Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 вересня 2023 PRO

Світлана

Керівник, заступник

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу обліку та розподілу житлової площі

з 08.2020 по нині (3 роки 8 місяців)
Апарат Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, Київ (Державні організації)

Ведення звітів;
Формування письмових реєстрів в електронні бази (Microsoft Office Excel);
Контроль термінів надання послуг;
Ведення переговорів, презентації;
Надання адміністративних послуг; підготовка протоколів та розпоряджень;
Робота з державними базами та реєстрами України.

Адміністратор

з 08.2019 по 08.2020 (1 рік)
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Адміністративні послуги)

- Упорядкування документів з надання адміністративних послуг (150 різних послуг).
- Вдосконалення процесу видачі готових документів.
- Робота з державними базами та реєстрами України.
- Підготовка узагальнених актів щодо прийнятих за робочий день адміністративних послуг.
- Та інші обов'язки в межах компетенції.

Начальник відділу підтримки операційної ефективності

з 08.2018 по 05.2019 (9 місяців)
Апарат управління АТ "Укрпошта", Київ (входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України, є правонаступником УДППЗ «Укрпошта» та є національним оператором поштового зв’язку України)

Захист та контроль статтів бюджету (з презентацією в Power Point).

Наповнення щотижневих Дешбордів, в частині, показників ефективності діяльності структурних підрозділів.

Узагальнення великих масивів даних, підготовка пакету документів та контроль торгів на Прозорро.

Стандартизація та автоматизація операцій ефективності логістичної мережі;

Впровадження та контроль категоризації об'єктів;

Автоматизація та підготовка щотижневих управлінських звiтiв вiдносно руху грошових коштiв та щоквартальних звiтiв виконання бюджету.

Розробка рекомендацій щодо підвищення пропускної здатності виробничих об'єктів та їх впровадження (оперативний перегляд та організація робочих зон, запуск проектів модернізації, автоматизації тощо).

Розробка нормативних показників якості та ефективності, контроль за їх виконанням.

Участь у розробці та контроль КРІ працівників логістичної мережі.

Впровадження проекту мотивації працівникам логістичної мережі.

Інші завдання в межах функціоналу Підрозділу.

Аналітик

з 01.2016 по 07.2018 (2 роки 6 місяців)
Апарат управління ПАТ «Укртелеком» :, Київ (телекомунікаційна)

обробка та аналіз великих масивів даних;
ініціювання автоматизації аналітичних звітів і dashboards
надання управлінських звітів з накопичуваною аналітикою даних в різних розрізах (сегменти, послуги, окремі статті доходів та витрат та ін.) з наглядними графіками до них;
консолідація даних;
звірка, контроль та аналіз при формуванні, виконанні та плануванні Річного бюджету Компанії;
робота зі зведеними таблицями Excel з використанням математичних формул та функцій (ВПР).

Заступник директора Фінансово-економічного департаменту

з 08.2012 по 12.2015 (3 роки 4 місяці)
ДП ДК "УкрспецЕКСПОРТ" ДЗТІП "ПромоборонЕКСПОРТ":, Київ (ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНЕ ТА ІНВЕСТИЦІЙНЕ)

•08.2012 – 12.2013 - Провідний спеціаліст Економічного відділу.
•12.2013 – 03.2015 - Головний спеціаліст Економічного відділу .
•03.2015 – 12.2015 - Заступник директора Фінансово-економічного департаменту.
Робота з отримання, моніторингу та узагальнення торгово-посередницьких даних Підприємства;
аналіз та контроль фінансової частини Договорів, Контрактів та Договорів Комісії;
виконання планових фінансово-економічних звітів;
аналіз фінансових та економічних показників діяльності Підприємства;
виконання та планування Фінансового плану Підприємства; підготовка та контроль управлінської звітності Підприємства;
учасник тендерної комісії;
робота в Клієнт - банк (рух грошових коштів Підприємства);
ведення Протоколу збору керівного складу Підприємства;
член комісії Трудового колективу.
Маю дві почесні Грамоти за трудові успіхи на Підприємстві.

Провідний спеціаліст бухгалтерії

з 04.2009 по 10.2012 (3 роки 6 місяців)
ТДВ "КВО "Медапаратура":, Киев (торгівельно-виробниче)

•04.2009 – 06.2009 - Виробнича практика : помічник бухгалтера.
•07.2009 – 01.2012 - Помічник бухгалтера.
•02.2012 - 08.2012 - Провідний спеціаліст бухгалтерії.
Робота з первинною документацією Підприємства в 1С. 7 версія;
Проведення платежів в системі Клієнт-Банк.

Освіта

НАУ

Спеціальність: Право., Київ
Вища, з 2016 по 2019 (2 роки 6 місяців)

Спеціальність: Право / Правознавство (Суд. Адвокатура. Прокуратура. Нотаріат).

військова підготовка при Національному університеті оборони України

Профіль: інженерно-технічний, Киев
Вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Військове звання: молодший лейтенант

КДАВТ

Економіка транспорту, Спеціальність: Облік та аудит, Київ
Вища, з 2006 по 2011 (5 років)

Магістр

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Windows Email 1С:Підприємство M.E.Doc Операційні системи Виставлення рахунків

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

Моя ціль : Робота в стабільній Компанії, що розвивається з можливістю самореалізації, придбанні нових знань і навичок для отримання максимального прибутку Компанії.
Просування по кар’єрних сходах.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
•Чесність, порядність, відповідальність, енергійність, пунктуальність, працелюбство, комунікабельність, товариськість, стійкість до стресів, завзятість в досягненні поставлених цілей, здатність до швидкого навчання, зосередження та тривалим зусиллям в роботі;
•Організація та планування робочого часу;
•Регулярно вчуся і підвищую кваліфікацію;
•Займаюся спортом.
•Є посвідчення водія категорії «В»

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати