Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 31 березня 2024 PRO

Yuliia

Директор підприємства

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
47 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з розвитку

з 05.2018 по 10.2020 (2 роки 5 місяців)
Geldman development SL, Мадрид-Майорка (Готельно-ресторанний бізнес)

Три готелі:
У Тосса Де Мар-San Jordi Santiago,
У Llança - Camini de Santiago Llança,
На Майорці - Rezidencia Santiago Mallorca
(Відгуки роботодавця та особисті контакти, надам на вимогу)

Організація роботи готелів у різних регіонах Іспанії, включаючи острівну Іспанію (о. Майорка).
Управління готелями.
маркетинг.
Організація рекламних компаній.
Розвиток каналів продажу готельних послуг через Інтернет інструменти (включаючи співпрацю з агентствами).
Підбір персоналу.
Контроль за якістю роботи персоналу.
Контроль та управління видатковою та доходною частинами бюджетів.

Купівля 3 готелів у різних регіонах Іспанії на найвигідніших умовах.
Організація та контроль ремонтних робіт.
Запуск роботи
Підбір персоналу.
Укладання контрактів із постачальниками послуг.
Робота із контролюючими органами.

Директор

з 10.2015 по 05.2018 (2 роки 7 місяців)
Корисна Крамничка "Ведана", Київ (Роздрібна торгівля)

Організація та відкриття магазинів ЕКО формату.
Управління мережею, персоналом, прибутком, асортиментом.
Пошук приміщень.
Організація підготовки приміщень під роботу магазинів (замовлення робіт, контроль виконання, приймання готових приміщень).
Підбір персоналу.
Маркетинг мережі (сайт візитка з інтегрованим інтернет-магазином)
Організація просування та реклами сайту мережі через Інтернет канали.
Навчання продавців продажам дорогих та корисних товарів.
Виведення магазинів з прибутку.
Укладання договорів із банками на встановлення терміналів.
Пошук постачальників товарів.

Усього за цей період було відкрито: 18 магазинів у таких регіонах як Київ, Дніпро, Одеса, Запоріжжя.

Директор з адміністративного розвитку мережі філій, комерційний директор.

з 09.2012 по 10.2015 (3 роки 1 місяць)
ТПО "Імідж лабораторія", мережа магазинів "Ірен Букур", Київ (Роздрібна торгівля)

Вересень 2012 року - березень 2016 року

з вересня 2012 року – робота директором з питань адміністративного управління та розвитку філійної мережі, І.О. Генерального директора.
Основні обов'язки:
•Керування бізнесом
•Централізоване управління мережею філій
• Запуск та контроль роботи кулцентру.
,•Замовлення, постановка завдань, запуск та відстеження ефективності роботи інтернет магазину (робота зі своїм відділом маркетингу та сторонніми розробниками, контроль над тестуванням готового продукту та наповнення сайту)
•Організація, проведення навчальних конференцій, тренінгів, зборів, шкіл для керівників філій та співробітників відділів продажів філій
•Підбір, затвердження на посаді та розвиток персоналу.
•Опис та формалізація бізнес процесів.
• Розробка та впровадження концепції бізнесу в цілому та змін зокрема.
•Відкриття нових філій в Україні.
•Контроль обсягів продажу, оборотності дебіторської заборгованості, оборотності вкладених коштів.
•Планування та участь у розробці та випуску новинок на ринок України.
•Аудит документів, які підписують директори філій.
•Організація та проведення зборів директорів та провідних менеджерів з продажу на філіях, заходів, що стимулюють зростання бізнесу, робота з провідними дистриб'юторами всередині філійної структури, організація, проведення та прийом атестацій.

Результати діяльності:
Відкрито нові філії.
Зупинено процес падіння обсягів реалізації.
Досягнуто позитивну стабільну динаміку за фінансовими показниками.

Директор з розвитку, виконавчий директор

з 08.2007 по 08.2012 (5 років)
ТОВ "Сілта Колор", Київ (Роздрібна торгівля)

•Управління персоналом (прийом, звільнення, введення в посаду, навчання тощо).
•Отримання дозвільних документів для роботи колор-студій (магазинів).
•Робота з контролюючими органами, банками.
•Пошук приміщень для магазинів та складів.
•Організація другого оптового складу по Україні в м.Києві.
•Робота з великими дилерами.
•Опис та формалізація бізнес процесів філій, бізнес процесів взаємодії між філією та центральним офісом.
•Організація, контроль проведення інвентаризацій (вибіркових, планових, підсумкових).
•Планування, бюджетування, звітність щодо роботи, за результатами.
•Введення нових торгових марок у портфель брендів.
Мерчандайзинг фірмової роздрібної мережі, принципи, правила, результативність.
• Логістика філіальна: складська, транспортна. Управління товарними запасами.
•Квартальне, піврічне планування продажів за основним асортиментом та за рідкісними (замовними) позиціями.
•Введення нової системи звітів для директорів філій перед головним офісом.
•Введення нової системи електронного документообігу між усіма структурами Компанії.
•Контроль дебіторської/кредиторської заборгованості.
•Введення нового програмного продукту, його перевірка та контроль роботи (нова версія 1С).
•Введення на посаду директорів філій, адаптація, контроль їхньої роботи.

Директор підприємства

з 10.2005 по 02.2007 (1 рік 4 місяці)
EDS-group, Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
•Управління бізнесом "Скляний та керамічний посуд"
•Виведення бізнесу із кризового становища, завоювання перших позицій на ринку.
•Ведення переговорів із постачальниками, узгодження стратегії розвитку бізнесу, досягнення планових показників щодо домовленостей.
•Опис та формалізація бізнес процесів.
•Планування та аналітична робота з відділами продажу та закупівель.
•Оптимізація структури бізнесу, формування відділів продажу, закупівель, маркетингу, удосконалення системи взаємодії структурних підрозділів.
•Впровадження нової системи мотивації персоналу.
•Розробка та затвердження маркетингового плану закупівель та продажів, систем звітності, посадових інструкцій.
•Розширення територіального покриття.
•Вхід до торгових мереж (в т.ч. METRO), проведення акцій.
•Контроль виконання планових показників служб продажу та закупівель, і контроль їх виконання.
• Координація взаємодії між відділами продажу, закупівель, маркетингу, логістики.
•Розвиток та контроль роботи філій.
Основні здобутки:
•Бізнес Компанії структурований, прописані всі бізнес-процеси, посадові інструкції, підібраний персонал.
•Бізнес виведено на лідируючі позиції на ринку України, отримано ексклюзивні умови від частини постачальників, виведено на ринок власну торгову марку.
• Сформовано стратегію розвитку бізнесу на 2007 – 2012 роки та оптимальні фінансові вкладення, оптимальні показники рентабельності за ТМ-ами.
•Бізнес виведено на перше місце за показниками купівлі-продажу щодо діяльності конкурентів у даному сегменті ринку.
• Сформовано маркетингову стратегію розвитку власної ТМ
Мотив звільнення: переїзд до м. Києва

Директор з продажу

з 04.2004 по 10.2005 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «Оптіма Телеком», дирекція Інтернет та передачі даних, Дніпро (Телекомунікації, зв'язок)

Основні обов'язки:
•Централізоване управління бізнесом дистрибуції Prepaid
•Підбір та навчання персоналу.
•Опис та формалізація бізнес процесів.
• Розробка та впровадження концепції бізнесу в цілому та змін зокрема.
•Підготовка та контроль виконання тех.завдання на написання обліково-аналітичної програми,
•Контроль обсягів продажу, оборотності дебіторської заборгованості, оборотності вкладених коштів.
•Планування та контроль виконання планових показників з бізнесу.
•Аудит структури та документів.
•Підготовка бізнесу під продаж.
Кількість підлеглих: 70 осіб.
Результати діяльності:
Організовано централізоване управління бізнесом.
Створено обліково-аналітичну програму (на кшталт білінгової системи)
Збільшення обсягів продажу (річний проріс становив 178%).
Бізнес готовий до продажу.
Мотив звільнення: Продаж власника бізнесу.

Зам. директора

з 01.2003 по 04.2004 (1 рік 3 місяці)
"Гранд С", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов'язки:
• Ведення переговорів із виробником ТМ Дзінтарс.
• Формування стратегії та тактики продажів.
• Підбір та навчання персоналу.
• Опис та формалізація бізнес-процесів, посадових інструкцій.
• Контроль обсягів продажу, оплати, оборотності дебіторської заборгованості, оборотності вкладених коштів, складських запасів.
• Планування та контроль виконання планових показників з бізнесу.
• Планування закупівель.
• Планування продажів
• Формування, впровадження та контроль мотиваційних схем продажів, дистрибуції.
• Бюджетування.
• Ціноутворення.
• Аналіз ринку, кількісна та якісна дистрибуція.
• Ведення переговорів із дистриб'юторами
Кількість підлеглих: 12 осіб (на рівні регіональних менеджерів) та понад 200 осіб на рівні нижче за РМ.
Результати діяльності:
Укладено ексклюзивний контракт із виробником.
Систематизовано роботу структури та регіональної взаємодії.
Упорядковано складські запаси.
Досягнуто позитивну динаміку зростання продажів.
Укладено договір на 2004 рік на вигідних для компанії умовах (щодо планів закупівель, валюти платежів, умов виробництва та постачання).

Освіта

Дніпропетровський Державний Гірський Університет

Правознавство, юрист, Дніпро
Вища, з 1998 по 2003 (5 років)

Дніпропетровське медичне училище №2

Сестринська справа, Дніпро
Середня спеціальна, з 1996 по 1998 (2 роки)

червоний диплом

Додаткова освіта та сертифікати

Організація ефективної дистрибуції. Компанія Корпоративних Тренінгів СТС

08.2003

Мистецтво управління Компанія Корпоративних Тренінгів СТС

04.2004

Організація роботи керівника структурного підрозділу. Компанія Бізнес-Майстер

03.2004

Діловий стандарт. Синтез Технологія. М.Козлов.

03.2005

Організація, використання, експлуатація системи оперативного контролінгу. Зарубін С.Ю. к.т.н., бізнес-консультант.

2006 (6 місяців навчання. Корпоративне навчання ТОП складу холдингу)

Стратегічна сесія О.Вороніна

2012, 2013, 2014

Дженезис – шлях метелика. Пінтосевич

12.2013

Знання і навички

Лідерство Пунктуальність Управління персоналом Стресостійкість Стратегічне планування Фінансова грамотність Ефективна комунікація Комунікабельність Тайм-менеджмент Управління проєктами Управління пріоритетами Аналітичне мислення Урегулювання конфліктів Етика та професійна поведінка Адаптивність Здатність до навчання Генерування ідей

Знання мов

  • Іспанська — середній
  • Польська — початковий
  • Англійська — вище середнього
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Маю права та власний автомобіль.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: