Не знаете, как найти работу? С нашей суперинструкцией вы сможете все!

Резюме от 20 июля 2018

Євдокімова Людмила

Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, заступник керівника

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
2 декабря 1978 (39 лет)
Город:
Луцк

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Резюме

Євдокімова Людмила Петрівна
Вік: 39 років.
м. Луцьк
Досвід роботи:
З 26.09.2017р. працюю начальником відділу кадрів у будівельно-виробничій компанії.
• з 15.04.2013р. – по 15.06.2017р. начальник відділу кадрів (штат 400 чол.) у ТОВ «ТЕРРА ФУД» (м. Київ) філія ПАТ «Рожищенський сирзавод».
• 02.07.2007р. по 02.04 2013р. – менеджер з персоналу /інспектор з кадрів ТзОВ «Фокстрот» (10 магазинів у двох регіонах).
• 04.04.2007р. по 01.07.2007р. - інспектор з кадрів ТзОВ ВКФ «Луцьккондитер».
• 01.12.2004р. – 17.11.2006р. м. Івано-Франківськ – інспектор з кадрів.(штат 500 чол.) Західна філія ТОВ « Нафтозахист Україна».
Освіта:
• В 2014р. закінчила Факультет післядипломної освіти Східноєвропейського національного університету ім. Л.Українки за спеціальністю «Психологія» та отримала спеціальність психолога, викладача психології.
• В 2004р. закінчила Полтавський університет споживчої коопераціі України за спеціальністю
«Технологія громадського харчування» та отримала кваліфікацію інженера-технолога.

Професійні знання та вміння:
•Пошук та підбір персоналу.
•Організація і контроль адаптації новоприйнятих працівників.
•Проведення атестацій і оцінки персоналу, проведення ротацій.
•Формування та підтримка лояльності працівників до місії і цінностей компанії.
•Знаю КЗпП України, вмію виходити з складних кадрових ситуацій згідно чинного законодавства.
•В повному обсязі володію організацією та веденням кадрового діловодства на підприємстві:
-оформлення прийняття, переведення, звільнення, відпусток, лікарняних листків, відряджень
-складання та затвердження штатного розкладу, графіків відпусток
-оформлення особових справ, трудових книжок, архіву
-кадрова, статистична, аналітична звітність з обліку персоналу
- облік робочого часу, формування і перевірка табелів
-ПК на рівні досвідченого користувача +1С 8
•Чітко розумію всі процеси в кадровому менеджменті, маю досвід ведення кадрового діловодства та підбору персоналу віддалених структурних підрозділів.
•Маю досвід розробки посадових інструкцій, організаційних, регламентуючих, методичних матеріалів з питань управління персоналом.

Особисті якості: енергійна, відповідальна і надійна, комунікабельна і позитивна в роботі. Можу ефективно працювати в умовах цейтноту. Маю здатність швидко адаптовуватись до змін.
Вмію налагоджувати ефективні комунікаційні зв'язки, націлена на результат, готова нести відповідальність за реалізацію рішень, оцінюю свою роботу за кінцевим результатом, а не за кількістю затрачених зусиль.
Відкрита до нових знань і досвіду.

Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: