хмельницький окружний адміністративний суд, Хмельницький (Юриспруденція)

Головний спеціаліст

з 06.2008 по 12.2018 (10 років 6 місяців)
Хмельницький окружний адміністративний суд, Хмельницький (судова)

Забезпечення організації та ведення діловодства, звітності, номенклатури, аналітичної та статистичної інформації, забезпечення зберігання документації, складання планів роботи, внесення змін до статутних документів. Проведення аналітичних оглядів та заходів з підвищення кваліфікації працівників, нарад трудового колективу, розробка освітньо-професійних програм.

Освіта

«Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»

Правознавство, Киев
Вища, з 2001 по 2007 (5 років 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Національній школі суддів України

2015, семінар

Національній школі суддів України

2016, підготовка для працівників апаратів місцевих загальних та апеляційних судів

ДСА України, за підтримки Проекту Агентства США USAID «Справедливе правосуддя»

2012, Особливості визначення категорій адміністративних справ

Курси навчання у школі суддів 2020-2021

1

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows Робота з оргтехнікою ЛІГА:ЗАКОН Знання офісних програм Робота з факсом Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Законодавство України ABBYY FineReader Державні реєстри

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Забезпечення організації та ведення діловодства, звітності, номенклатури, аналітичної та статистичної інформації, забезпечення зберігання документації, складання планів роботи, розробка та внесення змін до статутних документів.
Визначення потреб і пріоритетних напрямків роботи, підбір персоналу та проведення тренінгів, розподіл та перерозподіл обов’язків між працівниками, проведення аналітичних оглядів та заходів з підвищення кваліфікації працівників, нарад трудового колективу, розробка освітньо-професійних програм, проведення конкурсів на заміщення вакантних посад, атестацій та оцінки персоналу.
Юридичний супровід господарської, адміністративної діяльності підприємства, установи чи організації, аналіз, експертиза та підготовка договорів; претензійно-позовна робота, надання правової допомоги у підготовці та оформленні правових документів, підготовка позовних, апеляційних, касаційних заяв.
Знання законодавства України та вміння швидко знайти потрібну інформацію, систематизація законодавства та судової практики.
Розробка нормативної документації: розпоряджень, наказів, положень та інструкцій, колективних договорів, укладання та супровід договорів підряду, поставки, купівлі-продажу, оренди та інше.
Відповідально ставлюсь до дорученої роботи, цілеспрямований, завжди швидко та охоче навчаюся новому, досягаю поставлених цілей; маю досвід роботи з напруженим надурочним графіком; здатний оперативно обробляти великий об’єм інформації, хороша пам'ять та реакція; контактний у спілкуванні, добре поставлена мова; відмінне знання основних положень цивільного, господарського, податкового, сімейного, земельного, трудового, адміністративного права і судового процесу, комунікабельний, цілеспрямований, ініціативний, відповідальний. Є навички роботи у торгівельній сфері (оптова торгівля).
Вмію розподіляти обов’язки, планувати та прогнозувати, працюю на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: