Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 29 березня 2024

Юлія

Бухгалтер, економіст, оператор 1С, 14 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
39 років
Місто:
Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Знання і навички

MS Excel MS Word Пользователь Internet 1С:Бухгалтерия Клиент-Банк Бухгалтерский учет

Додаткова інформація

ДОСВІД РОБОТИ
ТОВ «Нова компанія – 2006»
Травень 2010 - серпень 2017– економіст (з веденням кадрової документації)
-Ведення обліку договорів в журналі реєстрації договорів;
-Ведення обліку товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ) в обліковій базі даних:
- прихід товару на склад;
- повернення товару постачальнику;
- повернення покупця, реєстрація повернень в журналі реєстрації поворотних накладних;
- коригування видаткових накладних , реєстрація коригувань в журналі;
- переміщення товару між складами;
- інвентаризація складських запасів, списання недостачі, оприбуткування надлишків ТМЦ;
- списання товарних запасів (господарські потреби, маркетинг, папір, пакувальні пакети, інше);
- установка цін номенклатури згідно затверджених прайсів; - формування акційних наборів, згідно механіки проведення акцій і контроль коректності їх проведення;
- звірка реєстру складських документів і надання залишків товару на складі завідувачу складом;
- Ведення обліку руху грошових коштів в обліковій базі даних:
- формування банківських виписок;
- формування реєстру платежів покупців для оплати в банк;
- оплата в банк грошових коштів, згідно з реєстром;
- формування касових документів: ПКО, РКО;
- відображення в обліковій БД авансових звітів співробітників;
- Контроль взаєморозрахунків з контрагентами:
- формування і видача співробітникам торгового відділу актів звірок з покупцями, а так само контроль повернень актів, підписаних покупцями;
- видача відкоригованих видаткових накладних і контроль повернення підписаних видаткових накладних.


ТОВ «Нова компанія – 2006»
Жовтень 2010-квітень 2017– оператор 1С
-Своєчасний і якісний прийом і оформлення заявкок на продукцію від торгових представників;
-Ведення журналу обліку видаткових накладних;
-Звірка накладних з реєстром накладних;
-Внесення змін в базу даних на основі наказів керівництва філіалу, нових договорів поставки продукції та іншої документації. Введення в базу данних нових клієнтів

ПП ПРОМКОМЛЕКТ
вересень 2009р.- квітень 2010р.- помічник бухгалтера
- набір прихідних /видаткових накладних, рахунків, банківських виписок (Бухгалтерія 1С)
- ведення первинної бухгалтерії

Ужгородська Автошкола ТСОУ
квітень 2006р.- лютий 2009р.- секретар, інспектор відділу кадрів
- робота з ПК та офісною технікою (ксерокс, факс, сканер)
- реєстрація та розподіл вхідної/вихідної документації
- прийом відвідувачів; організація робочого дня керівника
- робота з кадровою документацією (трудові книжки, особисті справи та карточки);
- прийом та звільнення працівників;
- ведення табеля обліку робочого часу;
- ведення архіву організації


ОСВІТА
2002-2008 рр.
Ужгородський Національний Університет, факультет романо-германської філології
Спеціальність: англійська мова і література

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ І ЗНАННЯ
Володіння ПК, навички роботи з Internet, MC Word, MC Exсel, 1С Бухгалтерія (8.3), Lotus


ЗНАННЯ МОВ

Українська-вільно, російська-вільно, англійська- з словником

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
Цілеспрямована і орієнтуюсь на результат. Завжди досягаю поставленних цілей, проявляю ініціативу. Готова навчатись і брати на себе відповідальність за пророблену роботу.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: