Резюме от 15 ноября 2017

Гришевич Ольга Орестівна

Менеджер ЗЕД (закупки), 9 000 грн/мес.

Полная занятость.

Дата рождения:
20 апреля 1994 (23 года)
Город:
Львов

Контактная информация

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Гришевич Ольга Орестівна

Особиста інформація
Місто: Львів
Освіта: вища, спеціальність: банківська справа; економіка п-ства
Дата народження:20.07.1994 р
Сімейний стан: неодружена
Контактна інформація: телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»); e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: Працевлаштування

Досвід роботи:
липень 2015р. – по сьогодні ТзОВ ТПК «НАК» Львів
Менеджер зовнішньоекономічної діяльності ( Export-import manager )
робота з іноземними постачальниками;
налагодження зв’язків з перевізниками;
укладання договорів;
ведення документації;
складання та впровадження внутрішніх інструкцій.

Освіта:
2009-2012 рр. Техніко-економічний коледж Національного Університету «Львівська політехніка», диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.

2012-2015 рр. Львівський інститут банківської справи Університету Банківської справи Національно банку України (м. Київ) диплом бакалавра з відзнакою.

2015-2016 рр. Львівський навчально-науковий інститут Державного вищого навчального закладу «Університет банківської справи» диплом магістра.

Професійні навики:
стратегічне та оперативне планування;
представницькі функції;
вміння працювати з великим колективом;
співпраця з іноземними клієнтами;
управління виробничими ресурсами.

Іноземні мови та інші навики:
Українська - рідна, російська – вільне володіння, англійська – середній рівень.

Додатково:
ПК – досвідчений користувач,знання програм МS Office( MS Word, MS Excel, MS Access), 1С, АБ-Офіс.
Водійські права категорії «В», наявність власного автомобіля.
Додаткова інформація:
Умови роботи: Повна / часткова зайнятість

Ділові якості : Здатна до прийняття рішень, вимогливість до себе та оточуючих, виконання поставлених цілей, прагнення до організації чіткого і збалансованого виробничого процесу,вміння розставляти пріоритети.
Особисті якості : Старанність, комунікабельність, відповідальність, ініціативність, пунктуальність, здатність до навчання, стресостійкість, здатність швидко реагувати в нестандартних ситуаціях, вміння находити спільну мову з клієнтами, немає шкідливих звичок.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: