Зберегти підхожі вакансії стало простіше та зручніше

Резюме від 27 серпня 2018 PRO

Кльоц Максим Володимирович

Управляющий проектами

Повна зайнятість.

Вік:
36 років
Місто:
Кривий Ріг
Готовий до переїзду в:
Київ, Львів, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Керуючий проектом

з 05.2012 по 06.2018 (6 років 1 місяць)
Група Керуючих компаній, Кривий Ріг (Управління житловим фондом)

•повна реалізація бізнес ідеї - від вивчення специфіки напряму діяльності, написання бізнес плану, його захист перед акціонерами, керівництвом міста і до повного впровадження з виходом на максимальну проектну потужність, закріпленням лідерських позицій і досягненням цільових показників;
•участь в конкурсах та складання конкурсних пропозицій відповідно до конкурсної документації;
•організація всіх бізнес процесів з «0» та підбір персоналу;
•побудова організаційної структури групи підприємств, узгодження ієрархії підпорядкування, функціональних обов'язків, зони відповідальності, форм та термінів передачі даних між представниками наглядової ради, директорами підприємств і керівниками центрів відповідальності;
•розподілення функцій між підприємствами групи для забезпечення умов досягнення максимального прибутку та безпечного і ефективного управління фінансовими потоками, а також для оптимізації оподаткування;
•аутсорсинг функцій і аутстафінг допоміжного, обслуговуючого та адміністративно-управлінського персоналу;
•розробка та впровадження положень «Про бюджетування», «Про платежі», «Про проведення тендерів»;
•контроль діяльності групи підприємств і керівників центрів відповідальності (директора, бухгалтера, економісти, інженери, юристи, відділ кадрів), по ключовим показникам, і прийняття управлінських рішень;
•розробка та впровадження системи преміювання / штрафів для працівників підприємства;
•розробка і впровадження форм управлінської звітності в Exel (місяць, квартал, рік) по фінансовим центрам, в розрізі кожного підприємства, і в цілому по групі компаній;
•складання калькуляцій та контроль показників кошторисів;
•бюджетування – захист, узгодження, контроль;
•складання і захист фінансових планів, звітів про доходи і витрати, про рух грошових коштів та формування Cash Flow;
•план / факт аналіз виробничих і фінансових показників;
•аналіз стану Дт та Кт заборгованості;
•розробка та впровадження програм з підвищення платіжної дисципліни, організація претензійно-позовної діяльності, робота з колекторами;
•розуміння способів оптимізації оподаткування;
•розробка та впровадження програм по антикризовому управлінню;
•переговори і представлення інтересів компаній на різних рівнях - з власниками та керівниками компаній партнерів, потенційними інвесторами (резидентами і нерезидентами), з представниками органів місцевого самоврядування в різних містах України, з керівниками профільних Міністерств;
•складання медійних програм з метою підвищення пізнаваності і лояльності споживачів, з виміром задоволеності якістю робіт / послуг, що надаються групою керуючих компаній;
•розробка заходів для протистояння зовнішнім загрозам.

Директор

з 01.2008 по 04.2009 (1 рік 3 місяці)
ТОВ «ОРЕОЛ ГРУП», Кривой Рог (Торгівля непродовольчими товарами)

Ведення фінансово-господарської діяльності.
Голова ліквідаційної комісії.

Власник, керівник, роботодавець.

з 01.2004 по 04.2012 (8 років 3 місяці)
Суб'єкт підприємницької діяльності, Кривой Рог (Торгівля непродовольчими товарами та виробництво металопластикових конструкцій.)

Маркетингові дослідження ринку.
Організація фінансово-господарської діяльності і подальше управління бізнес процесами.
Підбір працівників.
Пошук та відбір постачальників.
Організація збуту готових виробів.
Організація рекламних акцій.


Освіта

Криворізький економічний інститут Київського національного економічного університету

Менеджменту та економічної кібернетики, Кривой Рог
Вища, з 09.1999 по 07.2004 (4 роки 10 місяців)

Спеціальність «Менеджмент організацій».
За дипломом присвоєно кваліфікацію менеджера-економіста.


Додаткова освіта

  • CIMA P1 "Управління ефективністю операцій" (2014, 6 місяців)
  • Прослухав практичний семінар «Нові технології в управлінні персоналом: аутстафінг, лізинг, аутсорсинг» і отр (29 червня 2008 р., 2 дні)

Професійні та інші навички

  • Навички роботи з комп’ютером
    Впевнений користувач ПК (Windows, Office, Internet, Клієнт-Банк и т.д.).
  • Системне мислення та аналітичний склад розуму. (6 років досвіду)
    Просунутий, використовую в даний час.

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — початковий

Додаткова інформація

Відповідальний, вимогливий до себе і оточуючих, пунктуальний, комунікабельний, вмію чути і слухати. Уміння працювати в агресивних умовах.
Одружений, двоє дітей.
Шкідливих звичок не маю, є водійське посвідчення категорії «В» і власний автомобіль.
Хобі: Мотокрос (кандидат в майстри спорту). Люблю активні види відпочинку.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: