Резюме від 22 січня 2019

Дудар Александр

Заведующий хозяйством, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
54 роки
Місто:
Кривий Ріг

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Начальник отдела административно-хозяйственного обеспечения

з 05.2000 по 12.2016 (16 років 7 місяців)
Криворожский филиал АО"Банк"Финансы и Кредит", Кривой Рог (финансы)


Освіта

Криворожский технический университет

"Промышленное гражданское строительство" инженер-строитель, Кривой Рог
Вища, з 10.1992 по 05.1997 (4 роки 7 місяців)


Додаткова освіта

ЧВУЗ"Европейский университет" специалист с финансов (2005-2009г)


Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    опыт роботы с офисным программным обеспечением (MS Office, тощо), сетью Internet;
    опыт роботы в АБС SR Bank, в платежной системе БАС
  • Обеспечение хозяйственной деятельности филиальной сети банка (16 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ

ПІБ:Дудар Олександр Васильович
Адреса:м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса
Контактний телефон:[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Освіта:
Дата вступу/випуску: 1992-1997 рр.
Заклад освіти: Криворізький технічний університет
Спеціальність: «Промислове та цивільне будівництво»
Кваліфікація: інженер-будівельник

Дата вступу/випуску: 2005-2009 рр.
Заклад освіти: Приватний вищий навчальний заклад «Європейський університет»
Напрям підготовки/спеціальність: Фінанси
Спеціалізація: Фінансовий менеджмент
Кваліфікація: спеціаліст з фінансів

Досвід роботи:

05.05.2000 р. – 23.12.2016 р. – Криворізька філія АТ «БАНК «ФІНАНСИ ТА КРЕДИТ»
Посада: Начальник відділу адміністративно-господарського забезпечення
Обов’язки:
організація роботи та оперативне управління діяльністю відділу, відповідальність за ефективне виконання завдань, покладених на відділ;
здійснення, у відповідності до чинного законодавства, організаційної роботи з документами, контроль за веденням діловодства,
контроль автомобілів та водіїв, видача шляхових листів та палива, контроль своєчасного проходження водіями медичного огляду, проведення інструктажів;
постійне ознайомлення та вивчення нових нормативних та довідкових документів з питань організації роботи.
забезпечення господарської діяльності філіальної мережі банку та її технічне забезпечення;
організація робочих місць на відділеннях, приведення касових вузлів банку до вимог Постанов НБУ;
здійснення пошуку та проведення переговорів з постачальниками на предмет купівлі товарів/робіт/послуг;
проведення тендерів з потенційними постачальниками та підготовка відповідної документації;
укладення договорів з контрагентами на надання комунальних послуг, оренди приміщень, купівлі-продажу основних засобів, нематеріальних активів, на ремонтне обслуговування транспортних засобів філії, на технічне обслуговування та спостереження за системами охорони і пожежної безпеки;
складання, оптимізація та контроль бюджету витрат (купівля товарів/робіт/послуг) ведення господарської діяльності філіальної мережі банку;
контроль приймання і видачі матеріальних цінностей зі складу, а також перевірка відповідності цінностей, які приймаються/видаються супровідним документам;
забезпечення зберігання матеріальних цінностей та їх інвентаризація;
підбір приміщень для розвинення торгівельної мережі філії банку, а саме: відділень та банкоматів, ведення переговорів з орендодавцями та власниками на предмет реконструкції приміщень;
проведення тендеру підрядних організацій на виконання будівельних робіт,
будівництво/реконструкція/капітальний ремонт приміщень відділень філії (розробка технічних завдань для проектування), а також контроль виконання та технічне супроводження на всіх етапах будівництва, складання, оптимізація та контроль бюджету витрат;
погодження проектної документації та дозвіл на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт приміщень відділень філії з державними органами, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, юридичними особами, утвореними такими органами, а також введення в експлуатацію торгової точки;
організація експлуатації інженерних систем та комунікацій, контроль за санітарним та технічним станом приміщень, проведення поточного ремонту відділень;
надання рекомендацій з оформлення світовими вивісками торгових, адміністративних приміщень;
придбання, реєстрація автомобільного транспорту в органах ДАЇ;
утримання, ремонт, регламентні роботи, проходження ТО автотранспорту, ведення обліку ПММ та запасних частин;
страхування автомобілів, водіїв та оформлення полісів ОСЦПВ (обов’язкова автоцивілка).

04.07.1992 р. - 04.05.2000 р. – ЗАТ «Трест Криворіжстальконструкція»
Посада: Монтажник сталевих та залізобетонних конструкцій по 4 розряду

08.08.1989 р. – 03.07.1992 р. – ЗАТ «Трест Криворіжстальконструкція»
Посада: Електрослюсар 6 розряду

Професійний досвід:
висока професійна мобільність; здатність приймати обґрунтовані і реальні управлінські рішення та нести за них відповідальність; вміння прогнозувати; складання кошторису та оптимізація господарських витрат.

Додаткові навички:
досвід роботи з офісним програмним забезпеченням (MS Office, тощо), мережею Internet;
досвід роботи у АБС SR Bank, у платіжній системі БАС, та ін.;
знання інструкцій, стандартів та вимог НБУ щодо касових вузлів, сховищ та захисту приміщень банку;
знання електротехніки, електроніки, систем безпеки;
діагностування силового електрообладнання інженерних систем;
водійське посвідчення категорії «В», стаж водіння більше 20 років;
володіння російською та українською мовами – вільно, німецькою зі словником;
ділове спілкування та листування (ведення переговорів з контрагентами);
досвід роботи на керівній посаді більше 16 років.

Особисті якості:
аналітичні здібності, відповідальність, чіткість та оперативність у вирішенні питань, цілеспрямованість


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: