Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 5 вересня 2022 PRO

Сергій

Антикризовий менеджер, 25 000 грн

Зайнятість:
Неповна зайнятість.
Вік:
54 роки
Місто проживання:
Дніпро
Готовий працювати:
Дистанційно, Дніпро, Запоріжжя, Київ, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Антикризовий керуючий

з 08.2017 по нині (6 років 8 місяців)
Індивідуальне підприємництво / приватна практика / фріланс, Дніпро (антикризове управління)

Я не дам Вам просерти ваш бізнес, якщо Ви до мене звернетесь. Я не дозволю Вам просерти Ваш бізнес, я вкажу Вам вірний шлях як не просрати Ваш бізнес. Звісно, якщо є що просирати. Не дозволю звести важливу справу до дрібного гешефту. І не дам перетворити дрібний гешефт на важливу справу. Не судилося Вам ані злити воду, ані просушити весла, якщо я взявся за Вашу, як Вам здається, безнадійну справу. Мені багато вдалося і багато вдасться, бо я настільки наполегливий, наскільки кмітливий. Моя діяльність успішна, бо в мене міцна позиція, я знаюся на основах і уникаю метушні.
Я застосую мій Складно- системний та BigData підходи, або мої власні методики SWOT, кореляційного та e-commerce аналізів і, як завжди, знайду вдале рішення для Вашої компанії, яка потрапила у кризове становище, чи у стан стагнації.
Спираючись на власний досвід, я гарантую, що виведу Вашу компанію з кризового стану.
Готовий до контрактного та проектного партнерства.

Криза-менеджер

з 10.2012 по 07.2017 (4 роки 9 місяців)
ФЛП Мондрусов, Днепр (консалтинг и кризис-менеджмент)

Займаючись криза-менеджментом я досяг великих успіхів у проведенні стратегічних сесій по виведення бізнесу з кризового стану..
Кризовий менеджмент я завжди починаю з аналізу BigData, потім проводжу комерційний аудит і стратегічну сесію, на якій спільно з особами які приймають рішення в даному бізнесі визначаюся з питаннями системності та проектної рентабельності, з можливостями і ключовими факторами успіху на даному етапі розвитку бізнесу, з готовністю бізнесу вийти зі стану кризи або стагнації.

Криза-менеджер

з 10.2011 по 04.2012 (6 місяців)
Дніпропетровський хлібозавод, Днепр (Производство хлеба)

Як приклад мого криза-менеджменту можу привести проект «Гарячий хліб», реалізований мною в жовтні 2011 року на одному з дніпропетровських хлібозаводів.
При зміні власника хлібозавод втратив основний канал збуту - велику мережу супермаркетів і обсяг виробництва опустився нижче точки рентабельності. Новий власник поставив завдання повернути втрачений головний канал збуту, не чекаючи щорічного тендеру, який проводився в січні-лютому.
Я запропонував ввести в асортимент нову товарну групу - «гарячий хліб»: не більше трьох товарних позицій в паперовій упаковці, які повинні були поставлятися на полиці торгових точок протягом не більше двох годин з моменту виходу з печі спеціально виділеними для цього хлібними фургонами окремими рейсами до 15-30 - 16-00, коли люди йдуть з роботи. Завдяки введенню в асортимент мережі супермаркетів нової товарної групи завдання повернення основного каналу збуту хлібозаводом було успішно вирішене.
Вже через місяць після початку поставок гарячого хліба були без тендеру відновлені обсяги реалізації повного асортименту в колишньому тонажі.

Освіта

Дніпропетровський національний університет

Радіофізичний, Дніпро
Вища, з 1989 по 1994 (4 роки 9 місяців)

Знання і навички

Google Analytics SEO Контекстна реклама Створення сайтів MS Excel Ведення переговорів MS Access Управління командою SEO-копірайтинг Інтернет-реклама Договірна робота Управління інтернет-проектами Розвиток продажів ABC-аналіз Яндекс.Метрика Управління проєктами Просування продукту на ринок Запуск нових продуктів Розробка нового продукту Захист інтелектуальної власності Бізнес-консультування Бізнес-аналіз Big Data Формування управлінської звітності Управлінське консультування Управлінський облік Розробка методології управлінської звітності Розробка методології управлінського обліку Автоматизація управлінської звітності Внутрішній аудит Внутрішній фінансовий аудит Фінансове моделювання Моделювання процесів Бізнес-моделювання 1С: Бухгалтерія і склад Керівництво командою розробників Командоутворення Антикризове управління

Додаткова інформація

Громадянин України Мондрусов Сергій Григорович, в подальшому Виконавець, з одного боку і ... в особі …, на підставі …, в подальшому Замовник, з іншого боку, разом - Сторони, уклали цей договір, надалі Договір, про наступне
1. Предмет договору
1.1. Виконавець зобов'язується надати Замовнику послуги криза-менеджменту, надалі Послуги, а Замовник зобов'язується оплатити ці послуги.
1.2 Виконавець самостійно організовує надання Послуг таким чином, щоб вони не суперечили правилам внутрішнього розпорядку і режиму Замовника.
1.3 Виконавець має право залучати відповідних фахівців для якісного і своєчасного надання Послуг за свій рахунок, відповідно до своєї домовленості з цими особами.
1.4 Сторони вправі скласти акт за фактом наданих Послуг.
1.5 Сторони в рамках Договору мають на меті об'єктивно оцінити стан бізнесу Замовника, прийняти рішення про виведення бізнесу Замовника зі стану кризи (стагнації), можливості та шляхи виведення бізнесу Замовника з кризового стану, або рішення згорнути бізнес Замовника з мінімальними втратами.
2. Обов'язки Виконавця за Договором
2.1 Виконавець зобов'язаний виконати аналіз конкурентного середовища, комерційний аудит і стратегічну сесію, на якій спільно з особами, які приймають рішення в даному бізнесі, визначитися з питаннями системності та проектної рентабельності, з можливостями і ключовими факторами успіху на даному етапі розвитку бізнесу, з готовністю або неготовністю бізнесу Замовника вийти зі стану кризи або стагнації.
3. Обов'язки Замовника за Договором
3.1 Надати Виконавцю свій офіс для виконання Послуг.
3.2 Організувати участь осіб, які приймають рішення в бізнесі Замовника, в комерційному аудиті, стратегічній сесії і прийнятті рішення про готовність або неготовність даного бізнесу вийти зі стану кризи або стагнації.
3.3 Оплатити авансом (до внесення передоплати за Договором) Виконавцю проїзд, витрати на відрядження і готель на 15 діб в разі, якщо офіс Замовника знаходиться не в м. Дніпро (Україна).
3.4 Замовник зобов'язується не чинити тиску на Виконавця в формулюванні рекомендацій та прийнятті рішень.
3,5 Фактом підписання Договору Замовник визнає, що його бізнес на момент підписання Договору знаходиться в стані кризи або стагнації.
3,6 Фактом підписання Договору Замовник визнає свою готовність до вирішення «згорнути бізнес з мінімальними втратами», прийнятому в результаті комерційного аудиту та стратегічної сесії нарівні з рішенням «вивести бізнес із стану кризи або стагнації». Оплата за договором виконується незалежно від характеру рішень, прийнятих в ході кризового менеджменту.
3.7 У разі прийняття рішення про виведення бізнесу Замовника з кризового стану Замовник зобов'язується прийняти рекомендації Виконавця до виконання.
3.8 Замовник зобов'язується не залучати Виконавця в операційну діяльність свого бізнесу.
4. Ціна та порядок оплати Послуг
4.1. Вартість Послуг за даним договором складає 25000 грн.
4.2. Оплата за Послуги здійснюється в готівковій формі (готівкою в касі Замовника або на банківську карту Виконавця) в національній валюті України на умовах 50% передоплати.
4.3 Податковим агентом по Договору є Замовник. Замовник відповідальний і забезпечує податкову очистку за Договором.
5. Відповідальність Сторін і порядок вирішення спорів за Договором
5.1. Сторони зобов'язуються всі питання за Договором вирішувати в правовому полі шляхом листування по електронній пошті.
6. Термін дії Договору
6.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
6.2 Якщо виконання Сторонами своїх зобов'язань не розпочато протягом 30 календарних днів з дня підписання Договору, то Договір вважається розірваним.
6.3 Виконавець приступає до виконання своїх зобов'язань за Договором з моменту отримання передоплати за Договором.
6.4 Виконавець зобов'язаний виконати свої зобов'язання за Договором протягом 15 календарних днів з дня отримання передоплати за Договором.
6.5 Замовник має право внести передоплату за Договором в термін не більше 30 календарних днів з дня підписання Договору.
6.6 До дня внесення передоплати за Договором Замовник погоджує з Виконавцем список осіб, які приймають рішення в бізнесі Замовника, час і місце проведення комерційного аудиту, стратегічної сесії і прийняття рішення про готовність даного бізнесу вийти зі стану кризи або стагнації.
7. Форс-мажорні обставини
7.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання своїх зобов'язань за Договором у разі виникнення форс-мажорних обставин.
7.2. Сторона, що потрапила в форс-мажорні обставини, що перешкоджають виконанню Договору, зобов'язана негайно повідомити про це іншу Сторону.
8. Конфіденційність і авторські права
8.1. Кожна із Сторін має право опублікувати або передати третім особам будь-яку інформацію, отриману в ході виконання зобов'язань за Договором тільки з письмової згоди іншої сторони.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: