Резюме от 24 апреля 2018 PRO

Цехмистренко Сергей

Директор, керівник підприємства

Полная занятость.

Дата рождения:
15 октября 1974 (43 года)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Директор

с 09.2014 по наст. время (3 года 7 месяцев)
ТОВ "Геосерв", Киев (Нафта / газ видобуток інжиніринг)

Управління фінансово-господарською діяльністю підприємства, створення бізнесу з «0», формування та впровадження стратегії розвитку підприємства з урахуванням специфіки бізнесу, контроль фінансово - економічних показників діяльності підприємства, управління ефективним використанням ресурсів, організація взаємодії з підрядними організаціями та партнерами, ведення ділових переговорів, укладання угод, підписання контрактів та договорів, розробка поточних і перспективних планів, бюджетування діяльності підприємства.

Директор

с 12.2009 по 08.2014 (4 года 8 месяцев)
ТОВ "Кінгстоун", Киев (Торгівля / виробництво виробів з природнього каменю)

Керівництво торговим та виробничим підприємствами, управління матеріальними і фінансовими потоками, планування розвитку підприємства (бачення бізнесу, стратегія розвитку), контроль виконання планових показників, планування виробництва продукції, планування збуту, аналіз ринку, ціноутворення, контроль асортименту, управління продажами, виведення підприємства на зовнішні ринки, управління ЗЕД (імпорт / експорт) митне оформлення і сертифікація продукції, організація взаємодії з ключовими контрагентами (виробники / великі покупці, торгові мережі), підбір та адаптація персоналу, оптимізація бізнес процесів підприємства, створення та введення в дію регламентів і стандартів.

Начальник відділу логістики та закупівель

с 12.2005 по 12.2009 (4 года)
ЗАТ "Швидко-Україна", Киев (Харчове виробництво / ресторанний бізнес)

Побудова роботи відділу, контроль за своєчасним виконанням задач і досягненням планових показників, практичний досвід антикризового менеджменту (мінімізація втрат, виведення бізнесу на операційний прибуток, активна участь в підвищенні рентабельності бізнесу), планування діяльності відділу, управління логістичними ланцюжками підприємства, управління обсягами товарних кредитів від постачальників, забезпечення максимально вигідних умов закупівель, управління запасами, створення нормативної документації, оптимізація бізнес процесів, організація проведення тендерів, ведення переговорів на різних рівнях, укладання договорів, контроль виконання умов договорів, підбір і навчання персоналу, управління командою, створення і реалізація системи мотивації персоналу, актуалізація KPI співробітників.

Начальник відділу постачання

с 07.2000 по 12.2005 (5 лет 5 месяцев)
ТОВ "Агрополіс", Киев (Харчова промисловість / бізнес-холдинг (9 молокопереробних заводів))


Образование

Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана

Фінананси, ступінь магістра з фінансового менеджменту, Киев

Высшее, с 09.1998 по 06.2000 (1 год 9 месяцев)

Національний Університет Харчових Технологій

Механічний, Інженер механік (Обладнання харчових виробництв), Киев

Высшее, с 09.1991 по 06.1996 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • «Розвиток бізнесу, управління ростом» (2011)
  • «Перетворення стратегії розвитку підприємства в дію» (2009)
  • «Логістичний підхід в управлінні компанією» (2008)
  • «Лідерство і командоутворення» (2007)
  • «Управління часом і ефективне планування» (2007)
  • НУКМА, курси іноземної мови (2006)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    1-С, SAP-R/3, MS Office,Visio, основи AutoCAD

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Ключові навички та досягнення:
Досвід ведення фінансово-господарської діяльності підприємства;

Досвід формування стратегії розвитку підприємства (створив нову стратегію, результат-валовий дохід підприємства збільшився в 1,7 рази протягом року);

Досвід управління ресурсами підприємства (впровадив систему оптимізації затрат, результат- зниження затрат на 27%);

Досвід планування та бюджетування;

Досвід проведення переговорів різних рівнів;

Підбір та навчання персоналу, управління командою (створив вмотивовану команду, «виростив» двох начальників відділів);

Формування асортименту, цінова політика (оптимізував асортиментну матрицю, створив додаткові категорії та види продукції, розробив модель ціноутворення, що дало змогу оперативно реагувати на зміни ринку);

Досвід відкриття бізнесу з нуля (організував з нуля компанію з усіма необхідними активами, договірною базою та спецдозволами, в якості «готового бізнесу під ключ»);

Практичний досвід антикризового менеджменту (приймав участь у виводі підприємства з кризи, результат-зупинено падіння доходності, ліквідовано операційні збитки, забезпечено стабільну роботу, заміна персоналу 80%, через 1,5 роки розширення бізнесу, в кінці другого року вартість компанії збільшилась на 14%);

Досвід управління виробничим підприємством, знання технологій (маю знання в сфері харчової, переробної, машинобудівної, деревообробної, видобувної промисловості);

Проект-менеджмент по реінжинірингу бізнес процесів у виробництві, торгівлі, дистрибуції (оптимізація роздрібної мережі ТМ «Левада», заморожені напівфабрикати; проект створення ресторанів при АЗК «WOG»; побудова збутової моделі ТМ «ЗІП», пиво-безалкогольна продукція; організація логістичної системи підприємства «Auto Standard Group», автомотив; оптимізація бізнес процесів мережі магазинів «Інтерспорт» товари для спорту);

Створення та впровадження стандартів підприємства (впровадив систему взаємодії підрозділів, результат - скорочення витрат операційного часу на 18%);

Досвід управління зовнішньоекономічною діяльністю (організував експортні поставки товарів до країн колишнього СНД - залізничні норми відпуску, імпортні поставки товарів з Європи - контейнерні норми відпуску);

Досвід організації проведення тендерів (покращив тендерні процедури, проводив до 30 тендерів на рік, результат -покращення умов поставок, збільшив обсяг товарних кредитів від постачальників в 1,7 рази );

Створення та реалізація системи мотивації персоналу (створив систему мотивації, розробив особистісні КРІ для працівників різних відділів, результат - підвищення продуктивності праці на 24%);

Оптимізації бізнес процесів підприємства (керував робочою групою по оптимізації бізнес процесів, ввів у дію регламенти, стандарти, процедури, курував створення програмного продукту «Модель управління запасами», результат - економія часу менеджерів до 48%);

Досвід роботи по стандартам системи ХАССП (займався впровадженням системи ХАССП, керував розробкою стандартів (35 одиниць) для стратегічної сировини підприємства, що працює на ISO 22000);

Управління логістичними ланцюжками підприємства.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: