Резюме от 21 января 2018 PRO

Балакшей Анна Володимирівна

Менеджер по персоналу, 6 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
1 апреля 1983 (34 года)
Город:
Николаев (Николаевская обл.)

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Інженер ГРЗО

с 05.2017 по 09.2017 (4 месяца)
ПАТ "МИКОЛАЇВОБЛЕНЕРГО", Новая Одесса (Енергетика)

Ведення складського обліку

Завідувач сектору персоналу та організаційно-інформаційної роботи

с 04.2010 по 03.2017 (6 лет 11 месяцев)
Управління ПФУ в Миколаївській області, Новая Одесса (Соціальне забезпечення)

Ведення обліку кадрів, кадрової документації, підготовка розпорядчих документів, звітності, аналітичної інформації, робота в ПЗ "Картка", розрахунок стажу, контроль за встановленням надбавки за вислугу років, присвоєнням чергового рангу тощо.Забезпечення проведення комплексу заходів щодо проходження конкурсного відбору на державну службу. Контроль за дотриманням вимог інструкції з діловодства працівниками. Упорядкування документації за звітний рік. Організація і проведення зустрічей із громадськістю та представниками установ, організацій. Висвітлення діяльності управління на офіційній сторінці у Facebook.

Спеціаліст з виплати пенсій

с 01.2008 по 03.2010 (2 года 2 месяца)
Управління ПФУ в Миколаївській області, Новая Одесса (Соціальне забезпечення)

Бухгалтер

с 11.2006 по 11.2007 (1 год)
ТОВ "ТЦ"МИР", Николаев (Николаевская обл.) (Роздрібна торгівля)

Ведення бухгалтерського обліку


Образование

Миколаївський державний аграрний університет

Економічний, облік і аудит, Николаев (Николаевская обл.)

Высшее, с 09.2001 по 08.2006 (4 года 11 месяцев)

Отримала диплом магістра з бухгалтерського обліку та фінансів (з відзнакою)


Дополнительное образование

  • Курси водіїв категорії В (2007, 3 місяці)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Володію ПК на рівні досвідченого користувача

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Крім вищезазначеного забезпечувала розробку і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, положень про структурні підрозділи, атестацію, розробку і проведення тестувань, ведення системи кадрового обліку, формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників, планування їх професійної кар'єри тощо.
Своїми сильними сторонами вважаю: комунікабельність, відповідальність, порядність, швидке засвоєння нового матеріалу та навичок, ініціативність, цілеспрямованість, наполегливість. Досвідчений користувач ПК та ПЗ (Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Internet, поштові сервіси, тощо).


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: