Оксана
Помощник руководителя, HR-, офис-менеджер, 13 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість.
- Вік:
- 42 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4939276
Досвід роботи
Помощник руководителя
з 02.2007 по нині
(17 років 2 місяці)
ЧАО "СК "ПРОВИДНА", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Функціональні обов’язки:
- прийом вхідних телефонних дзвінків та надання необхідної інформації, переадресування їх іншим
працівникам ГО Товариства з урахуванням компетенції цих працівників;
- обробка інформації, що надходить з Управлінь вертикалі, та формування звітів по ній;
- здійснення контролю за виконанням доручень Голови Правління та його Заступників;
- формування та надання звітів Голові Правління по роботі вертикалі (щотижня, щомісяця,
щоквартально);
- ведення протоколів нарад;
- написання та оформлення листів та службових записок;
- реєстрація службових записок та контроль їх виконання;
- реєстрація вихідної та вихідної кореспонденції;
- відправка листів;
- організація зустрічей та нарад;
- організація робочого графіка керівника;
- прийом відвідувачів;
- здійснення консультацій та координації дій відвідувачів, в межах своєї компетенції, якщо їм потрібно
звернутися до кількох різних служб або кількох фахівців Товариства;
- надання застрахованим консультацій з приводу написання звернень на відшкодування коштів та
перевірка правильності їх оформлення (наявність чеків, актів, виписок, рецептів тощо);
- робота в INSIS9 та INSIS10 (внесення та оплата договорів страхування);
- оформлення кадрових документів працівників вертикалі (заяви на відпустку, звільнення, прийом на
роботу, лікарняні листи, переведення на іншу посаду, службові записки тощо);
- робота з оргтехнікою (сканування, копіювання) та міні-АТС;
- впевнений користувач ПК (Word, Excel, Outlook, Zimbra), Internet;
- ведення табелю та журналу реєстрації виходу на роботу працівників вертикалі;
- замовлення Авіа та ж/д білетів;
- робота з кур'єрськими службами;
- бронювання готелів;
- виконання інших поточних завдань керівника.
Секретарь
з 10.2003 по 12.2006
(3 роки 2 місяці)
Госинспекция по ценам в г.Киев, Киев (контроль за ценами)
Освіта
Киевский гуманитарный институт
Романо-германская филология, преподаватель, Киев
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — середній
Додаткова інформація
цілеспрямованість, ввічливість, відповідальність, організованість, комунікабельність, пунктуальність, серйозне ставлення до роботи, бажання працювати та розвиватись.
Схожі кандидати
Секретар, адміністратор на ресепшн, асистент керівника, офіс-менеджер
Київ
Інспектор з кадрів, менеджер з персоналу, senior HR specialist, HR manager
35000 грн, Київ
HR-менеджер, асистент HR-менеджера, HR-адміністратор
Київ, Дистанційно
HR manager, Recruitment Lead, менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів
Київ, Дистанційно
Менеджер по персоналу, секретарь, помощник руководителя (НR), администратор
Київ
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Київ