В вакансиях появилась геолокация — теперь вы можете находить работу ближе к дому!

Резюме от 20 июня 2018 PRO

Підлісна Ольга Михайлівна

Офіс-менеджер, HR-manager, 7 000 грн

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Дата рождения:
10 августа 1992 (25 лет)
Город:
Бурштын

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Hr-manager

с 08.2017 по 12.2017 (4 месяца)
Транспортна компанія "Ріміні", Польща (Міжнародні перевезення)

Пошук та підбір персоналу (водії), розміщення інформації про вакансії,моніторинг ринку праці, проведення співбесід по телефону та Skype,адаптація нових працівників.

Помічник керівника, менеджер з підбору персоналу

с 11.2016 по 05.2017 (6 месяцев)
ТОВ "ЮЕКС-ТЕХНОЛОДЖІ", Львів (Інтернет-маркетинг, створення сайтів,веб -дизайн)

Підбір персоналу згідно вимог компанії, проведення телефонних інтерв’ю, організація життєдіяльності офісу, робота з базою 1С, виконання доручень керівника.

HR-manager, менеджер з продажу

с 12.2015 по 10.2016 (10 месяцев)
РК «Приватна біржа праці», Львів (Підбір персоналу)

Активний пошук кандидатів на відповідні вакансії та проведення співбесід, проведення телефонних інтерв’ю, чіткість виконання поставлених завдань, якісне закриття вакансій. Також здійснювала «теплі» і «холодні» дзвінки – пропонувала послуги компанії.

Оператор Центру телефонного обслуговування

с 12.2013 по 08.2015 (1 год 8 месяцев)
ПрАТ «Київстар», Львів (Послуги)

Консультація клієнтів компанії, вирішення сервісних та технічних питань, реєстрація звернень в базі даних, продаж послуг компанії, робота з внутрішньою базою компанії.


Образование

Буковинський державний фінансово — економічний університет

Бухгалтерський облік і аудит, Чернівці

Высшее, с 09.2011 по 06.2013 (1 год 9 месяцев)

Калуський політехнічний коледж

Бухгалтерський облік і аудит, Калуш

Среднее специальное, с 09.2008 по 06.2011 (2 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Ефективні продажі продуктів Київстар через Call-center, бізнес – тренер Тетяна Пан (2014 рік)
  • Перший мітап HR та рекрутерів, спікери Алла Заяць (Роль HR), Інна Тіторенко (Співбесіда по ту сторону столу) (2016 рік)
  • Вибір (розвиток лідерських якостей) – тренер Дзямулич Іван (2016 рік)
  • Аудит та тренінги для рекрутерів - тренер Володимир Горак (2016 рік)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач ПК, програма 1С (частково), база Access, HelpDesk. Використання в роботі Work.ua та robota.ua. Знання Бітрікс24: CRM система для управління продажами.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Польский — средний
  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

Відповідальна, комунікабельна, пунктуальна, швидко навчаюсь, вмію планувати свій час, стресостійка, знаходжу вихід з складних ситуацій, дисциплінована, легко знаходжу спільну мову з людьми. Розглядаю дистанційну роботу.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: