Резюме от 15 июня 2018

Шумаєва Олександра

Офис-менеджер, 11 000 грн

Полная занятость.

Дата рождения:
28 июня 1988 (29 лет)
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Секретар партії

с 09.2017 по 04.2018 (7 месяцев)
Політична партія, Київ (Допомога та консультація громадян)

Обов'язки секретаря:

1. Допомога та консультація громадян.
2. Підтримка функціонування офісу.
3. Виконання окремих доручень керівництва.
4. Вхідна та вихідна кореспонденція та ін.

Секретар малого підприємства

с 04.2009 по 01.2014 (4 года 9 месяцев)
ТОВ Гранд Сервіс Плюс, Київ (Надання в оренду власних нежитлових приміщень)

Обов'язки секретаря:

1. Здійснення підготовки необхідних документів.
2. Забезпечення прийому, обліку, реєстрації та контролю виконання документів, Контроль якості підготовки, правильності складання, узгодження, затвердження документів, що подаються на підпис керівництву..
3. Контроль виконання документів та доручень керівництва, вживання оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання.
4. Здійснення оперативного зв'язку зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності підприємства.
5. Виконання окремих доручень керівництва за профілем фінансово-господарської діяльності підприємства.
6. Контроль, організація та забезпечення безперервної роботи нежитлових приміщень, що надаються в оренду; заключення та ведення договорів з орендаторами, з державними та комерційними організаціями для функціонування приміщень (ЖЕК, Київенерго, Водоканал та ін.), оформлення необхідної дозвільної документації.

Помічник депутата Київської міської ради

с 04.2009 по 01.2014 (4 года 9 месяцев)
Помічник депутата Київської міської ради, Київ (Допомога та консультація громадян)

Обов'язки помічника депутата:

1. Вивчення питань за дорученням депутата, необхідних для здійснення його депутатських повноважень, підготовка необхідних матеріалів;
2. Допомога депутату місцевої ради в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями;
3. Допомога депутату в розгляді надісланих на його ім'я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями пропозицій, заяв і скарг громадян;
4. Надання депутату місцевої ради організаційно-технічної та іншої необхідної допомоги при здійсненні ним депутатських повноважень;
5. Організація роботи громадської приймальні, організація масових заходів, координація роботи активістів та організація передвиборчої роботи, супроводження діяльності депутата КМР (депутатські запити, звернення, тощо).


Образование

Київський Національний Університет ім. Вадима Гетьмана

Економіки та управління, економіка підприємства, Київ

Высшее, с 09.2007 по 04.2014 (6 лет 7 месяцев)


Профессиональные навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Вільне володіння ПК, інтернет, E-mail, офісною технікою(принтер, сканер, факс, ксерокс), знання пакета MS Office (Word, Еxcel).
    Вміння планувати та організовувати роботу. Прагнення до особистого та кар'єрного росту.

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт

Рекомендации

Слободяник Анна
+380977958071


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: