Резюме від 12 листопада 2018

Басиста Ольга Іванівна

Заступник начальника, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
35 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

м. Київ, вул. Борщагівська, буд 16, кв.35
моб. тел.: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Басиста Ольга Іванівна

Дата народження: 08.01.1984 р.
Місце народження: м. Полтава
Сімейний стан:не одружена

Освіта

12. 2017 р. – по теперішній час. Курси англійської мови «Speak English»

2014 р. – 2017 р. – Харківський інститут банківської справи НБУ,
Факультет: економічний
Спеціальність «Банківська справа»
Диплом спеціаліста

2001 р. – 2006 р. – Полтавський національний технічний університет ім. Ю. Кондратюка
Факультет: економічний
Спеціальність «Економіка підприємства»
Диплом спеціаліста

Досвід роботи

ПАТ «МЕГАБАНК»
грудень 2017 р. і по лютий 2018 р. – начальник відділу кредитування фізичних осіб Київської регіональної дирекції:
листопад 2017 р. і по грудень 2017 р. – керівник роздрібного бізнесу Київської регіональної дирекції;
червень 2011 р. по січень 2017 р. – керуючий відділення «Полтавське №4»;
грудень 2010 р. – червень 2011 р. – провідний економіст відділення;
червень 2010 р. – грудень 2010 р.- економіст відділу кредитування фізичних осіб Полтавського ЦРВ;
Професійні обов’язки:
- пошук та залучення нових клієнтів фізичних осіб на банківське обслуговування;
- навчання нових співробітників, контроль якості обслуговування;
- функції контролера банківських операцій ;
- контроль операційної роботи відділення;
- супроводження VIP клієнтів;
- підготовка звітності для керівництва про результати роботи відділу та виконання бізнес плану;
- виконання поставленого бізнес-плану;
- обслуговування фізичних по депозитних продуктах та кредитах;
- ведення юридичних справ клієнтів.

Досягнення:
Розширення напрямку роздрібного бізнесу. Активне залучення клієнтів для виконання планових показників за рахунок теплих та холодних контактів (до 50 в день, при плані 30). 100% виконання плану (приріст кредитного портфель 3,7 млн. грн., приріст депозитного портфелю 9,6 млн. грн. в місяць). Збільшення кількості зарплатно-карткових проектів (5 за місяць) . Збільшення кількості еквайрінгових точок.

Кількість підлеглих: 12 осіб. 2 відділення в м. Київ

ПАТ «Райффайзен Банк Аваль»
2006 р. – 2008 р. –– заступник начальника відділення.
Професійні обов’язки:
- залучення клієнтів;
- обслуговування фізичних та юридичних осіб;
- обслуговування карткових рахунків;
- видача кредитів;
- оформлення депозитів;
- ведення юридичних справ клієнтів.
- підготовка звітності

Досягнення:
Виконання планових показників відділення . Контроль прибутковості відділення. Підвищення продуктивності роботи відділення. Збільшення клієнтської бази на 50% за рахунок теплих та холодних контактів. Приріст активів та пасивів понад плану.

Знання мов
Українська, російська – вільно
Англійська – зі словарем

Особливі навички
Windows, MS Office (Word, Excel, Access), Internet, e-mail.
Вміння працювати з офісною технікою
Додаткові відомості
Наявність трудової книжки
Водійські права категорії «В»
Навчання в компанії «TeleTrade», тренінги: «Прямі та перехресні продажі», «Аткивні продажі», «Робота із запереченнями», семінар: «Впровадження та розвиток платіжних карт в Україні», «Розвиток платіжної системи «Welsend»
Інтереси та захоплення
Боулінг, плавання, література
Особисті
якості
Відповідальність, працьовитість, ініціативність, комунікабельність, здатність швидко навчатись, стресостійкість, клієнтоорієнтованість, високі аналітичні здібності.
Вміння та бажання працювати в команді. Готовність до відряджень та ненормованого робочого дня.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: