Резюме від 15 листопада 2018

Вишняк Олена Василівна

Директор з персоналу, начальник відділу кадрів, HR-менеджер, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
42 роки
Місто:
Бородянка
Готовий до переїзду в:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Менеджер з персоналу

з 09.2015 по 04.2018 (2 роки 7 місяців)
ДП "ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ" НАК "Нафтогаз України", Київ (проектна компанія)

Одноосібне ведення кадрової роботи підприємства чисельністю 40 ос.,Кадрове діловодство всіх процесів. Підбір персоналу, оцінка за компетенціями, організація навчання персоналу. Розробка структури та штатного розпису,положень та посадових інструкцій. Розробка систем оплати праці, розробка політик та внутрішніх нормативних документів з питань персоналу та соціальної відповідальності за стандартами ISO 9001, кадрова безпека, ведення питань соціального страхування. Розробка політики комплаєнсу. Впровадження корпоративної культури та порталу внутрішніх комунікацій.Ведення військового обліку. Організація та оформлення відряджень.Ведення та оформлення відпусток. Організація корпоративних заходів та профспілкової роботи. Кадрова звітність. Організація HR-процесів за всіма напрямками роботи в компаніїї з чисельністю 40 осіб одноосібно.

Провідний інженер відділу аналізу суб’єктів електроенергетики

з 02.2014 по 06.2015 (1 рік 4 місяці)
Відокремлений підрозділ «Головдерженергонагляд» ДП «Укренерго», Київ (енергетичний нагляд)

аналіз виробітку електроенергії, розрахунків з ринком ОРЕ і постачальниками

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань

з 08.2011 по 06.2013 (1 рік 10 місяців)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (енергетика)

Ведення кадрової роботи персоналу 200 осіб- особові справи, трудові книжки, накази, ведення відпусток , відряджень, соціальних питань, матеріального забезпечення, нагородження, табелю робочого часу.Організація підбору персоналу, навчання та підвищення кваліфікації персоналу, створення кадрового резерву.Розробка корпоративних політик, положень, інструкцій та нормативних документів.Кадрова звітність.

Завідувач сектору організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань

з 04.2010 по 07.2011 (1 рік 3 місяці)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (енергетика)

організація та контроль кадрової роботи- ведення кадрової документації, ведення штатного розпису, ФОП, питань матеріального заохочення, нагороджень, організація роботи комісії соціального страхування, робота в профспілковому комітеті, підготовка внутрішніх нормативних документів, посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи, розробка політик та кодексів. Підбір та оцінка персоналу за компетенціями. Організація навчання персоналу. Звітність. Кадрове адміністрування.

Головний спеціаліст відділу організаційно-кадрової роботи Управління кадрової політики і соціальних питань

з 07.2008 по 04.2010 (1 рік 9 місяців)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (енергетика)

Чисельність персоналу [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») осіб. Документальне оформлення процесів прийому, переведення, звільнення, заохочення, нагородження , облік та оформлення документальне відпусток, відряджень, лікарняних.Ведення особових справ,ф.п-2, трудових книжок. Ведення обліку військовозобовязаних, інвалідів. Підготовка організаціїї виставок, свят, корпоративів, навчання персоналу, атестація персоналу. Впровадження корпоративної культури та внутрішніх політик.Підготовка оргструктури та штатного розпису. Розробка інструкцій, положень, посадових інструкцій, політик та інших внутрішніх нормативних документів.Пошук та підбір персоналу.

Провідний спеціаліст відділу балансу та моніторингу виробничих показників Департаменту виробничої діяльності// провідний спеціаліст Департаменту генерації та дистриб'юції

з 10.2005 по 06.2008 (2 роки 8 місяців)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (енергетика)

аналіз роботи підприємств енергетики

Провідний спеціаліст Управління оперативної діяльності станцій Департаменту з виробництва

з 11.2004 по 10.2005 (11 місяців)
Національна акціонерна компанія ”Енергетична компанія України”, Київ (енергетика)

ведення документообігу Управління, організація роботи керівництва, підготовка презентацій, ведення листування з Міністерствами та іншими юридичними особами

Головний спеціаліст по реєстрації, збору внесків та виплат відшкодувань шкоди потерпілим

з 04.2001 по 11.2004 (3 роки 7 місяців)
Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві у Бородянському районі, Бородянка (державне соціальне страхування)

реєстрація, перевірки, звітність страхувальників та нарахування і виплата відшкодувань потерпілим на виробництві

Головний спеціаліст

з 09.1997 по 04.2001 (3 роки 7 місяців)
Відділення Державного казначейства у Бородянському районі, Бородянка (державне казначейство)

робота відділу видатків держбюджету

Заступник завідуючої соціальною службою

з 06.1994 по 09.1997 (3 роки 3 місяці)
Бородянський відділ соціального забезпечення, Бородянка (соціальний захист населення)

контроль та організація роботи по догляду за одинокими та непрацездатними громалянами, пенсіонерами

Бухгалтер

з 07.1993 по 06.1994 (11 місяців)
Господарська асоціація малих підприємств, Бородянка (будівництво)

бухоблік підприємства


Освіта

Міжгалузевий інститут управління

Економіст, Київ
Вища, з 09.2003 по 06.2004 (9 місяців)

2003-2004рр. – Міжгалузевий інститут управління Міністерства освіти і науки України;
облік і аудит;
спеціальність -економіст

Український фінансово-економічний інститут(нині Національний університет державної фіскальної служби)

Бакалавр з обліку і аудиту, Ірпінь
Вища, з 09.1996 по 06.1999 (2 роки 9 місяців)

Ірпінський індустріальний технікум

Бухгалтер, Ірпінь
Середня спеціальна, з 09.1990 по 06.1993 (2 роки 9 місяців)


Додаткова освіта

  • «Система заробітної плати: грейди і КРІ» - Компанія "ВІЧЕ" (2017)
  • «Підвищення кваліфікації працівників кадрових служб» - Інститут підготовки кадрів промисловості (2008, 1 місяць)
  • "Використання оглядів заробітних плат та компенсацій, а також електронного інструменту для самостійного аналізу" - Ернст енд Янг (2017)
  • "Оценка по компетенциям" - FSR (2018)
  • "Комплексна оцінка персоналу"- компанія SMART STAFF (2018)

Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
ПК (Excel, Word, Internet, E-mail),
користування оргтехнікою,
система клієнт-банк,
1С-бухгалтерія/кадри.


Знання мов

Українська — вільно


Інвалідність

Третя група.
Група довічно. Захворювання органів ШКТ. Не потребую особливих умов праці, лише розуміння мого захворювання та лояльності.


Додаткова інформація

Професійні знання, вміння та узагальнений досвід роботи:

Знання трудового законодавства та законодавства із загальнообов’язкового державного страхування (з тимчасової втрати працездатності, безробіття, нещасних випадків на виробництві, пенсійного), цивільного, антикорупційного, військового. Знання законодавчої бази з питань відпусток, відряджень, оплати праці, податкового та соціальних питань.
Організація кадрової роботи з «нуля». Ведення кадрової роботи підприємства з чисельністю 40 осіб самостійно, одноосібно (ДП «ВУГЛЕСИНТЕЗГАЗ УКРАЇНИ»). Ведення кадрової роботи в НАК «Енергетична компанія України» з чисельністю [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») осіб.
Документальне оформлення процесів прийому, переведення та звільнення працівників. Оформлення розпорядчих документів з кадрових і соціальних питань, відпусток та відряджень. Ведення особових справ, карток ф.П-2. Підготовка наказів та ведення журналів обліку наказів. Оформлення лікарняних листів, розрахунок трудового стажу та страхового стажу. Ведення соціальних питань, питань заохочувальних та компенсаційних виплат, нагороджень.
Визначення потреби в кадрах, пошук та підбір персоналу, адаптація персоналу, організація навчання персоналу, атестація та оцінка персоналу.
Підготовка організаційної структури та штатного розпису. Розробка колективного договору в т.ч коефіцієнтів співвідношень посадових окладів, положень про преміювання та інших виплат. Розрахунок фонду оплати праці.
Підготовка трудових договорів (угод) та контрактів. Розробка посадових інструкцій та положень про структурні підрозділи.
Ведення обліку робочого часу та часу відпочинку. Складання графіка відпусток та облік використання відпусток.
Ведення військового обліку та мобілізаційної роботи. Проведення звірки з райвійськкоматами та підготовка звітності з питань військового обліку.
Оформлення та ведення трудових книжок, книги обліку трудових книжок та вкладишів.
Ведення та документальне оформлення питань комісії з соціального страхування (голова комісії), підготовка звітності.
Оформлення документів для відрядження, розробка положень про відрядження працівників підприємства, організація поїздок.
Кадрове діловодство всіх стадій та процесів кадрової роботи, та підготовка документів до архівного зберігання.
Розробка політики соціальної відповідальності, кодексу корпоративної етики, політики кадрової безпеки, антикорупційної програми, правил внутрішнього трудового розпорядку та інших нормативних актів, внутрішніх інструкцій та документів з питань управління персоналом.
Складання звітності (до органів статистики, фондів зайнятості населення, інвалідів, соцстрахування, військкоматів та ін).
Вміння бухгалтера. Нарахування та виплата заробітної плати, відпускних, лікарняних тощо. Ведення обліку касових та банківських операцій, заробітної плати, розрахунків із соціального страхування, розрахунків з підзвітними особами, складання звітності до фіскальних органів та фондів.

Особисті якості: відповідальна, комунікативна, легко навчаюся, працюю в умовах багатозадачності, вмію чітко і вчасно виконувати завдання, весела та оптимістична, вмію згуртувати персонал відповідно до цілей компанії та створити приємний моральний клімат в колективі, вмію вирішувати конфліктні ситуації шляхом дипломатичних домовленостей, вірна своїй команді, в якій працюю, вважаю, що результат роботи залежить від злагодженої роботи команди, де кожен відповідально та професійно ставиться до своєї роботи та ідентифікує себе з компанією, в якій працює, та її цілями.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: