Резюме від 28 серпня 2018

Мазурець Оксана Володимирівна

Адміністратор, 10 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
30 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер по роботі з клієнтами

з 02.2016 по 06.2018 (2 роки 4 місяці)
Лорі Лтд., Рівне (Виготовлення та реалізація товарів для домашніх та сільськогосподарських тварин)

Функціональні обов'язки:
-робота з замовниками оптового відділу на доручених територіях;
-прийом замовлень в 1С в телефонному режимі та повний супровід продажу;
-інформування клієнтів про актуальні пропозиції, акції та їх можливості згідно системи лояльності;
-цілеспрямована реалізація пріоритетних груп товарів;
-координація роботи інтернет магазину Zookasta,
Facebook “Лорі Тов”,
Facebook “Нашим Друзям” (роздрібна мережа від виробника);
-координація зв'язків з ЗМІ (Сфера, Рівне1, Радіодім, Радіотрек, зовнішня реклама);
-написання сценаріїв на встановлені теми з метою реклами у контексті телепередач про тварин, погодження матеріалів з редактором;
-телеведуча пізнавальних програм про тварин на місцевих телеканалах:
Сфера телепрограма “Дай Лапу” та Рівне1 тележурнал “Корисні поради”. https://www.facebook.com/pg/DayLapuSFERATV/videos/?ref=page_internal
-комунікація шляхом листування та переговорів із закордонними партнерами англійською мовою);
-переклад матеріалів та рекламної продукції фірми англійською мовою: прайс лист, каталог, характеристики на упаковках зернових кормів та додатків;
-опис продукції та написання статтей на сайті компанії lori.net.ua (більше 1000 найменувань);
-організація та представлення фірми та мережі зоомагазинів на виставках собак рівненських кінологічних осередків з метою реклами та популяризації товарів;
-написання рекламних текстів для оформлення акційних пропозицій;
-розробка навчальних матеріалів для продавців та менеджерів, -проведення тренінгових занять та семінарів для персоналу;
-організація корпоративних заходів.

Адміністратор ресторану готелю Оптіма та кафе Фіка

з 05.2015 по 02.2016 (9 місяців)
Reikartz Hotel Group, Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

-координація роботи персоналу згідно стандартів компанії;
-контроль термінів реалізації та умов зберігання готової продукції;
-розробка чек-листів прийому-передачі зміни та контроль їх використання;
-формування робочого графіку персоналу згідно запланованому товарообігу враховуючи пікові години;
-проведення періодичної інвентаризації та аналіз девіацій по показникам; контроль виходу продукції;
-підготовка та проведення запланованих (замовлених) заходів (кава-брейки, корпоративні обіди, бізнес-ланчі; тематичні літературні вечори); кейтерінг.

Менеджер зміни, начальник дільниці

з 06.2012 по 04.2015 (2 роки 10 місяців)
ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД», Рівне (Ресторанний бізнес)

Професійна діяльність:
червень2012р.-грудень2012р.- член бригади ресторану, універсальний працівник. Посадові обов’язки:
-обслуговування відвідувачів у відповідності до стандартів компанії.
грудень 2012р.- квітень 2013р.- Інструктор з навчання. Посадові обов’язки:
-контроль дотримання працівниками стандартів приготування та обслуговування;
-навчання та розвиток нового персоналу.
Квітень 2013р.– Менеджер, начальник дільниці. Посадові обов’язки:
-ведення зміни, управління дільницею;
-надання гостинного та привітного обслуговування;
-контроль виконання працівниками стандартів та досягнення встановлених цілей;
-контроль якості, термінів зберігання продукції та умов їх зберігання і розморозки;
-здійснення реабілітації незадоволених відвідувачів;
-спрямована реалізація конкретних продуктів;
- забезпечення необхідної кількості запасів для здійснення безперебійного та швидкого обслуговування;
-проведення щоденної та щомісячної інвентаризації та аналіз девіацій по продуктам;
-здійснення процедури закриття\ відкриття бізнес дня;
-мотивування працівників шляхом позитивного підкріплення;
-створення невимушеної, позитивної атмосфери задля підтримання комфортного робочого процесу.

Працівник по догляду за поголів'ям тварин

з 01.2011 по 06.2012 (1 рік 5 місяців)
Приватне підприємство з вирощування та реалізації хутрових звірів, Рівне (Вирощування хутрових звірів ( кролики, шиншили))

-формування шиншилових та кроликових сімей; селекційний підбір стада;
-ведення племінних карт; пошук клієнтів, відбір особин на продаж;
-вакцинація поголів’я, ведення хронології вакцинацій; догляд та профілактика захворювань.


Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Кафедра Психології та психодіагностики, Психолого- природничий факультет, державна форма, спеціальність Психолог, кваліфікація Спеціаліст психології, диплом з відзнакою., Рівне
Вища, з 09.2005 по 08.2010 (4 роки 11 місяців)


Додаткова освіта

  • Basic Shift Management Course- тренінг-курс спрямований на розвиток навиків управління персоналом. (23-30 травня 2013р)
  • Applied Eqipment Course – тренінг курс по специфіці функціонування та обслуговування систем обладнання. (16-20 жовтня 2014р.)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Впевнений користувач ПК, інтернету та офісного обладнання (факс, принтер, сканер тощо).


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Мета: Отримати можливість працевлаштування в компанії на посаду, що дозволить реалізувати мої здібності та навики роботи з людьми на відмінному рівні задля підтримання високих стандартів компанії.
Додаткові навики: впевнений користувач ПК, інтернету та офісного обладнання (факс, принтер, сканер тощо). Вільно володію (розмовляю та друкую) англійською, російською, рідна мова- українська. Водійські права категорії «B», закордонний паспорт. Не заміжня, дітей не маю.
Особистісні характеристики: комунікабельна, стресостійка, відповідальна, витривала.
Хоббі: підводна стрільба по мішеням, верхова їзда, кінологія.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: