Резюме від 13 листопада 2018

Гамарко Людмила

Менеджер по кадровому администрированию

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Інспектор з кадрів

з 07.2018 по нині (4 місяці)
Група компаній, Київ (Будівництво)

посадові обов’язки:
• організація роботи з персоналом штат організації 350 осіб;
• кадрове адміністрування, побудова, організація та ведення кадрового документообліку згідно норм трудового та цивільного законодавства;
• ведення табеля обліку робочого часу;
• формування та ведення штатного розпису;
• підготовка кадрових наказів;
• керівництво та організація роботи комісії із соціального страхування, ведення
протоколів комісії, облік листів тимчасової непрацездатності працівників;
• облік відпусток, оформлення відпусток;
• оформлення відрядження;
• облік та ведення трудових книжок.

Старший інспектор з кадрів

з 02.2018 по 07.2018 (5 місяців)
ДО УААСП, Київ (роялті)

посадові обов’язки:
• оформлення прийому, звільнення, переміщення;
• оформлення та надання всіх видів відпусток (навчальна, чорнобильська та ін.);
• оформлення листків непрацездатності;
• внесення даних у програму 1С 8.3;
• ведення обліку трудових книжок, особових справ, видача довідок;
• ведення табелю робочого часу;
• пошук персоналу, розміщення вакансій в Інтернеті.


Додаткова інформація

Гамарко Людмила Юріївна
Адреса: м. Київ, вул. Анрі Барбюса, 56/2
Контактний телефон: моб. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Мета: Отримати посаду начальник відділу кадрів, інспектор з кадрів, менеджер з персоналу в стабільній компанії.

Вміння та навички
Організація та впровадження кадрового діловодства з «нуля».
Розробка і впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку.
Участь у розробці та реєстрації колективного договору.

ПК- впевнений користувач (Word, Excel, Internet, ЛІГА), електронна пошта, знання оргтехніки.

Досвід роботи
ПАТ «ВЕКТОР БАНК»
20.01.2014 – 03.03. 2017
Начальник відділу по роботі з персоналом
посадові обов’язки:
• оформлення прийому, переведення, звільнення працівників згідно з КЗпП України;
• формування і ведення особових справ працівників та особових карток ф. П-2;
• оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
• оформлення всіх видів наказів;
• ведення штатного розпису;
• ведення табелю обліку робочого часу;
• оформлення лікарняних листів;
• оформлення щорічних і додаткових відпусток;
• складання графіка відпусток;
• оформлення та видача довідок з місця роботи;
• підготовка та подача звітності до ЦЗ;
• підготовка та подача звітності Фонд статистики та Фонд інвалідів;
• пошук персоналу, розміщення вакансій в Інтернеті;
• розробка посадових інструкцій;
• розробка і впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку;
• участь у розробці та реєстрації колективного договору;
• підготовка і подача документів НБУ і Фонд гарантування.

ТОВ "КУ "ОЛАН КРЕДИТ" (Фінансові послуги)
01.09.2011 – 17.01.2014
Начальник відділу кадрів
посадові обов’язки:
• оформлення прийому, переведення, звільнення працівників згідно з КЗпП України;
• формування і ведення особових справ працівників та особових карток ф. П-2;
• оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
• оформлення всіх видів наказів;
• ведення штатного розпису;
• ведення табелю обліку робочого часу;
• оформлення лікарняних листів;
• оформлення щорічних і додаткових відпусток;
• складання графіка відпусток;
• оформлення та видача довідок з місця роботи;
• підготовка та подача звітності до ЦЗ;
• підготовка та подача звітності Фонд статистики та Фонд інвалідів;
• пошук персоналу, розміщення вакансій в Інтернеті;
• підготовка документів для оформлення зарплатних карток;
• розробка посадових інструкцій;
• розробка і впровадження правил внутрішнього трудового розпорядку.

ТОВ «ФПС «Агро» виробничо-торгова компанія
03.12.2007 – 15.06.2011
Начальник відділу кадрів
посадові обов'язки:
• оформлення прийому, переведення, звільнення працівників згідно з КЗпП України;
• формування і ведення особових справ працівників та особових карток ф. П-2;
• оформлення та ведення трудових книжок, ведення журналу обліку трудових книжок;
• оформлення наказів;
• ведення штатного розпису;
• ведення табелю обліку робочого часу;
• оформлення лікарняних листів;
• оформлення щорічних і додаткових відпусток;
• складання графіка відпусток;
• оформлення довідок з місця роботи;
• підготовка документів для оформлення пенсії працівникам;
• підготовка і здача звітності до ЦЗ.

Освіта
Київський національний університет технологій та дизайну
2005 – 2009
Бакалавр з менеджменту
Факультет менеджменту

Київський державний технікум легкої промисловості
2002 – 2005
Факультет бухгалтерський облік
Спеціальність бухгалтер

Курси підвищення кваліфікації керівників і працівників кадрових служб в МАУП 28.09.2015 - 02.10.2015
Курси підвищення кваліфікації «Спеціаліст з кадрового діловодства зі знанням 1С: Підприємство 8.3. Зарплата і управління персоналом» в МАУП
26.07.2017 - 07.09.2017

Додаткова інформація
сумлінність, старанність, комунікабельність, не конфліктність, вміння працювати в колективі, без шкідливих звичок.
Водійське посвідчення категорії «В».
Знання мов (українська –рідна, російська – вільно).


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: