Резюме от 13 июня 2018 PRO

Сизонюк Надія

Економіст, фінансовий менеджер

Полная занятость.

Дата рождения:
20 октября 1968 (49 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний фахівець Сектору експлуатації та утримання будівель

с 04.2017 по 06.2017 (2 месяца)
ПАТ «ВТБ Банк», Київ (Матеріально-технічне забезпечення та експлуатація)

Обов'язки (Excel, Word):
Реалізація основних засобів стороннім організаціям:
- аналіз і підготовка переліку ОЗ, що підлягають реалізації;
- підготовка, формування та надсилання пакету документів до НБУ;
- оформлення та укладання договорів купівлі-продажу ОЗ;
- повна взаємодія з Суб'єктами оціночної діяльності.
Ведення обліку витрат ПММ автомобілів:
- формування реєстру обліку та витрат;
- складання та надання щомісячної зведеної відомості;
- підготовка та оформлення внутрішніх розпорядчих документів.
Досягнення:
- відрегулювала та впровадила поетапне оформлення документів для реалізації ОЗ;
- систематизувала розрахункові дані з обліку витрат ПММ (Excel/формули масиву).

Економіст-кошторисник відділу збуту

с 01.2016 по 09.2016 (8 месяцев)
ТОВ «МКМ СЕРВІС ЛТД», Київ (Телекомунікаційні послуги)

Обов’язки (1С, Excel, АВК-5, Word):
- укладання договорів та додаткових угод В2В з надання телекомунікаційних послуг;
- підготовка пакету документів для участі в тендерах;
- участь в допорогових закупівлях та відкритих торгах на електронних торгових майданчиках України;
- складання та погодження із замовником кошторисної документації, оформлення т. ф. КБ-2в, КБ-3, дефектних актів та інш.;
- ведення реєстру та оформлення замовлень, рахунків, актів виконаних робіт;
- моніторинг оплат, виконання замовлень у розрізі договорів і проектів;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
- надання поточної та планової звітності на вимогу керівництва.
Досягнення:
У розрізі проектів В2В:
- сформувала повний реєстр замовлень, платежів, актів виконаних робіт, кошторисів (Excel, 1С:УТП.8.3, АВК-5);
- створила довідник контрагентів та номенклатури (1С:УТП.8.3);
- сформувала типові форми для надання звітності на вимогу керівництва (Excel/зведені таблиці).

Економіст планово-економічного відділу та інженерно-технічного департаменту

с 08.2010 по 11.2012 (2 года 3 месяца)
ТОВ «АМІС ПЛЮС», Київ (АПК)

Обов'язки (1С, Excel, Access, Word):
- консолідована звітність з реалізації продукції компанії;
- поточне, оперативне та перспективне планування бюджету департаменту;
- ведення реєстру рахунків і договорів;
- складання планів платежів і моніторинг оплат;
- формування накопичувальної та зведеної інформації з освоєння цільових коштів;
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
- надання оперативної інформації на вимогу керівництва.
Досягнення:
- сформувала повний реєстр рахунків, договорів, платежів департаменту (Excel, Access, 1С);
- скоригувала та оновила єдиний довідник компаній-продавців, клієнтів-покупців/415 підприємств та повної номенклатури продукції, що виробляється й реалізується підрозділами компанії/400 позицій (1С, Excel);
- створила довідники з номенклатури закупівлі ТМЦ/3000 найменувань, контрагентів/450 підприємств (1С, Excel).

Економіст 2 категорії планово-економічного та договірного відділів

с 06.2005 по 03.2010 (4 года 9 месяцев)
Запорізька АЕС, Запоріжжя (Енергетика, будівництво)

Обов’язки (АВК-5, Excel, Word):
- участь у підготовці Виробничої програми підприємства: перспективне планування розділів, підрозділів і додатків ТехПромФінПлану, в межах бюджету структурного підрозділу;
- розробка кошторису та оптимізація витрат підрозділу;
- складання звітів з виконання бюджету, план-факторний аналіз;
- підготовка кошторисно-договірної документації;
- перевірка актів виконаних робіт за договорами;
- розробка норм витрат ТМЦ;
- проведення маркетингових досліджень, порівняльний аналіз цін.
Досягнення:
- розробила та впровадила 5 (п'ять) норм витрат ТМЦ для потреб підрозділу.


Образование

Харківський національний економічний університет

Фахівець з економіки підприємства, Харків

Высшее, с 09.2001 по 06.2005 (3 года 9 месяцев)

Факультет: «Економіка підприємства»

Придніпровський енергобудівельний технікум

Технік-теплотехнік, Дніпро

Среднее специальное, с 09.1985 по 06.1988 (2 года 9 месяцев)

Відділення: «Автоматизація теплових процесів на АЕС»


Дополнительное образование

  • Кошторисна справа. Практичний АВК_Сертифікат КНЦ "Курсор", м. Київ (2017, 2 місяці)
  • Управлінський облік і планування в прикладному рішенні "1С:УТП 8 для України"_Сертифікат ЦСН "Перший БІТ", м. Київ (2015, 1 місяць)
  • Управлінський облік 1. CAP/CIPA (без сертифікату)_"BIZconsulting", м. Київ (2015, 3 місяці)
  • Бухгалтерський облік_Харківський фінансово-економічний інститут (2000 р., 6 місяців)

Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач програмних комплексів:
    - 1С: УТП 8.3, Підприємство 7.7, Бухгалтерія 7.7;
    - АВК-5, ІВК;
    - пакет MS Office, у т. ч.:
    * Excel - створення, формування та обробка таблиць з великим об'ємом даних (формули масиву, ВПР, СУММЕСЛИМН та інш., зведені таблиці, діаграми, графіки);
    * Word, Access, PowerPoint, Outlook;
    * кіностудія Windows Live;
    - Internet, додаток «Sweet Home 3D»
  • Вміння працювати з великим об'ємом даних, аналітичні здібності (20 лет опыта)
    Эксперт, 1 год назад.
  • Бюджет, економічний аналіз (8 лет опыта)
    Эксперт, 2 года назад.
  • Управлінський облік, калькуляція собівартості, кошторис (1 год опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • Кошторисно-договірна робота, тендери (10 лет опыта)
    Эксперт, 1 год назад.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — начинающий
  • Немецкий — начинающий

Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: