Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 25 грудня 2022 PRO

Людмила

Бухгалтер, 17 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
51 рік
Місто:
Запоріжжя

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер

з 09.2019 по нині (4 роки 7 місяців)
Товариство з обмеженою відповідальністю "САРКІНЕН", Запоріжжя (Виробництво металоконструкцій на експорт)

Прийом, аналіз та обробка табелів обліку робочого часу підрозділів підприємства, нарахування заробітної плати, відпускних та розрахунків при звільненні працівникам підприємства. Прийом та обробка листків тимчасової непрацездатності, довідок з військомату, довідок донорів про здачу крові, ведення протоколів засідання комісії із соціального страхування, формування та подання заяв-розрахунків до ФСС у паперовому вигляді або через М.Е.DOC, подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам до ФСС. Утримання із заробітної плати за виконавчими документами та подання звітності до виконавчих органів та приватних виконавців. Робота в системі клієнт-банк (розрахунки з контрагентами, виплата заробітної плати та інших нарахувань працівникам підприємства, підзвітним особам, перерахування податків, вигрузка виписки банку до системи 1С). Ведення кадрового обліку підприємства (прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів директора підприємства), оформлення штатного розпису підприємства, підготовка трудових договорів та договорів матеріальної відповідальності на підставі типових форм, надання довідок та копій документів працівникам підприємства, ведення особових справ працівників, обліку трудових книжок. Ведення обліку з підзвітними особами, перевірка правильності заповнення авансових звітів і витрачання коштів за призначенням, ведення каси підприємства, оформлення операцій з одержання та видачі готівки. Формування та подання у відповідні органи звітності з праці, нарахувань по заробітній платі та податкам (1-ПВ, 1-ДФ, ЄСВ, Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, звіт про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю, звіт про заборгованість з оплати праці). Проведення інвентаризації основних засобів, матеріалів і товарів на складі. Ведення розрахунків з контрагентами в 1С, формування податкових накладних та розрахунків коригування, їх реєстрація в ЄРПН, подання декларації з ПДВ.

Бухгалтер

з 03.2018 по 09.2019 (1 рік 6 місяців)
Приватне підприємство наукове промислово-комерційне об'єднення "ТАТА", Запоріжжя (Виробництво)

Прийом, аналіз та обробка табелів обліку робочого часу підрозділів підприємства, нарахування заробітної плати, відпускних та розрахункових працівникам підприємства (декілька юр. осіб та декілька ФОП). Прийом та обробка листків тимчасової непрацездатності, ведення протоколів засідання комісії із соціального страхування, формування та подання заяв-розрахунків до ФСС у паперовому вигляді або через М.Е.DOC, подання повідомлень про виплату коштів застрахованим особам до ФСС. Утримання з заробітної плати згідно виконачих документів, подання звітності про здійсненні відрахування та виплати. Ведення кадрового обліку підприємства (прийом, переведення та звільнення працівників відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів директора підприємства), оформлення штатного розпису підприємства, надання довідок та копій документів працівникам підприємства, ведення особових справ працівників, обліку трудових книжок. Ведення обліку з підзвітними особами, перевірка правильності заповнення авансових звітів і витрачання коштів за призначенням. Ведення каси підприємства, оформлення операцій з одержання та видачі готівки. Формування та подання у відповідні органи звітності з праці, нарахувань з заробітної плати та податків (1-ПВ,1-ДФ, ЄСВ, звіт про зайнятість і працевлаштування громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню, звіт про зайнятість і працевлаштування осіб з інвалідністю).

Начальник отдела принятия решений

з 07.2012 по 07.2014 (2 роки)
Управление труда и социальной защиты населения Запорожского городского совета по Шевченковскому району, Запорожье (Державні організації)

координация работы отдела (8 человек в подчинении) с целью своевременного начисления всех видов гос. пособий и субсидий на ЖКУ, проверка соответствия начислений нормам действующего законодательства, отчётность в гос. органы по начисленным пособиям и субсидиям, взаимодействие с контролирующими органами и вышестоящими организациями, проведение учёбы с подчинёнными по вопросам изменений в законодательстве о предоставлении и начислении пособий и субсидий, подготовка статей в СМИ по вопросам начисления субсидий и пособий

Главный специалист отдела принятия решений

з 05.2010 по 06.2012 (2 роки 1 місяць)
Управление труда и социальной защиты населения Запорожского городского совета по Шевченковскому району, Запорожье (Державні організації)

ввод данных с первичных документов в электронную базу данных получателей субсидий и пособий, проверка соответствия начислений субсидий на ЖКУ и гос. пособий нормам действующего законодательства, подготовка данных для отчётов

Специалист отдела назначения субсидий и пособий

з 10.2002 по 05.2010 (7 років 7 місяців)
Управление труда и социальной защиты населения Токмакского городского совета, Токмак (Державні організації)

ввод данных с первичных документов в электронную базу данных получателей субсидий и пособий, проверка соответствия начислений субсидий на ЖКУ и гос. пособий нормам действующего законодательства, формирование dbf-файлов для жилищно-коммунальных организаций по начисленным субсидиям, подготовка данных для отчётов

Освіта

Бердянский институт предпринимательства

Економічний, економіка підприємства, Бердянськ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Запорожский центр переподготовки и повышения квалификации работников органов гос.власти, органов местного самоуправления

2008, 2 недели

Знання і навички

MS Excel MS Word M.E.Doc 1С:Підприємство 1С УТП Конфігурування

Додаткова інформація

Ставлюсь відповідально до виконання своїх посадових обов'язків, дисціплінована, швидко знаходжу спільну мову з колегами

Схожі кандидати

Фінансист, бухгалтер, економіст, керуюча
Запоріжжя

Бухгалтер
Запоріжжя

Бухгалтер з первинної документації
Запоріжжя

Бухгалтер
Запоріжжя

Бухгалтер, помощник главного бухгалтера
10000 грн, Запоріжжя, Дистанційно

Бухгалтер
22000 грн, Запоріжжя, Дистанційно

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: