Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 31 липня 2020 PRO

Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/4878469

Менеджер з управління комерційною нерухомістю (оренда)

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Департаменту розвитку та оренди

з 04.2018 по нині (5 років 11 місяців)
Управління нерухомим майном

•управління об’єктами комерційної нерухомості компанії (ТЦ, БЦ, street-retail);
•аналіз архітектурних проектів нових об’єктів;
•аналіз та оптимізація концепції, планувань та «tenant-mix»;
•визначення оптимальних форматів магазинів та структурування відповідно до концепції об’єкта;
•аналіз та оптимізація схем зонування, технологічних схем ТЦ, складських, адміністративних та технічних приміщень;
•розробка та оптимізація логістичних карт об’єктів;
•планування та коректування схем та напрямків руху відвідувачів ТЦ;
•підбір «якорних» та «міні-якорних» орендарів, планування приміщень під них враховуючі діючи вимоги операторів ринку;
•робота по залученню нових орендарів (переговори та презентація об’єктів), відбір та ротація існуючих орендарів;
•повний супровід діяльності орендарів в діючих ТЦ;
•вивчення особливостей відвідуваності ТЦ, оцінка цільових груп та сприйняття відвідувачами іміджу об’єкту;
•аналіз та планування потоків та трафіку в зоні досяжності об’єкта;
•моніторинг нових та існуючих об’єктів;

Відділ оренди

з 08.2017 по 04.2018 (8 місяців)
ТРЦ "Лавина", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•повний супровід діяльності орендарів в ТРЦ;
•взаємодія з усіма внутрішніми службами ТРЦ;
•пошук та відбір орендарів;
•розробка та супровід договорів оренди від погодження до підписання (переговори на стадії укладання/корегування договорів оренди, юридичний аналіз зустрічних пропозицій партнерів);
•контроль якості, відповідності асортименту товарів/послуг та рівня сервісу орендарів відповідно до обумовленим вимогам ТРЦ;
•контроль проведення орендарем ремонтних робіт;
•підготовка статистичних та аналітичних звітів;
•оцінка стабільності роботи орендарів;
•робота із дебіторською заборгованістю;
•повний документообіг між орендарями та ТРЦ, підрядними організаціями (відповіді на запити, листи, підготовка АКТів то що).

Директор

з 05.2015 по 09.2017 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "НОЄН", Київ (управління нерухомим майном)

Обслуговуюча організація, надання послуг з утримання та управління бізнес центром.
•ведення переговорів з власниками приміщень (орендодавцями);
• орендарями та підрядними(обслуговуючими) організаціями;
•організація та контроль роботи персоналу (загальний штат 7 чоловік);
•оптимізація витрат товариства;
•робота з контролюючими та іншими державними організаціями;
•контроль дебіторської заборгованості та ін

Заступник директора

з 06.2012 по 05.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Брістоль Менеджмент", Київ (управління нерухомим майном)

•розробка, правова експертиза та супровід договорів (оренди, суборенди, управління нерухомим майном, купівлі-продажу, тощо);
•активний пошук та проведення переговорів з орендарями, робота з обслуговуючими організаціями, контролюючими органами (ДСНС, СЕС інщі);
•моніторинг та оцінка змін на ринку нерухомого майна;
•контроль виконання орендарями договірних зобов’язань;
•досудове врегулювання спорів;
•складання процесуальних документів (претензії, позовні заяви), представництво інтересів в судових інстанціях всіх рівнів по цивільним, господарським, адміністративним спорам, а також в органах виконавчої служби, правоохоронних органах, ДРСУ та інших органах.

Заступник директора

з 02.2007 по 06.2009 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "ФК "Домбуд", Київ (управитель ФФБ)

•проведення переговорів із забудовниками, підрядними та субпідрядними організаціями;
•представницькі функції у органах державної влади та комерційних установах;
•розширення партнерської бази та залучено до співпраці нових партнерів;
-Заступник директора (з 01.2008р. по 06.2008р.):
•створення та супровід діяльності фондів фінансування будівництва (від прийняття рішення про створення до закриття);
•відрядження з митою контролю діяльності забудовників та виконання зобов’язань;
•контроль за роботою філій товариства;
•на час відсутності директора товариства, виконуючий обов’язки директора.

Освіта

Національна академія наук України, Київський університет права

«Правознавство», юрист, Київ
Вища, з 2001 по 2005 (3 роки 9 місяців)

Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальний, пунктуальний не конфліктний. Швидко орієнтуюся в ситуації, що склалася. Постійно цікавлюсь та навчаюсь всьому новому, що може стати в нагоді в моїй роботі та житті.

Українська, Російська мова - вільно. Базовий рівень англійської мови.
ПК – досвідчений користувач: MS-Office, Internet explorer, поштові клієнти, усі види офісної техніки. Маю досвід адміністрування інтернет-сайтів та роботи в ArchiCAD (любительский рівень).

Маю в розпорядженні легковий автомобіль та права водія категорії «В», водійський стаж 18 років. Готовий до відряджень.

У вільний час займаюся моделюванням зменшених точних копій військової техніки, гірськолижним спортом, катання на велосипеді.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: