Юлия
Администратор, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 47 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4687808
Знання і навички
Додаткова інформація
Косюг Юлія Валентинівна
04.07.1976
Цілі:застосування свого професійного досвіду, навичок і знань на посаді .
Досвід роботи:2003-2019 помічник Керівника ,Керівник філіі,бухгалтер ФОП ,менеджер по підбору персоналу транспортна компанія .
Функціональні обов'язки:
пошук і підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук і обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, розміщення вакансій з кандидатами, ведення бази даних);
ведення кадрового діловодства (прийом, звільнення співробітників);
проведення атестації персоналу;
ведення особових справ працівників;
розробка штатного розкладу;
ведення графіка відпусток співробітників;
розробка посадових інструкцій.
Введення корпоративної єтиці Компаніі.
Аналіз роботи співробітників ,виявлення помилок в роботі та допомога в самовиправленні , контроль за подальшим розвитком працівника.
Організація ділових зустрічей, проведення вдалих переговорів.
прийом і розподіл телефонних дзвінків, електронна пошта;
- складання робочого графіка керівника;
- виконання доручень керівництва;
- забезпечення життєдіяльності офісу і торгових точок;
- вирішення поточних організаційних, адміністративних і господарських питань, що виникають в процесі діяльності компанії;
- організація документообігу, реєстрація внутрішньої, вхідної та вихідної документації;
- ознайомлення співробітників офісу і водіів з розпорядженнями, наказами та іншими документами, що виходять від керівництва;
- ведення карток майна співробітників офісу;
- ведення первинної бухгалтерії плідно співпрацювала с Приват24,підприємець 4.8
- видача заробітної плати співробітникам офісу;
- складання інформаційних листів.
моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат;
Про себе:многозадачність це моє улюблене ,маю бажання працювати на результат, а не на
Години .Спроможність вирішувати задачі самостійно з позитивним результатом.Не вмію працювати ,якщо в мене не горять очі і праця нудна та одноманітна! Можу находити підхід до будь якого настрою клієнта.Маю смак і почуття стилю .Маю бажання розвиватися кожного дня.Закінчила курс Іцхака Пінтосевіча "Професійний оратор"
Маю двох дітей 18 та 10 років,заміжня.
Інші резюме цього кандидата
10 000 грн
Дніпро, Дистанційно
Середня спеціальна освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
Освіта: 09.1997 - 05.2002: Программування (Дтркм, Днепр). Программист ЭВМ...
Схожі кандидати
Фахівець з якості, завідувач виробництва, складу, адміністратор
Дніпро, Синельникове
Адміністратор
Дніпро
Адміністратор
15000 грн, Дніпро
Адміністратор
Дніпро
Продавец-консультант, администратор
Дніпро
Адміністратор салону краси
Дніпро