Резюме от 18 июля 2018

Жевко Светлана Васильевна

Менеджер по продажам, 25 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
31 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Світлана Жевко Василівна
Особисті дані:
Вік: 31 рік
Досвід роботи - більше 8 років
Домашня адреса: м. Київ, Печерський р-н
Сімейний стан: незаміжня
Діти: немає
Контактна інформація:
тел. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Мета: отримання цікавої роботи з перспективою просування по кар'єрних сходах. Галузь роботи значення не має.

Досвід роботи:
Вересень 2014 - травень 2017р.- менеджер з продажів будівельних матеріалів Одеська філія ТОВ «Будмакс».
Обов’язки:
•Пошук і налагоджування ділових контактів з потенційними та існуючими клієнтами;
•Підтримка та розвиток та розширення існуючої клієнтської бази;
•Здійснення продажів;
•Ведення необхідної звітності (маршрутні листи, карти клієнтів);
•Збір дебіторської заборгованості, контроль взаєморозрахунків з клієнтами.

Вересень 2011 р. – березень 2014 р. – менеджер з продажів ТОВ «Домус АРТ», вид діяльності: торгівля металопрокатом, будівництво.
Обов’язки:
•Аналіз ринку і збір інформації про клієнтів;
•Пошук і залучення нових клієнтів;
•Робота з існуючою клієнтською базою (ведення, підтримка і розвиток);
•Планування закупівель;
•Рішення логістичних, транспортних завдань;
•Виконання фінансових показників;
•Робота з первинними бухгалтерськими документами;
•Підготовка і подача звітності;
•Контроль дебіторської заборгованості;
•Представлення компанії на тендерних процедурах.

Квітень 2011 р. – вересень 2011р. – менеджер з питань регіонального розвитку ТОВ «Аріана-М».
Обов’язки:
•Закупівля і продаж зернових і олійних культур;
•Заключення контрактів, договорів постачання , договорів зберігання, моніторинг цін.

Листопад 2010 р. – квітень 2011 р. – директор департаменту регіонального розвитку у Миколаївській області ТОВ «Хлібінвестбуд».
Обов’язки:
•Закупівля зернових: Ведення переговорів з постачальниками, оголошення цін. умов поставки та якісних показників.
•Заключення контрактів;
•Контроль за своєчасним оформленням Контрактів (Специфікацій);
•Контроль за виконанням розпоряджень;
•Контроль за виконанням цінових умов закупівель, згідно розпоряджень ЦО (Центральний Офіс)
•Моніторинг закупівельних цін конкурентів з урахуванням умов поставки та якісних показників, надання інформації в Центральний офіс – куратору;
•Збір інформації щодо товаровиробників Миколаївської області в розрізі районів;
•Складання і ведення бази даних по Постачальникам;
•Замовлення грошей куратору Центрального офісу для всього департаменту;
•Укладання договорів зберігання з елеваторами.

Грудень 2009 р. – листопад 2010р. ПП Валешинська О.С. , вид діяльності - юридичні послуги.
Обов’язки:
•Юридичні консультації;
•Складання скарг, заяв, позовних заяв, претензій та інших документів правового характеру;
•Захист інтересів в судах.

Освіта: 2003-2009 р. Одеський національний університет імені І.І. Мечникова. Економіко-юридичний факультет. Спеціальність «Правознавство» Диплом державного зразка.
Особисті якості: уважність, порядність, відповідальність, самоорганізованість, добре розвинені аналітичні здібності, цілеспрямованість та наполегливість, швидкість і легкість сприйняття нової інформації, критичне ставлення до результатів власної роботи, вміння працювати як самостійно, так і в команді

Володіння ПК: впевнений користувач (MS Word, Іnternet Explorer, Outlook)
Додаткова інформація: знання оргтехніки, водійське посвідчення категорії В
Готовність до відряджень: готова
Готовність до ненормованого робочого дня: готова
Готовність до переїзду в інше місто: не готова
Шкідливі звички: не маю
Хобі: подорожі, спорт


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: