Христина
Офіс-менеджер, 10 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Вінниця
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4697659
Досвід роботи
Офіс менеджер - Адміністратор
з 08.2018 по 02.2019
(6 місяців)
КТ «РАДІО-ТС», Вінниця (Телекомунікації та Зв’язок)
Посадові обов`язки:
- забезпечувала підготовку й організацію роботи офісу: здійснювала керівництво організацією робочих місць персоналу офісу, організовувала перевірку офісного устаткування (комп'ютерів, друкарських машинок, телефонів, копіювальних машин і ін.) на предмет визначення готовності до експлуатації, перевіряла санітарні умови роботи в приміщеннях офісу (освітлення, вентиляцію і температурний режим);
- організовувала підготовку документів, матеріалів, інформації, необхідних для початку роботи офісу і поточного рішення задач, поставлених перед персоналом офісу;
- прийом вхідних дзвінків, керування вихідними дзвінками, переадресація дзвінків;
- здійснювала контроль за дотриманням працівниками офісу встановлених стандартів одягу й офісного зовнішнього вигляду;
- розробляла і вела бюджет витрат на офісні нестатки;
- забезпечувала офіс канцтоварами, видатковими матеріалами й іншими товарно-матеріальними цінностями, необхідними для роботи офісу;
- визначала порядок одержання товарно-матеріальних цінностей, оформляла доручення, організовувала платежі за поставлені канцтовари, видаткові матеріали й інші товарно-матеріальні цінності, необхідні в роботі офісу;
- організовувала облік і видачу предметів і засобів праці працівникам офісу;
- здійснювала контроль за належним станом офісного устаткування, комунікацій; при виявленні несправностей офісної оргтехніки й іншого устаткування викликала фахівців для проведення ремонтних робіт і інших видів технічного обслуговування;
- організовувала зустрічі, прийоми, реєстрацію і необхідне обслуговування гостей, клієнтів, партнерів;
- координувала роботу з веденням діловодства (оформленню, реєстрації, проходженню, збереженню і видачі документації у відповідності зі стандартами діловодства);
- організовувала документообіг офісу;
- здійснювала інвентаризацію господарства офісу;
- здійснювала контроль за трудовою дисципліною працівників офісу (складала розпорядок роботи офісу, контролювала його дотримання, вела облік порушень, аналізувала причини порушень і вживала заходи по недопущенню порушень розпорядку роботи офісу і трудової дисципліни);
- надавала працівникам офісу допомогу у вирішенні виникаючих у ході роботи проблем (конфліктних ситуацій);
- координувала завершення роботи офісу і підготовки до нового робочого дня (упорядкування робочих місць, відключення офісного устаткування,у т.ч. освітлення, актитування систем охоронної сигналізації).
Бармен
з 03.2011 по 01.2018
(6 років 10 місяців)
Експрес–піца, Вінниця (Готельно-ресторанний бізнес)
– оперативне обслуговування відвідувачів та розрахунок з ними;
– інформаційно-консультативні послуги;
– організація обслуговування свят.
Касир-Старший касир
з 07.2008 по 03.2011
(2 роки 8 місяців)
ТЦ "Дастор", Вінниця (Продажа)
- перевірка справності касового апарату;
- заправлення контрольної і чекової стрічки;
- отримання розмінної монети в кількості, необхідній для розрахунку із споживачами, і розміщення її в касовій шухляді.
- ведення розрахунків із споживачами за товари;
- підрахунок вартості покупки, отримання грошей, пробивання чека, видача здачі.
- звірення суми реалізації з показаннями касових лічильників.
- підрахунок грошей і здача їх в установленому порядку.
Досягнення: за пів року праці касиром, здобула підвищення старшого касира.
Освіта
Приватний вищий навчальний заклад "Вінницький фінансово-економічний університет"
Економічний факультет; Спеціальність– "Облік і Аудит", Вінниця
Вища, з 2011 по 2016 (5 років)
- здобула ступінь бакалавра за напрямом підготовки "Облік і Аудит"
- здобула кваліфікацію бакалавра з обліку та аудиту,викладача економіки.
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Активна, чесна ,відповідальна та зацікавлена до роботи з людьми.
Інші резюме цього кандидата
15 000 грн
Вінниця
Вища освіта · Повна зайнятість
- Бармен, Експрес–піца, 6 років 10 місяців
- Касир-Старший касир, ТЦ "Дастор", 2 роки 8 місяців
10 000 грн
Вінниця
Вища освіта · Повна зайнятість
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 місяців
- Бармен, Експрес–піца, 5 років 6 місяців
10 000 грн
Вінниця, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 місяців
- Бармен, Експрес–піца, 5 років 6 місяців
9 000 грн
Вінниця, Дистанційно
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Офіс менеджер - Адміністратор, КТ «РАДІО-ТС», 6 місяців
- Бармен, Експрес–піца, 6 років 10 місяців
Схожі кандидати
Помічник керівника, керуюча
20000 грн, Вінниця
Фінансист, адміністратор, секретар
15000 грн, Вінниця
Офіс-менеджер, адміністратор стоматології
15000 грн, Вінниця
Офісний працівник
Вінниця
Офіс-менеджер
Вінниця