Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 30 травня 2022 PRO

Андрій

Директор департаменту, начальник управління врегулювання збитків

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор департаменту, начальник управління врегулювання збитків

з 07.2018 по 04.2022 (3 роки 9 місяців)
Страхова компанія „Перша”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та забезпечення виконання бізнес-процесів з врегулювання збитків – планування, бюджетування, мінімізація збитків компанії.
• Врегулювання питань та співпраця з контролюючими органами МТСБУ, НБУ.
• Формування команди співробітників, що якісно виконують поставлені цілі.
• Прийняття рішень стосовно виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування з усіх видів страхування.
• Складання звітності та статистики страхових виплат, формування резервів.
• Співробітництво з аварійними комісарами, компаніями технічного асистансу, експертними організаціями, станціями технічного обслуговування, автосалонами з питань врегулювання та залучення нових клієнтів.
• Виявлення та розслідування страхового шахрайства.
• Участь та розробка нових страхових продуктів.

Директор департаменту врегулювання збитків

з 02.2010 по 01.2017 (6 років 11 місяців)
Страхова компанія „Еталон”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та забезпечення виконання бізнес-процесів з врегулювання збитків – планування, бюджетування, мінімізація збитків компанії.
• Врегулювання питань та налагодження співпраці з контролюючими органами МТСБУ, Нацкомфінпослуг.
• Формування команди співробітників, що якісно виконує поставлені цілі.
• Прийняття рішень стосовно виплати або відмови у виплаті страхового відшкодування з усіх видів страхування.
• Складання звітності та статистики страхових виплат, формування резервів.
• Співробітництво з аварійними комісарами, компаніями технічного асистансу, експертними організаціями, станціями технічного обслуговування, автосалонами з питань врегулювання та залучення нових клієнтів.
• Виявлення та розслідування страхового шахрайства.
• Участь та розробка нових страхових продуктів, інструкцій та інших методичних документів.

Начальник управління врегулювання збитків та розвитку регіональної мережі

з 03.2008 по 02.2010 (1 рік 11 місяців)
Страхова компанія „Пуск”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Організація та контроль за роботою по веденню справ з врегулювання збитків.
• Мінімізація затрат Компанії при розгляді вимог на виплату, розрахунок сум страхових виплат у відповідності з діючим законодавством України та недопущення проведення необґрунтованих виплат.
• Економія та раціональне використання трудових, фінансових та інших ресурсів.
• Забезпечення виконання договірних зобов‘язань, високого рівня обслуговування страхувальників та потерпілих осіб з метою збереження їх в якості клієнтів Компанії.
• Залучення клієнтів шляхом проведення переговорів, співпраця зі страховими посередниками, робота з банками (проведення зустрічей з керівництвом, узгодження умов співпраці).

Головний спеціаліст, начальник відділу врегулювання збитків

з 10.2006 по 03.2008 (1 рік 5 місяців)
Страхова компанія „ВіЕйБі Страхування”, Київ (Фінанси, банки, страхування)

• Збір документів по страховим випадкам.
• Огляд пошкоджених транспортних засобів після ДТП.
• Робота з експертними організаціями, станціями технічного обслуговування.
• Розрахунок сум страхового відшкодування та підготовка страхових актів.

Освіта

НТУУ КПІ

Інженер-механік, Київ
Вища, з 2000 по 2006 (5 років 8 місяців)

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office 1С:Підприємство HCL Notes Страхування

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Мета:
Самореалізація в стабільній компанії, яка принесе користь, покращення робочих процесів та зростання ефективності моєму новому роботодавцеві.

Головна інформація

•Досвід роботи у врегулюванні страхових подій та претензій.
•Побудова бізнес-процесів з врегулювання збитків страхової компанії з нуля до ефективно працюючої системи в обмежені терміни.
•Розуміння існуючих законодавчих норм та досвід співпраці з контролюючими органами у сфері страхування.
•Якісне, чесне та порядне сервісне обслуговування клієнтів.
•Зацікавленість у пошуку конкретних та результативних рішень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: