Резюме від 29 серпня 2018 PRO

Тимонин Евгений

Менеджер з управління комерційною нерухомістю (оренда)

Повна зайнятість.

Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, адресу та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Відділ оренди та розвитку

з 04.2018 по нині (9 місяців)
"Київпроект девелопмент", Київ (управління нерухомим майном)

•повний супровід діяльності орендарів в діючих ТЦ;
•робота по залученню нових орендарів (переговори та презентація об’єктів), відбір та ротація існуючих орендарів;
•аналіз архітектурних проектів об’єктів;
•аналіз та оптимізація планувань та «tenant-mix» діючих ТЦ та об’єктів, що проектуються;
•визначення оптимальних форматів магазинів та структурування відповідно до концепції об’єкта;
•аналіз та оптимізація схем зонування, технологічних схем ТЦ, складських, адміністративних та технічних приміщень;
•розробка та оптимізація логістичних карт об’єктів;
•планування та коректування схем та напрямків руху відвідувачів ТЦ;
•підбір «якорних» та «міні-якорних» орендарів, планування приміщень під них враховуючі діючи вимоги операторів ринку;
•вивчення особливостей відвідуваності ТЦ, оцінка цільових груп та сприйняття відвідувачами іміджу об’єкту;
•аналіз та планування потоків та трафіку в зоні досяжності об’єкта;
•моніторинг нових та існуючих об’єктів;

Відділ оренди

з 08.2017 по 04.2018 (8 місяців)
ТРЦ "Лавина", Київ (ТРЦ)

•пошук та відбір орендарів;
•розробка та супровід договорів оренди від погодження до підписання (переговори на стадії укладання/корегування договорів оренди, юридичний аналіз зустрічних пропозицій партнерів);
•контроль якості, відповідності асортименту товарів/послуг та рівня сервісу орендарів відповідно до обумовленим вимогам ТРЦ;
•повний супровід діяльності орендарів в ТРЦ;
•контроль проведення орендарем ремонтних робіт;
•підготовка статистичних та аналітичних звітів;
•оцінка стабільності роботи орендарів;
•робота із дебіторською заборгованістю;
•повний документообіг між орендарями та ТРЦ, підрядними організаціями (відповіді на запити, листи, підготовка АКТів то що).

Директор

з 05.2015 по 09.2017 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "НОЄН", Київ (управління нерухомим майном)

Обслуговуюча організація, надання послуг з утримання та управління бізнес центром.
•ведення переговорів з власниками приміщень (орендодавцями);
• орендарями та підрядними(обслуговуючими) організаціями;
•організація та контроль роботи персоналу (загальний штат 7 чоловік);
•оптимізація витрат товариства;
•робота з контролюючими та іншими державними організаціями;
•контроль дебіторської заборгованості та ін

Заступник директора

з 06.2012 по 05.2015 (2 роки 11 місяців)
ТОВ "Брістоль Менеджмент", Київ (управління нерухомим майном)

•розробка, правова експертиза та супровід договорів (оренди, суборенди, управління нерухомим майном, купівлі-продажу, тощо);
•активний пошук та проведення переговорів з орендарями, робота з обслуговуючими організаціями, контролюючими органами (ДСНС, СЕС інщі);
•моніторинг та оцінка змін на ринку нерухомого майна;
•контроль виконання орендарями договірних зобов’язань;
•досудове врегулювання спорів;
•складання процесуальних документів (претензії, позовні заяви), представництво інтересів в судових інстанціях всіх рівнів по цивільним, господарським, адміністративним спорам, а також в органах виконавчої служби, правоохоронних органах, ДРСУ та інших органах.

Заступник директора/директор

з 02.2007 по 06.2009 (2 роки 4 місяці)
ТОВ "ФК "Домбуд", Київ (управитель ФФБ)

•проведення переговорів із забудовниками, підрядними та субпідрядними організаціями;
•представницькі функції у органах державної влади та комерційних установах;
•розширення партнерської бази та залучено до співпраці нових партнерів;
-Заступник директора (з 01.2008р. по 06.2008р.):
•створення та супровід діяльності фондів фінансування будівництва (від прийняття рішення про створення до закриття);
•відрядження з митою контролю діяльності забудовників та виконання зобов’язань;
•контроль за роботою філій товариства;
•на час відсутності директора товариства, виконуючий обов’язки директора.


Освіта

Національна академія наук України, Київський університет права

«Правознавство», юрист, Київ
Вища, з 09.2001 по 06.2005 (3 роки 9 місяців)


Додаткова інформація

Особисті якості:
Відповідальний, пунктуальний. Швидко орієнтуюся в ситуації, що склалася і самостійно приймати рішення.

Українська, Російська мова - вільно. Базовий рівень англійської мови.
ПК – досвідчений користувач: MS-Office, Internet explorer, поштові клієнти, усі види офісної техніки. Маю досвід адміністрування інтернет-сайтів та роботи в ArchiCAD (любительский рівень).

Маю в розпорядженні легковий автомобіль та права водія категорії «В», водійський стаж 17 років. Готовий до відряджень.

У вільний час займаюся моделюванням зменшених точних копій військової техніки, гірськолижним спортом, катання на велосипеді.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: