Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 7 липня 2021 PRO

Тетяна

Адміністратор, секретар, няня, швея, домогосподарка, 10 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
58 років
Місто проживання:
Суми
Готовий працювати:
Дистанційно, Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор АЗС

з 06.2019 по 03.2021 (1 рік 9 місяців)
ТОВ "Борей", Суми (Заправки)

Обслуговування клієнтів, робота з касою

Провідний економіст

з 12.1987 по 11.2015 (27 років 11 місяців)
Управління Національного банку України в Сумській області, Суми (банковска діяльність)

Консультація клієнтів, ведення документообігу (реєстрація документів, договорів тощо), вхідна / вихідна кореспонденція, прийом, розподіл дзвінків, робота з оргтехнікою, забезпечення життєдіяльності підприємства, взаємодія з державними органами;
ведення розрахунково-касових операцій за кредитами та депозитами, розрахунки за основними засобами, обслуговування клієнтів, ведення бухгалтерського та податкового обліку відповідно до законодавства України, організація проведення інвентаризації основних засобів, проведення інспекційних перевірок банків, згідно законодавства України

Освіта

Всеросійський заочний фінансово-економічний інститут Москви (Бєлгаородська філія)

Фінанси та кредит, Белгород
Вища, з 1988 по 1994 (6 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Сертифікований курс "Управлінський облік і планування в прикладному рішенні" 1С: Управління торговим підприємством 8 для Укр

2016, 3 місяц

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet Internet Explorer Windows Користувач ПК Google Chrome CorelDRAW M.E.Doc Ведення соціальних мереж Google Операційні системи АСКОД Уміння приймати рішення і самостійно відповідати за результат

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Професійні навички: робота з первинною бухгалтерською документацією (рахунки, акти, видаткові та податкові накладні);
ведення документообігу (реєстрація документів, договорів і т. д.);
зустрічі та ведення ділової переписки з партнерами;
що входить / вихідна кореспонденція;
робота з оргтехнікою;
володіння ОС Windows, робота в стандартних програмах Word, Excel, Internet Explorer, Google Chrome, робота з графічним редактором CorelDrow
Ділові якості: Уміння приймати рішення і самостійно відповідати за результат;
вміння знаходити підхід до клієнтів;
комунікативні навички;
робота з наявними клієнтами, а також залучення і пошук нових клієнтів;
дзвінки існуючої клієнтської бази з метою пропозиції нових послуг;
досвід особистісного спілкування;
пошук співробітників і проведення співбесід;
вміння виявляти тактовність і толерантність;
користувач ПК, робота в програмах MS Office,
готовність працювати на результат, заробляти, а не отримувати!

Особисті якості: Презентабельна зовнішність; грамотна мова;
активна життєва позиція; аналітичний склад розуму;
здатність швидко навчатися; відсутність шкідливих звичок;
висока працездатність; готовність брати відповідальність;
бажання працювати і заробляти; життєрадісність;
ініціативність; комунікабельність;
наполегливість; спрямованість на результат;
оптимізм; впевненість в собі;
добре розвинена інтуїція; цілеспрямованість;
енергійність.
Заняття у вільний час: Постійне саморозвиток і вдосконалення навичок

Додатково: Організація роботи офісу, контроль виконання завдань, постановка завдань; робота з сайтами, соціальними мережами, активний користувач комп'ютера і мережі Інтернет.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: