Резюме от 14 января 2018

Котяш Ніна

Инспектор отдела кадров

Полная занятость.

Дата рождения:
1 октября 1987 (30 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ



Котяш Ніна Михайлівна
Дата народження: 01.10.1987
Місто проживання: Київ
Сімейне положення: заміжня
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Графiк роботи: повна зайнятiсть, неповна зайнятiсть
Ціль

Застосування свого професiйного досвiду, навичок та знань на посадi фахівця з персоналу та кадрового адміністрування (інспектора з кадрів) з перспективою професіонального та кар’єрного зростання.
________________________________________
Освіта

Навчальний заклад: Промислово – економічний коледж Національного авіаційного університету, м. Київ
Спеціальність: Бакалавр за спеціальністю «Економіка підприємства»
Кваліфікація: Економіст
Період навчання: 2004-2006рр.

Досвід роботи

В/ч А 0351 МОУ
Посада: фінансист (фінансово – економічний відділ)
Період роботи: 09.2006 - 12.2012рр.
Обов’язки:
- планування бюджету для підпорядкованих військових частин;
- складання реєстрів та звітів для Казначейства;
- списування розкомплектованої–неробочої техніки;
- реєстрація вхідної та вихідної кориспонденції;
- ведення діловодства фінансово – економічного відділу;



ТОВ «Практікер Україна»
Посада: від касира до фахівця з персоналу та кадрового адміністрування
Період роботи: 01.2013 - 02.2015 рр.
Обов’язки:

- робота з касовим апаратом;
- викладка товару касової зони;
- здійснення операції, пов'язаних з прийманням та видаванням готівкових грошових коштів, прийманням та видаванням товару;

З 02.2013 стажування на посаді фахівця з персоналу
- ведення обліку особистого складу підприємства;
- оформлення прийомів, переведень і звільнень працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства;
- формування і ведення особистих справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок;
- ведення табелю обліку фактичного часу ;
- контроль за своєчасним поданням працівниками листків тимчасової непрацездатності, довідок та інших документів, які підтверджують право на їх відсутність на роботі;
- складання всіх необхідних звітів;
- проведення співбесід;
- заповнення реєстраційних книг наказів (кадрових, адміністративних, про відпустки)
- кореспонденція.


ТОВ «Торговий Дім «Практікер Україна»
Посада: фахівець з персоналу та кадрового адміністрування
Період роботи: 03.2015 р. – 12.2016 рр.
Обов’язки:
- ведення обліку особистого складу підприємства, його підрозділів і встановлену документацію щодо кадрів;
- оформлення прийомів, переведень і звільнень працівників відповідно до трудового законодавства, положень, інструкцій і наказів керівника підприємства
- формування і ведення особистих справ працівників, внесення змін, пов'язаних з трудовою діяльністю;
- заповнення, ведення, облік і зберігання трудових книжок, визначення трудового стажу, видання довідок про теперішню і минулу трудову діяльність працівників;
- ведення табелю обліку фактичного часу перебування працівників на підприємстві, здійснення контролю за їх своєчасне прибуття на роботу, перебуванню на робочих місцях і виходом з роботи;
- контроль за своєчасним поданням працівниками листків тимчасової непрацездатності, довідок та інших документів, які підтверджують право на їх відсутність на роботі;
- складання всіх необхідних звітів;
- проведення співбесід;
- ведення архіву особистих справ та підготовка документів для здавання їх до державного архіву.________________________________________

Вміння
•Вільне володіння українською та російською мовами.
•Досвідчений користувач: MS Office, 1С (7,8) практичний досвід роботи з Інтернетом і електронною поштою. .Швидко навчаюсь та легко засвоюю новий матеріал.
•Вміння навчати людей.
•Маю досвід роботи в галузі спілкування з людьми, де необхідні грамотна вимова та розвинуті комунікативні навички.
________________________________________

Додаткова інформація

- Цілеспрямована ,чесна, порядна, відповідальна, комунікабельна, працелюбна, пунктуальна, стрессостійка, з великим бажанням розвиватись, з активною життєвою позицією.
________________________________________
Дякую за увагу,
з повагою Ніна Котяш 2018 р.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме

Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: