Резюме от 2 сентября 2018 PRO

Колодій Яна Миколаївна

Керівник відділу офіс-менеджменту, 29 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний офіс менеджер (керівник відділу)

с 12.2015 по наст. время (2 года 9 месяцев)
УВОКОРП, Київ (IT - розробка програмного забезпечення)

Основні обов'язки:
Керування відділом офіс менеджменту (31співробітник);
Складання плану роботи відділу на місяць / квартал. Контроль за виконанням поставлених завдань;
Складання бюджету по заробітнім платам і бонусів відділу;
Складання річного бюджету офіс менеджменту;
Щоквартальні перегляди основного бюджету офіс менеджменту;
Складання бюджетів на відкриття офісів (частковий ремонт / капітальні ремонт);
Аналіз всіх бюджетів: планових / фактичних;
Пошук та укладання договорів по орендованим приміщенням;
Пошук підрядників по проведенню будівельних робіт (проведення тендерів);
Складання ТЗ та повне супроводження (контроль) за виконанням будівельних робіт в орендованому приміщенні;
Укладання договорів з контрагентами / постачальниками;
Вирішення проблем по орендованим площам (підняття ставки, експлуатаційних та комунальних витрат, ремонти, поломки, і т.д.);
Розрахунок витрат на забезпечення одного співробітника офісу;
Контроль по проведенню інвентаризації основних засобів;
Складання та проведення опитувальників щодо забезпечення і прибирання офісів. Покращення життєдіяльності в роботі офісу;
Вибудовування взаємодії з іншими відділами в компанії;
Забезпечення і контроль безпечної роботи в офісі (укладення договорів з охоронною службою).

Навички та досягнення
Маю навички зі створення та організації відділу офіс менеджменту.
За період роботи відкрила 9 офісів для компанії, починаючи з капітального ремонту та налагодила в них життєдіяльність.
Створила систему звітності та контролю, створила таблиці по аналітиці витрат компанії.
Розробила механізм вибору постачальників послуг і товарів, налагодила роботу з постачальниками, домоглася надання знижок.
Вмію створювати комунікації між відділами для взаємозв'язку, координувати роботу співробітників.

Офіс менеджер

с 11.2014 по 12.2015 (1 год 1 месяц)
УВОКОРП, Київ (IT - розробка програмного забезпечення)

Основні обов'язки:
Забезпечення життєдіяльності офісу (сприяння в проведенні тендерів із закупівель);
Взаємодія з усіма постачальниками компанії (врегулювання поточних питань);
Формування щомісячного бюджету;
Здійснення контрою за роботою секретаря, флориста та прибиральниць;
Контроль за поломками (організація їх усунення);
Організація та проведення поточного ремонту в офісі;
Контроль з технічного обслуговування вогнегасників/ кондиціонерів;
Проведення інвентаризації основних засобів;
Співпраця з бухгалтерією і відділом кадрів (організація підписання робочих документів);
Ведення звіту за видатками офісних засобів;
Організація і проведення свят в компанії (тімбілдинги, ДН, и.т.);
Створення і підтримці затишної атмосфери в офісі;
Виконання додаткових доручень керівництва;
Складання щомісячного звіту про виконану роботу.

Досягнення: Гарне виконання обов'язків дозволило стати керівником відділу.

Секретар

с 06.2013 по 10.2014 (1 год 4 месяца)
УВОКОРП, Київ (IT - розробка програмного забезпечення)

Основні обов'язки:
Підтримка позитивного морального клімату в офісі підприємства;
Контроль безпеки офіса компанії;
Зустріч відвідувачів, приймання телефонних дзвінків (ведення книги реєстрації);
Оброблення вхідної і вихідної кореспонденції (ведення архіву документів, листів, журналів, інформаційних матеріалів);
Ведення бази даних співробітників компанії;
Виконання додаткових доручень керівника (замовлення авіаквитків, оплата банківських рахунків і т.д);
Самостійне ознайомлення з первинними документами та наказами;
Підготовка та оформлення документації, необхідної для роботи компанії;
Робота з оргтехнікою.

Досягнення:
Впровадила систему електронного документообігу, налагодила облік кореспонденції, уклала договори з постачальниками послуг для офісу, оптимізувала витрати на канцелярські товари, підготувала документи фірми за чотири роки для здачі в архів, брала участь в розробці посадових інструкцій.

Секретар керівника

с 12.2011 по 06.2013 (1 год 6 месяцев)
МТБ - Україна, Київ (Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт)

Основні обов'язки:
Прийом відвідувачів, приймання телефонних дзвінків;
Виконання технічних функцій по забезпеченню роботи керівника (підготовка відряджень, підготовка засідань і нарад,);
Складання, редагування, оформлення службових документів;
Формування справ і передача на зберігання до архіву.
Організація та проведенні корпоративів, презентацій, виставок.

Менеджер з продажу

с 07.2010 по 06.2011 (11 месяцев)
Philips, Київ (Електроніка та електротехніка)

Основні обов'язки:
Робота з клієнтами;
Проведення презентацій та демонстрацій;
Приймання участі у відкриття магазинів електроніки і побутової техніки;
Відстеження, аналіз і планування товарних запасів;
Забезпечення торгових точок рекламними матеріалами.

Досягнення: В 70% торгових точок вдалося самостійно домовитися про пріоритетні місцях продажів - в результаті продажу збільшені на 13%. За час роботи навчила 4 нових співробітників (введення в професію) - всі пройшли випробувальний термін.


Образование

Національний університет фізичного виховання і спорту України (НУФВСУ)

Факультет: «Навчально-науковий інститут здоров’я людини». Спеціальність: «Фізична реабілітація», Київ
Высшее, с 07.2010 по 07.2011 (1 год)

Національний університет фізичного виховання і спорту України (НУФВСУ)

«Інститут спорту». Спеціальність: «Олімпійський та професійний спорт», Київ
Высшее, с 09.2005 по 07.2010 (4 года 10 месяцев)


Дополнительное образование

  • Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку (2017)
  • Гарвардська модель ведення переговорів (2017)
  • Certificate of achievement successfully completed course Microsoft Excel 2013 (part 1) (2014)

Знание языков

  • Украинский — эксперт
  • Русский — эксперт
  • Английский — средний

Рекомендации

  • Шусторович Світла Миколаївна
    Головний бухгалтер, МТБ - Україна, 0675093484
  • Гірник Юлія Юхимівна
    Заступник фінансового директора, УВОКОРП, +380935467580

Дополнительная информация

Водійське посвідчення
Посвідчення водія категорії "В"

Особисті якості : порядність, відповідальність, наполегливість, ціленаправленість, лідерські якості, коммунікабельність, пунктуальність, акуратність, дисциплінованість, стрессостійкість, працездібність, легко навчаюсь, здібна швидко орієнтуватись в складних ситуаціях, впевнена у собі і завжди добиваюсь поставлених цілей, грамотная мова, почуття гумору.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: