Людмила
Фахівець з тендерів, 30 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 49 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4518276
Знання і навички
Додаткова інформація
РЕЗЮМЕ
Коваль Людмила Анатоліївна
Посада:Менеджер із закупівлі, Товарознавець, Фахівець з планування складських операцій
Особисті дані:місто проживання: Київ
рік народження: 5 жовтня 1974 року
сімейний стан: заміжня
Контактна інформація:
телефон: [
e-mail: [
Освіта:
2006 г. – «Школа ринкової економіки»
Спеціальність: «Бугалтер-економіст»
2002 2006 – Київський національний торгово-економічний університет (КНТЕУ)
Спеціальність: «Товарознавство і комерційна діяльність»
1992-1994 – Київський комерційний коледж
Спеціальність: «Товарознавство»
Досвід роботи
2018 –тепер. час ТОВ «Нова Клін» хімчистка ЦЕХ , м.Київ
Начальник відділу закупівель
- Супровід та розподіл заявок та організація закупівель товарів і послуг;
-Моніторинг постачальників по усім регіонам країни;
-Моніторинг існуючих контрактів та ініціація їх підписання для продовження співпраці;
-Моніторинг виконання, в т.ч. супровід замовлення на закупівлю, контроль відвантаження, контроль приймання, контроль оплати товару;
-Операційна взаємодія з постачальником на предмет виконання замовлення;
-Централізоване адміністрування господарських договорів;
-Ведення та оновлення баз даних постачальників та партнерів;
-Централізоване адміністрування первинних документів (рахунків, видаткових та податкових накладних, актів виконаних робіт): супроводження процесу планування бюджету;
-Інвентаризація складів, виведення середньої кількості товару для забезпечення безперервної діяльності хімчистки.
2018Сімейна клініка «Амеда», м.Київ
Начальник Адміністративно Господарського відділу
-планування і організація періодичних і позапланових ремонтів та техобслуговування автопарку клініки;
-контроль взаєморозрахунків за надані послуги ;
-контроль виконання робіт ремонтно-будівельниї бригад та водіїв;
-контроль дотримання технології і якості виконуваних робіт, приймання та оформлення виконаних робіт з боку замовника;
-проведення тендерів по залученню підрядних організацій, постачальників на придбання необхідних господарчих товарів, матеріалів, інвентарю;
-організація і оснащення робочих місць співробітників;
-управління всіма питаннями, пов'язаними з роботою офісу, ремонтом, оздобленням внутрішнім та зовнішнім;
-заключення договорів з поставчальниками та підрядними організаціям
-оформлення супровідної документації
логістика автотранспорту клініки.
2014- 2018"Самоцвіти", м. Київ (продажі)
Товарознавець, зав. складом, оператор 1С
-прийом товару по кількості і якості, внесення даних в базу, ведення артикульної системи, ціноутворення;
-переоцінка, відвантаження та переміщення товару між складами, точками продажу;
-ведення складського господарства, прийом, відвантаження, інвентаризація, аналіз своєчасного поповнення товаром;
-робота в 1С 8.3. Ведення і підготовка щотижневої звітності залишків товару на складах.
2013-2014ТОВ "Український папір", м. Київ (оптова торгівля)
Менеджер з продажу у відділі побутової хімії
-пошук клієнтів;
-проведення тендерів;
-укладання договорів;
-оформлення супровідної документації.
2004-2013ТОВ "АБ-СОЮЗ", (металопрокат, будівельні матеріали)
Менеджер з продажу, заст. директора
-пошук, залучення клієнтів, робота з клієнтською базою;
-підготовка комерційних пропозицій, виставлення рахунків;
-пошук підрядників і взаємодія з ними;
-складання бюджетів продажу, ведення документообігу.
2002-2004ФОП «КИЙ ІНТЕРНЕШНЛ»
Товарознавець, менеджер із закупівель
-визначення товарного асортименту, а також його якості відповідно до внутрішньовиробничих стандартів, технічних умов, укладених договорів та інших нормативних документів;
-здійснення контролю та веденням оперативного обліку, своєчасної закупівлі та збуту товару зі складу, контроль асортименту та кількості товару для безперебійної та ефективної роботи відділів підприємства;
-ведення переговорів з постачальниками готової продукції та сировини для її виробництва;
-координація роботи між економічним відділом та виробництвом, зокрема, технологом;
-інвентаризація складів (сировини, готової продукції), а також магазину і складу оптової торгівлі;
-здійснення контролю над дотриманням умов і термінів зберігання товарів на складах, підготовкою товарів до продажу;
-складання звітності відповідно до встановленої нормативної бази.
Професійні навички:
Товарознавство продовольчої і промислової груп, діловодство, планування руху товару, робота з персоналом, забезпечення виробництва, регулювання просування товару від постачальників і виробництва до споживача, ведення первинної документації, підготовка маркетингових досліджень і звітності, ведення складського господарства.
Додаткові
навички :
Знання ПК програм (Word, Excel, Outlook, 1С: 8.3) ні рівні впевненого користувача
Особисті якості:Здатність швидко пристусовуватися до нових умов роботи, висока працездатність, відповідальність, порядність, пунктуальність.
Інші резюме цього кандидата
12 000 грн
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість
- Товаровед, зав складом, оператор 1С, "Самоцветы", 3 роки 6 місяців
- Менеджер , отдел бытовая химия, Тов "Украинский папир", 7 місяців
Київ
Повна зайнятість
Коваль Людмила Анатольевна Дата рождения: 05 октября 1974г. Гражданство: Украина Телефон: Эл. почта: Семейное положение: замужем, дочь 22 года. Желаемый график работы: полный рабочий день Цель Соискание...
Схожі кандидати
Спеціаліст з тендерів
30000 грн, Київ
Специалист по тендерам
40000 грн, Київ
Спеціаліст, менеджер з тендерів (публічні закупівлі, Prozorro)
Київ, Івано-Франківськ
,
ще 2 міста
Специалист по тендерам
25000 грн, Київ, Бровари, Дистанційно
Менеджер ЗЕД, специалист по тендерам
40000 грн, Київ, Дистанційно