Резюме від 13 листопада 2018 PRO

Андрійченко Сергій

Директор з IT, керівник напрямку

Повна зайнятість, неповна зайнятість.

Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керівник відділу ІТ і моніторингу мережі

з 05.2018 по нині (6 місяців)
ТОВ «Мережа Ланет», Київ (Український інтернет-провайдер, надає послуги гігабітного інтернет та телебачення (IPTV/HLS, DVB-C, PAL).)

Відповідальність та результати:
* Аудит і оптимізація бізнес-процесів (моніторинг мережі, моніторинг сервісів TV, моніторинг безпеки мережі, створення послуг для бізнесу, технічна підтримка мережі, стажування і робота наставників).
* Операційне управління підрозділом (25 підлеглих, організація роботи, графіки чергування, з/п, підбір і навчання персоналу, оцінка поточних результатів).
* Ініціація і виконання проектів: «Формалізація бізнес-процесів (Опитувальник – Картка БП – Робоча інструкція)», «Реорганізація NOC (моніторинг мережі/ТВ)», «Реорганізація NSC».
* Мережеві технології/обладнання: Zabbix, OSI, TCP/IP, Ethernet, ARP, L2TP, IP, ICMP, TCP, UDP, BGP, OSPF, SNMP, HTTP(s), Telnet, SSH, DNS, DHCP, Juniper, Edge-core, Cisco, Mikrotik, Extreme тощо.

Керівник відділу сервіс-деск (IT)

з 06.2017 по 05.2018 (11 місяців)
Нова Пошта, Київ (Експрес-доставка документів, вантажів і посилок для фізичних осіб та бізнесу)

* Технологічне і методологічне забезпечення процесів управління сервісами/послугами (IT, бізнесу, партнерів).
* Супровід, доробка/розробка корпоративної системи Service Desk (Naumen: web-платформа, Java, Groovy, HTML, Javascript, XML, API, REST API, Pentaho, JSReport, Jira).
* Моніторинг роботи IT обладнання та програмних систем (Zabbix).
* Управління подіями пов’язаними з роботою IT обладнання та програмних систем: реєстрація масових інцидентів, аварій/деградацій; передача відповідальності для усунення причин та відновлення штатного режиму роботи. Підготовка даних для розрахунку KPI підрозділів IT. Інформування директорів компанії.
* Управління запитами від користувачів сервісів/послуг (співробітники компанії, 26000+): реєстрація запитів, первинна ідентифікація причин звернень, маршрутизація запитів до виконавців, контроль закриття запитів, формування аналітичної/статистичної звітності по виконанню запитів.
* Організація роботи відділу сервіс-деск (11 підлеглих: Перша лінія підтримки, Група Access): мотивація, розрахунок з/п, графіки роботи («24*7»), поточна робота.

Консультант по виконавчому менеджменту

з 11.2016 по 12.2016 (1 місяць)
ТОВ «САНАФАРМ», Одеса (Роздрібна торгівля (мережа аптек, ~30) та оптова реалізація лікарських препаратів)

Короткий але ефективний проект (1 міс.) по обстеженню бізнес-процесів компанії і впровадженню автоматизованих інструментів управління. Повноваження – виконавчий директор.
Провів експрес-обстеження компанії по напрямкам: операційне управління, фінанси, управління персоналом, IT. Сформував рекомендації для підвищення ефективності діяльності. Розробив і впровадив у роботу три фінансово-аналітичних інструмента (візуалізація: таблиці, графіки, діаграми):
1. Прогнозна модель для оцінки ефективності проектів та/або окремих торгівельних точок:
- оцінка основних фінансових показників проекту помісячно, в перспективі п’яти років за рядом параметрів (реалізація, націнка, ПДВ, похибка закупки товару, постійні і змінні витрати).
2. Модель оцінки результатів діяльності мережі аптек:
- розвернуті и консолідовані дані за основними фінансовими показниками всіх торгівельних точок компанії, помісячно, за будь-який минулий період;
- автоматичне завантаження файлів-звітів основної облікової системи (надходження, реалізація, залишки);
- спеціальна форма для внесення будь-яких операційних витрат (за видами);
- трирівнева структура даних: дані ERP, розвернута аналітика (BI-1), консолідована аналітика (BI-2).
3. Модель розрахунку заробітної плати:
- розрахунок з/п співробітників торгівельних точок з урахуванням фінансового результату їх підрозділів, з урахуванням особистого результату (відпрацьовані години, реалізація, використання скидок/бонусних програм), з використанням негативної та позивної мотивації, з гнучкою системою налаштувань.

Керівник IT

з 12.2015 по 10.2016 (10 місяців)
ПАТ «ФІТОФАРМ», Київ (Виробництво, оптова реалізація та роздрібна торгівля лікарськими препаратами)

Повне реформування підрозділу інформаційних технологій. Весь попередній склад підрозділу був звільнений на момент мого приходу. Забезпечення безперебійної роботи бізнесу, створення працездатного підрозділу IT.
* Забезпечена робота усіх сервісів IT: критичні для бізнесу – безперебійно, інші – за планом відновлення.
* Сформований новий підрозділ IT: 3 сист. адміністратора, 2 програміста 1С, 1 консультант 1С, 1 аналітик 1С.
* Забезпечений переїзд у новий сучасний офіс: збереження IT обладнання при перевезенні, облаштування нового офісу, налаштування поточного обладнання, запуск нових сервісів IT (Askozia/Asterisk, СОС, СКД).
* Технологічні майданчики: дата-центр, новий офіс з сучасною інфраструктурою, інфраструктура заводу.
* IT технології та інфраструктура: Віртуалізація (VMware), IP-телефонія (Askozia/Asterisk), граничні маршрутизатори Fortigate, управляючі Switch, RDP на базі Win 2012 Srv, AD, GP, шифрування даних, система резервного копіювання (СРК), система охоронної сигналізації (СОС), система контроля доступу (СКД), система відеоспостереження (СВС), система Wi-Fi на Mikrotik, корпоративна антивірусна система, 155 стаціонарних роб. місць, 65 мобільних (зовнішня служба). Корпоративна мобільна мережа (МТС, 350+ контрактів). Резервні канали зв’язку. Конференц-зали зі звуко-відеоапаратурою.
* КІС: 1С8:УПП, 1С8:УАТ, система Itilium, поштовий сервер, корпоративні сервіси, BI/CRM, 1С8:Документооборот КОРП, Liga.
* Проведений відкритий тендер на закупку серверного обладнання (Dell) – оновлено обладнання в дата-центрі.

Керівник відділу підтримки користувачів (Service Desk)

з 02.2014 по 12.2015 (1 рік 10 місяців)
ГК «ТЕРРА ФУД», Київ (№1 з виробництва молочної продукції в Україні)

Повне реформування відділу, побудова сервісної, клієнтоорієнтованої моделі підтримки користувачів.
* Забезпечена безперебійна «24*7» підтримка користувачів (700+, 12 розподілених підрозділів у 5 областях).
* Подоланий внутрішній супротив персоналу відділу, ностальгічна інертність і супротив користувачів.
* Розширено штат підрозділу (8 чол.), налагоджена оперативна взаємодія з бізнесом, іншими підрозділами IT.
* Розроблені і впроваджені корпоративні стандарти (SLA, OLA, IR) щодо управління сервісами/послугами IT за стандартами ITIL. Впроваджений програмний інструмент (Itilium).
* Підтримка ІС: 1C:Предприятие 8 - УПП, 1С:Документооборот, Itilium, ІНТАЛЬОВ, EDI (Е-КОМ).
* Оптимізований процес управління змінами конфігурацій програмного забезпечення.

Керівник проектів

з 04.2011 по 12.2013 (2 роки 8 місяців)
BDO Consulting, Київ (впровадження ERP (автоматизація діяльності), системна інтеграція, бізнес консультування, корпоративні фінанси, ризик-менеджмент, корпоративне навчання, оцінювальна діяльність.)

BDO Consulting: Управління портфелем консалтингових проектів компанії, управління ключовими проектами компанії, визначення і підтримка корпоративних стандартів управлення проектами.
Виконані проекти: ВСЕнерджі Україна (6 обленерго), Білоруський металургічний комбінат (Білорусія), ТОО підприємство «РУБИКОМ» (Казахстан), СХБ РУСАГРО (Росія), ООО «PASHA Construction» (Азербайджан), АО ХК «Київмістбуд» (Україна) та інші.
System Business Consulting: Управління компанією (проектна структура, фінанси, звітність, персонал, офіс). Управління портфелем проектів, куратор ключових проектів.
Виконані проекти: Державна компанія «Укрспецекспорт» (Київ), ООО «Карпатен Болєт» (Мукачево), Черкаський ДПК, ООО «Агроскоп Україна» (Київ), ООО «М.С.Л.» (Київ), ООО «ІМС-Україна», ООО «Емерджекс Бізнес Солюшнс», ряд проектів з ФОП-ами та інші.
Частина проектів проходили по Програмі ділових консультаційних послуг (BAS) ЄБРР.

Керівник комплектного проекту автоматизації

з 01.2010 по 03.2011 (1 рік 2 місяці)
ГК «ВЕРЕС», Київ (Український, вертикально інтегрований холдинг, який спеціалізується на виробництві по-домашньому смачної консервації. Замкнутий цикл виробництва «вирощування – обробка – виробництво» Асортиментний ряд 100+ найменувань високоякісної продукції.)

Управління групою проектів автоматизації діяльності групи компаній: аграрний бізнес, виробництво, торгові дома, логістика, матеріальне планування ГК, бухгалтерський/податковий облік, МСФЗ, система KPI.
* Команда проектів: 50+ співробітників рівня керівників відділів і вище. Складна схема взаємодії учасників проектів із-за одночасної участі у декількох проектах.
* Програмна платформа для автоматизації: 1С-УПП + Агро. Куратор проектів: компанія «1С-Україна».
* Відновив керованість проектів, знайшов і усунув вузькі місця (людські ресурси, ланцюги результатів), розробив і актуалізував проектну документацію, налагодив оперативну взаємодію з компанією підрядником.
* Впровадив модель «Управління по цілях» для оцінки результатів проекту.


Освіта

Міжнародний університет фінансів (МУФ-КПИ)

Менеджмент організацій і адміністрування, Київ
Вища, з 02.2011 по 05.2013 (2 роки 3 місяці)

Київський військовий інститут управління і зв’язку (КВІУЗ-КВІРТУ)

Математичне забезпечення автоматизованих систем управлення, Київ
Вища, з 08.1992 по 06.1997 (4 роки 10 місяців)


Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній
  • Російська — вільно

Додаткова інформація

42 роки, Київ, автомобіль («АВС»), відрядження, англійська мова (intermediate)

Ціль: Реалізація стратегії та операційних цілей компанії на одній з посад:
* Директор з IT або керівник одного з напрямків IT.
* Виконавчий директор (організація роботи, персонал, оптимізація та автоматизація діяльності, впровадження інноваційних технологій/БП).

Компетенції в IT:
* Формування і виконання IT-стратегії компанії. Формування і управління бюджетом IT.
* Управління портфелем IT-проектів компанії, впровадження інноваційних технологій.
* Реалізація IT-проектів направлених на підвищення ефективності бізнесу, оптимізацію бізнес-процесів і витрат.
* Управління сервісами/послугами IT (технологічне і методологічне забезпечення, SLA/OLA/IR, моніторинг роботи IT обладнання та програмних систем, управління подіями/проблемами/аваріями, CMDB, управління запитами/інцидентами; впровадження, розробка і налаштування систем класу Service Desk).
* Знання стандартів і методик (досвід роботи з ITIL, СobiT, ISO 20000. Забезпечення функціонування ІТ-сервісів в рамках SLA. Управління інформаційною безпекою – ISO 27001).
* Створення/реорганізація IT-підрозділу: СК «Гарант-Поліс» (відділ ІТ – 12 чол./170 р.м.), ТОВ «Фітофарм» (відділ ІТ – 8 чол./220 р.м.), ГК «Террафуд» (відділ підтримки користувачів – 8 чол./700 р.м.), ГК «Нова Пошта» (відділ сервіс-деск – 11 чол., ~170 ІТ спеціалістів, 26000+ р.м.), ТОВ «Мережа Ланет» (відділ ІТ і моніторингу мережі – 25 чол., 200+ тис. абонентів).
* Технічна підтримка користувачів (забезпечення робочих місць обладнанням і ПЗ, офісною технікою).
* Управління інфраструктурою IT:
- Системи/сервіси: адміністрування серверного та мережевого обладнання, СКС, системи віртуалізації, системи зберігання даних, системи резервного копіювання, ІР-телефонія, канали зв’язку, граничні маршрутизатори, системи відеоспостереження, системи охоронної сигналізації, системи контролю доступу, системи антивірусного нагляду, системи активного моніторингу).
- Елементи, технології: Zabbix, OSI, TCP/IP, Ethernet, ARP, L2TP, IP, ICMP, TCP, UDP, BGP, OSPF, SNMP, HTTP(s), Telnet, SSH, DNS, DHCP, Juniper, Edge-core, Cisco, Mikrotik, Extreme, AD, GP, RDP/RDS, VPN, Windows, Linux, Fortinet Fortigate, HP, VoIP (SIP), Askozia/Asterisk, Hikvision, Golden Gate, VMware/Hyper-V, GSM/VoIP-шлюзи тощо.
* Впровадження і супровід інформаційних систем:
- Напрямки автоматизації: управлінський облік і звітність, НДІ, документообіг, управління договорами, закупки, збут, виробництво, калькуляція собівартості, логістика, управління грошовими коштами, бюджетування, казначейство.
- Інформаційні системи і СУБД: Naumen SD, 1C7/1С8, Itilium, 1С8:Документообіг, Галактика, MS Dynamics Axapta, MS SQL Server, Postgresql, Pervasive, Lotus Notes & Domino, MS Exchange Server, MDaemon, MS SharePoint, MS Project Server.
* Розробка програмного забезпечення:
- Методологія: Моделі розробки: Каскадна (Waterfall Model), V-модель (V-Model), Інкрементна (Incremental Model), Швидка (RAD Model), Гнучка (Agile Model), Ітеративна (Iterative Model), Спіральна (Spiral Model). Методології: 1C (ТУПВФЭПП, ТБР), MSF, RUP, Scrum, Kanban.
- Інструменти: Groovy, Javascript, HTML, XML, API, REST API, T-SQL, VBA, 1С7/1C8, VIP/FCOM (Галактика), MS Access, MorphX/X++ (Axapta), Lotusscript, PHP, Joomla, WordPress, Jira, VSS, CVS, SVN.

Компетенції в менеджменті:
* Виконавчий менеджмент: координація людських і матеріальних ресурсів з метою досягнення ефективних результатів діяльності. Використовую практики прозахідної методології менеджменту: інноваційні підходи за роботами Э. Демінга, ТОС Э. Гольдрата та інші. Віддаю перевагу роботі високоефективних команд.
* Операційний менеджмент: імплементація загальної стратегії на операційний рівень, визначення зон відповідальності підрозділів (за результат, орієнтир - ієрархія цілей), формування структури бізнес-процесів компанії верхнього рівня, покриття БП нормативними документами (положення-регламент-стандарт), організація взаємодії підрозділів (крос-функціональні процеси), управління робочим часом, нематеріальна мотивація, командне лідерство, антикризовий менеджмент, формування вимог бізнесу до IT.
* Проектний менеджмент (бізнес-тренер, групові та індивідуальні тренінги, доклад на міжнародній конференції). Досвід побудови PMO (офіс управління портфелями проектів) – методолог. Довід управління міжнародними консалтинговими проектами. Управління проектною командою більш ніж 50-ти учасників. Знання стандартів PMI PMBOK, IPMA, P2M, ISO 10006, 21500.
* Розробка регламентів, нормативних документів, політик, моделювання БП (IDEF, Aris, BPwin, MS Visio).
* Особисті якості: спрямований на отримання ефективних і економічно вигідних результатів (цілей), відповідальний, лідер команди, високий рівень комунікацій, клієнтоорієнтований, маю аналітичні здібності, стратегічне і тактичне мислення, оперативне прийняття рішень, висока працездатність і стійкість до стресів.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: