Резюме от 18 декабря 2017

Сакевич Наталия

Юрист, юрисконсульт, 15 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Юрист

с 06.2015 по 10.2017 (2 года 4 месяца)
ТОВ «Сервіс-Агромаркет», Київ (оптова торгівля засобами захисту рослин, насінням, мінеральними добривами; надання послуг внесення засобів захисту рослин та мінеральних добрив на поля)

1) повне юридичне супроводження господарської діяльності групи компаній (8 підприємств);
2) розроблення (правова експертиза) проектів наказів, порядків, інструкцій та інших внутрішніх нормативних актів;
3) підготовка правових висновків з питань податкового, господарського, цивільного, трудового, корпоративного права;
4) ведення листування з контрагентами;
5) правова оцінка та підготовка відповідей на запити правоохоронних та контролюючих органів;
6) розроблення (правова експертиза) проектів договорів, погодження умов договорів з контрагентами, внесення змін та розірвання договорів (договорів закупівлі та поставки засобів захисту рослин, мінеральних добрив, насіння, тощо, зовнішньоекономічних договорів, дистрибуції, відповідального зберігання товару, оренди (суборенди) складів, охорони, купівлі-продажу майна, договорів застави, закладу майна, застави майбутнього урожаю, поруки, відступлення права вимоги, реструктуризації заборгованості, агентських договорів; договорів надання послуг з внесення засобів захисту рослин та мінеральних добрив на поля; договорів відкриття, ведення та/або обслуговування банківських рахунків, овердрафту, факторингу, фінансового лізингу, позики, поворотної фінансової допомоги; договорів купівлі-продажу, оренди (суборенди), гарантійного та сервісного обслуговування, технічного огляду та ремонту автотранспортних засобів, купівлі-продажу нафтопродуктів, дарування, страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, добровільного страхування наземного транспорту; транспортного перевезення, транспортно-експедиційних послуг; договорів поштового зв'язку, доставки службової кореспонденції; договорів страхування фінансових ризиків, інформаційно-консультативних, юридичних, рекламних послуг, послуг з незалежної оцінки майна, послуг інформатизації, надання послуг на території митного контролю, надання брокерських послуг та декларування товару, щодо);
7) підготовка пакету документів для прийняття рішення банківськими та фінансовими установами щодо укладення з товариством договору фінансового лізингу, кредитного договору, договору факторингу та овердрафту;
8) взаємодія зі страховими компаніями, нотаріусами, банківськими установами;
9) розроблення статутів юридичних осіб, складання протоколів Загальних зборів засновників (учасників);
10) державна реєстрація юридичних осіб, реєстрація змін до установчих документів: зміна засновників, директора, місця знаходження товариства, реєстрація в органах статистики та податкових органах (зокрема, реєстрація платником єдиного податку, податку на додану вартість); державна реєстрація створення та ліквідації відокремлених підрозділів;
11) складання протоколів Наглядової ради (орган товариства, який здійснює контроль за господарською діяльність товариства);
12) ведення претензійно-позовної роботи на підприємствах;
13) ведення кадрового діловодства.

Заступник начальника юридичного управління - начальник відділу юридичного забезпечення

с 07.2008 по 06.2015 (6 лет 11 месяцев)
Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, Київ (фінансування за рахунок власних та залучених коштів інвестиційних проектів і програм, супроводження проектів і програм, забезпечення повернення наданих коштів; передача обладнання у лізинг (оренду)

1) організація роботи у відділі юридичного забезпечення юридичного управління, а з серпня 2011 р. по грудень 2013 р. - організація роботи юридичного управління у складі відділів юридичного забезпечення та претензійно-позовної роботи, забезпечення належного здійснення відділами покладених на них функцій;
2) повне юридичне супроводження діяльності установи;
3) розроблення (правова експертиза) проектів наказів, положень, порядків, інструкцій та інших внутрішніх нормативних актів;
4) підготовка та прийняття Колективного договору;
5) підготовка висновків з питань земельного, податкового, господарського, цивільного, трудового, корпоративного та процесуального права;
6) притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності осіб, винних у допущенні фінансових порушень;
7) правова оцінка та підготовка відповідей на запити правоохоронних та контролюючих органів, супроводження перевірок, які проводились органами державного фінансового контролю, правоохоронними органами та центральним органом державної виконавчої влади (органом управління майном) з дотриманням всіх вимог законодавства;
8) розроблення (правова експертиза) проектів договорів, погодження умов договорів з контрагентами, повне супроводження договорів (кредитних договорів, договорів застави, іпотеки, купівлі-продажу майна, програмного забезпечення, відступлення права вимоги, співробітництва з банківським установами, банківських вкладів, відкриття, ведення та/або обслуговування банківських рахунків, відкриття рахунку у цінних паперах, агентських договорів, договорів на виконання робіт з утилізації відходів, ремонту транспортних засобів, науково-технічного упорядкування документації, договорів про надання послуг з незалежної оцінки майна, поштового зв'язку, доставки службової кореспонденції, передплати та постачання періодичних видань, транспортно-експедиційних послуг, проведення аукціону, спостереження за установками пожежної автоматики, сервісного та технічного обслуговування засобів пожежної сигналізації, сервісного та технічного обслуговування транспортних засобів, водовідведення, водопостачання, теплопостачання, електропостачання, утримання прибудинкових територій, вивезення сміття, зберігання майна, оренди земельної ділянки, нерухомого та рухомого майна, фінансового лізингу, страхування фінансових ризиків, майна та цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, інформаційно-консультативних, аудиторських, нотаріальних, телекомунікаційних послуг, щодо);
9) ведення офіційного листування з контрагентами, з органами державної влади, правоохоронними та контролюючими органами;
10) реєстрація змін до установчих документів, проведення ліквідації та створення відокремлених підрозділів юридичної особи;
11) ведення претензійно-позовної роботи, банкротство;
12) складання протоколів Правління та Кредитної ради установи;
13) ведення кадрового діловодства.

Начальник відділу правового забезпечення департаменту юридичного забезпечення

с 07.2008 по 06.2015 (6 лет 11 месяцев)
Державна інноваційна фінансово-кредитна установа, Київ (фінансування за рахунок власних та залучених коштів інвестиційних проектів і програм, супроводження проектів і програм, забезпечення повернення наданих коштів; передача обладнання у лізинг (оренду)

1) організація роботи у відділі правового забезпечення та забезпечення належного здійснення відділом покладених на нього функцій;
2) повне супроводження процедури фінансування за рахунок коштів державного бюджету інноваційних та інвестиційних проектів у 2007 р.;
3) розроблення (правова експертиза) проектів наказів, розпоряджень та інших внутрішніх нормативних актів;
4) підготовка висновків з правових питань;
5) розроблення (правова експертиза) проектів договорів, змін та доповнень до них;
6) ведення офіційного листування з контрагентами, з правоохоронними та контролюючими органами;
7) супроводження перевірок, які проводились Контрольно-ревізійною службою України та Генеральною прокуратурою України;
8) членство в тендерному комітеті з питань здійснення закупівлі товарі, робіт, послуг за державні кошти, пройдено відповідне навчання та отримано сертифікат;
9) реєстрація змін до установчих документів.

Юрисконсульт 1 категорії

с 06.2006 по 10.2006 (4 месяца)
ВАТ «Квазар», Київ (передача в оренду виробничих площ, виробництво кремнієвих пластин)

1) підготовка висновків з правових питань;
2) розроблення типового договору оренди нерухомого майна та надання орендарям послуг водопостачання, електропостачання, телекомунікаційних та інших послуг; договору купівлі-продажу нерухомого майна, надання послуг охорони, агентського договору;
3) ведення претензійно-позовної роботи;
4) розроблення та правова експертиза наказів та розпоряджень правового характеру.

Головний спеціаліст юридичного управління

с 02.2002 по 05.2006 (4 года 3 месяца)
Українська державна інноваційна компанія, Київ (фінансування за рахунок бюджетних коштів інноваційних проектів, супроводження проектів, забезпечення повернення наданих позик; передача обладнання у лізинг)

1) супроводження господарської діяльності компанії;
2) розроблення (правова експертиза) проектів договорів;
3) ведення претензійно-позовної роботи, банкротство підприємств-боржників, представництво інтересів компанії в органах державної виконавчої служби;
4) розроблення (правова експертиза) проектів наказів, розпоряджень, інструкцій та інших внутрішніх документів правового характеру;
5) надання консультацій працівникам юридичних служб регіональних відділень компанії з питань ведення претензійно-позовної роботи.

Юрист

с 01.2001 по 01.2002 (1 год)
Дочірнє підприємство «Будівельне управління - 152» треста «Південьзахідтрансбуд», Київ (будівництво)

1) розроблення (правова експертиза) проектів договорів;
2) розроблення проектів наказів, розпоряджень, положень, інструкцій з питань охорони праці, пожежної безпеки, посадових інструкцій та інших внутрішніх документів правового характеру;
3) проведення державної реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю, постановка його на облік в податковій інспекції та фондах;
4) ведення претензійно-позовної роботи;
5) ведення кадрового діловодства.


Образование

Київський Національний університет ім. Тараса Шевченко

Юридичний, Київ
Высшее, с 09.1995 по 06.2000 (4 года 9 месяцев)


Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Курси, тренінги, сертифікати:
Цифрове видавництво MCFR (м. Київ)
Рік закінчення 2017
Прослухала вебінари за темами: «Договори-2017! Як уникнути ризиків безтоварних операцій та правильно оформити первинку», «Як Держпраці перевіряє бюджетні установи», «Військовий облік», «Навчання з охорони праці: організовуємо без проблем», «Сумісництво та суміщення у запитаннях і відповідях».
ТОВ «Київська Бухгалтерська Служба» (м. Київ)
Рік закінчення 2016
Прослухала курс семінару за темою «Безпека бізнесу».
ТОВ «ДК Управління знаннями» (м. Київ)
Рік закінчення 2013
Прийняла участь у семінарі за темою «Договірні відносини в 2013. Зміни в регулюванні, оподаткуванні та судовій практиці за 2012-2013 р.р.».
ЛИГА:ЗАКОН (м. Київ)
Рік закінчення 2012
Прийняла участь у спеціалізованому практикумі за темою «Новий кримінально-процесуальний кодекс. Що змінилося для директора та головного бухгалтера із вступом в силу нового КПК».
ТОВ «ДК Управління знаннями» (м. Київ)
Рік закінчення 2011
Прийняла участь у семінарі за темою «Аналіз нової судової практики ВСУ, ВАСУ, ВГСУ. Зміни за 2011р. Договори в судовій практиці. Захист від недобросовісного контрагента. Укладення і виконання».
ЛИГА:ЗАКОН (м. Київ)
Рік закінчення 2010
Прийняла участь у спеціалізованому практикумі за темою «Кардинальні зміни правил державної реєстрації прав власності на нерухомість. Визнання права власності».
Консалтинговий центр «Бізнес-Гарант» (м. Київ)
Рік закінчення 2010
Прийняла участь у семінарі за темою «Нові зміни у корпоративному законодавстві».
Навчальний центр ТОВ «КФ «Акцепт» (м. Київ)
Рік закінчення 2008
Прослухала консультаційний семінар за темою «Управління організацією та проведенням закупівель за державні кошти. Ефективна участь у закупівлях».
Науковий навчальний центр з питань державних закупівель при Тендерній палаті України (м. Київ)
Рік закінчення 2007
Пройшла курс навчання за темою «Державні закупівлі в Україні»
Учбовий центр "ТЕРРА" (м. Київ)
Рік закінчення 2001
Отримала спеціальність бухгалтер-економіст з правом роботи головним бухгалтером.

Навички роботи з комп’ютером:
Володіння ПК на рівні досвідченого користувача (MS Office Word, МS Office Excel), Outlook Express, інформаційно-пошукова система „ЛІГА:ЗАКОН”, інформаційно-аналітична платформа для бізнесової аналітики, конкурентної розвідки та перевірки контрагентів „YouControl”.

Особисті риси:
Порядна, комунікабельна, цілеспрямована, обов'язкова, відповідальна, здібний до навчання, маю бажання розширяти та вдосконалювати досвід за спеціальністю, працювати у колективі.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: