Резюме від 29 серпня 2018 PRO

Таєнчук Наталія Василівна

Бухгалтер, заступник головного бухгалтера, 16 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заместитель главного бухгалтера

з 07.2018 по нині (6 місяців)
Юридическое лицо, Плательщик НДС , Общая система налогообложения, Киев (Производство)

Ведение бухгалтерского и налогового учёта.

Бухгалтер

з 12.2014 по 03.2018 (3 роки 3 місяці)
ФОП 3 група єдиний податок + ПДВ, 2 група, Прилуки (Торгівля та послуги по перевезенню)

Ведення книги доходів та витрат;
Складання первинної документації ( рахунки, накладні, акти виконаних робіт, Форма 1-ТН, ПНЕ, РКЕ)
Облік по касовим та банківським операціям;
Облік по розрахункам з дебіторами та кредиторами;
Складання та подання звітності по ЄСВ, ПДВ, Декларація по єдиному податку.

Бухгалтер в єдиній особі

з 05.2008 по 07.2018 (10 років 2 місяці)
Юридична особа, платник ПДВ, Прилуки (виробництво)

Ведення податкового та бухгалтерського обліку на підприємстві.
Облік та контроль по веденню касових операцій з дотриманням всіх норм закону;
Облік та контроль банківських операцій;
Облік ведення розрахунків із підзвітними особами;
Облік ОС, нематеріальних активів;
Ведення аналітичного обліку виробничих запасів та товарно-матеріальних цінносте;
Облік доходів та витрат;
Облік та калькуляція собівартості продукції;
Облік і контроль по дебіторській та кредиторській заборгованості;
Облік по здійсненню нарахувань та утриманню податків по заробітній платі/авансів, лікарняним, відпусці, тощо;
Облік розрахунків по позиках, податкам і зборам;
Податкове планування ( розрахунок і перерахунок податкових платежів);
Складання та реєстрація в ЄРПН податкових накладних та розрахунків коригуваннь;
Складання та подання фінансової, податкової та статистичної звітності по електронним каналам зв'язку;
Взаємодія з контролюючими органами та фондами соціального страхування;
Успішний досвід проходження податкових перевірок, ПФУ та фонду соціального захисту;
Розробила та ввела в дію на підприємстві електронне ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Організувала ведення кадрової документації ( розробка посадових інструкцій, штатного розпису, наказів, особові картки та інші)
Займалась: укладанням договорів оренди, купівлі - продажу, договорів на постачання продукції, договорів безпроцентної фінансової допомоги.
Підготовкою пакета документів на отримання кредитів та фінансового лізингу.


Освіта

Українська академія банківської справи Національного банку України

Економіка і підприємництво, Суми
Незакінчена вища, з 09.2006 по 05.2010 (3 роки 8 місяців)


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Досконало володію комп'ютером та офісною оргтехнікою,
Впевнений користувач програмним забеспеченням:
1С: Підприємство 8.2. 8.3., ( УТП 8.3; 10; УПП 8.3)
"M.E.Doc" ( документообіг, звітність, зарплата);" Арм - Звіт Плюс" ; " Соната", ОПЗ", Електронним кабінетом; Microsoft office ( word, excel);
Працюю в системах "Інтернет - банк, " Клієнт - Банк" різних банків.,


Знання мов

Англійська — середній


Додаткова інформація

Завжди працюю на кінцевий результат поставленного завдання, умію розставляти пріоритети, цілеспрямована, відповідальна, уважна до співрозмовника. Швидко навчаюсь новому.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: