Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 19 червня 2023

Оксана

Оператор на виробництво, 15 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Оператор фрезерувального верстату з програмним забезпеченням ( ЧПК)

з 05.2021 по нині (2 роки 11 місяців)
KTB Group, м. Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Повернулась в компанію повторно з ініціативи роботодавця - в зв'язку з сезонною потребою. Функціональні обов'язки аналогічні попередньому періоду зайнятості на фірмі.
Працюю оператором фрезерувального верстату польського виробництва марки Kimla з програмним забезпеченням CNC. Здійснюю програмування верстату згідно відповідного опрацювання креслень для подальшої обробки композитного листового матеріалу, hpl, ПВХ, ДСП, акрилу, фанери, алюмінію. Також здійснюю планове технічне обслуговування обладнання та заміну його комплектуючих.

Склодув

з 02.2021 по 05.2021 (3 місяці)
Газотрон-СПЕКТР, Рівне (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Виготовлення медичних приладів (ламп для дарсенвалю) відповідно стандартам та вимогам еталонного зразка, шляхом видування та механічних маніпуляцій з допомогою відповідного інструменту. Виготовлення та обробка скляних заготовок для подальшої їх герметизації та впаювання електроду.

Оператор плоскошліфувального верстату

з 11.2020 по 03.2021 (4 місяці)
Vomoto, Володимирець (Автобізнес та автосервіс)

Управління плоскошліфувальним механічним верстатом. Попередня підготовка деталей (головок, блоків циліндрів, ножів) для шліфування площини, розташування їх у максимально рівне положення з допомогою вимірювальних та допоміжних інструментів ( мікрометр, індикатор на стійці, щуп, глибиномір, рейсмус), з точністю до однієї сотої міліметра.

Оператор верстатів з програмним забезпеченням

з 04.2020 по 09.2020 (5 місяців)
KTB Group, Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Працювала оператором фрезерувального верстату виробництва Kimla. Набула досвіду по опрацюванню матеріалів Autocad, Kompas. На станку оброблялись матеріали композитного типу від 3мм товщиною до 12мм - HPL.

Оператор верстатів з програмним забезпеченням (плазмова порізка металу))

з 09.2019 по 04.2020 (7 місяців)
Гощанське навчальне відділення Рівненського центру професійно-технічної освіти, Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)

Впродовж навчального періоду здобула ІІІ розряд за кваліфікацією "Коваль ручного кування", працювала з верстатом з числовим програмним керуванням плазмової порізки листового металу. Освоїла програмне забезпечення (Компас, SheetCam, Mach3)

Офіс менеджер

з 03.2019 по 09.2019 (6 місяців)
Артдеко, Рівне (Металургійна промисловість, металообробка)

Забезпечення комфортних умов для роботи працівників офісу та гостинного обслуговування з повним супроводом продажу. Підтримання наявності необхідного асортименту продукції та ротація затребуваних позицій по філіям від виробника. Підбір, візуалізація та продаж елементів ковки для створення металоконструкцій.
Здійснення пошуку потенційних клієнтів та формування пропозицій щодо співпраці.

Швея

з 10.2018 по 03.2019 (5 місяців)
Т-Стиль Льонокомбінат, Рівне (Легка промисловість)

Швея:
- робота у бригаді : операційне пошиття виробів згідно запланованого навантаження (пуховики, спортивні костюми);
- дотримання та контроль стандартів якості готової продукції;
-програмування та робота на пухувальній техніці: наповнення пухом заготовлених частин відповідно до запрограмованого грамажу;
- встановлення блочків та люверсів з допомогою спеціального обладнання з використанням відповідних матриць та технологій.
Менеджер із збуту:
- продаж виробів текстильної промисловості (тканина та готова продукція ТМ Goldi Ukraine)
- участь у виставках: підготовка зразків тканини, моніторинг пропозицій по розробці стендів, презентація продукції потенційним клієнтам (види тканин та їх властивості, якісний склад та характеристики, рекомендації щодо використання тощо). Збір контактів з подальшим їх опрацюванням з метою набуття нових клієнтів: виявлення потреби - визначення пропозиції щодо асортименту який буде цікавий замовнику - забезпечення зразками відповідних тканин з повним описом згідно з специфікою напрямку виробництва клієнта- введення нового контрагента з подальшою співпрацею/продажем.
Менеджер із закупівель:
- пошук та моніторинг згідно актуальної для виробництва потреби по закупівлі металевої, пластикової, текстильної фурнітури за зразком. Визначення оптимальної пропозиції за алгоритмом ціна/якість/параметри/термін виконання.
-поетапна підготовка пакету документів для процедури розмитнення та супроводу процесу доставки/оплати згідно з договором товарів закордонного походження.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 02.2016 по 06.2018 (2 роки 4 місяці)
Лорі Лтд, Рівне (Лорі Лтд., Рівне (Виготовлення та реалізація товарів для домашніх та сільськогосподарських тварин))

Функціональні обов'язки:
-робота з замовниками оптового відділу на доручених територіях;
-прийом замовлень в 1С в телефонному режимі та повний супровід продажу;
-інформування клієнтів про актуальні пропозиції, акції та їх можливості згідно системи лояльності;
-цілеспрямована реалізація пріоритетних груп товарів;
-координація роботи інтернет магазину Zookasta,
Facebook “Лорі Тов”,
Facebook “Нашим Друзям” (роздрібна мережа від виробника);
-координація зв'язків з ЗМІ (Сфера, Рівне1, Радіодім, Радіотрек, зовнішня реклама);
-написання сценаріїв на встановлені теми з метою реклами у контексті телепередач про тварин, погодження матеріалів з редактором;
-телеведуча пізнавальних програм про тварин на місцевих телеканалах:
Сфера телепрограма “Дай Лапу” та Рівне1 тележурнал “Корисні поради”. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
-комунікація шляхом листування та переговорів із закордонними партнерами англійською мовою);
-переклад матеріалів та рекламної продукції фірми англійською мовою: прайс лист, каталог, характеристики на упаковках зернових кормів та додатків;
-опис продукції та написання статтей на сайті компанії lori.net.ua (більше 1000 найменувань);
-організація та представлення фірми та мережі зоомагазинів на виставках собак рівненських кінологічних осередків з метою реклами та популяризації товарів;
-написання рекламних текстів для оформлення акційних пропозицій;
-розробка навчальних матеріалів для продавців та менеджерів, -проведення тренінгових занять та семінарів для персоналу;
-організація корпоративних заходів.

Адміністратор ресторану готелю Оптіма та кафе Фіка

з 05.2015 по 02.2016 (9 місяців)
Reikartz Hotel Group, Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

-координація роботи персоналу згідно стандартів компанії;
-контроль термінів реалізації та умов зберігання готової продукції;
-розробка чек-листів прийому-передачі зміни та контроль їх використання;
-формування робочого графіку персоналу згідно запланованому товарообігу враховуючи пікові години;
-проведення періодичної інвентаризації та аналіз девіацій по показникам; контроль виходу продукції;
-підготовка та проведення запланованих (замовлених) заходів (кава-брейки, корпоративні обіди, бізнес-ланчі; тематичні літературні вечори); кейтерінг

Менеджер зміни, начальник дільниці

з 06.2012 по 04.2015 (2 роки 10 місяців)
ПІІ «МакДональдз Юкрейн ЛТД», Рівне (Готельно-ресторанний бізнес)

Професійна діяльність:
червень2012р.-грудень2012р.- член бригади ресторану, універсальний працівник. Посадові обов’язки:
-обслуговування відвідувачів у відповідності до стандартів компанії.
грудень 2012р.- квітень 2013р.- Інструктор з навчання. Посадові обов’язки:
-контроль дотримання працівниками стандартів приготування та обслуговування;
-навчання та розвиток нового персоналу.
Квітень 2013р.– Менеджер, начальник дільниці. Посадові обов’язки:
-ведення зміни, управління дільницею;
-надання гостинного та привітного обслуговування;
-контроль виконання працівниками стандартів та досягнення встановлених цілей;
-контроль якості, термінів зберігання продукції та умов їх зберігання і розморозки;
-здійснення реабілітації незадоволених відвідувачів;
-спрямована реалізація конкретних продуктів;
- забезпечення необхідної кількості запасів для здійснення безперебійного та швидкого обслуговування;
-проведення щоденної та щомісячної інвентаризації та аналіз девіацій по продуктам;
-здійснення процедури закриття\ відкриття бізнес дня;
-мотивування працівників шляхом позитивного підкріплення;
-створення невимушеної, позитивної атмосфери задля підтримання комфортного робочого процесу.

Освіта

Рівненський державний гуманітарний університет

Кафедра Психології та психодіагностики, Психолого- природничий факультет, державна форма, спеціальність Психолог, кваліфікація Спеціаліст психології, диплом з відзнакою, Рівне
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 11 місяців)

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з факсом

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Маю на меті отримати можливість працевлаштування в компанії на посаду, що дозволить реалізувати мої здібності та навики роботи на відмінному рівні задля підтримання високих стандартів компанії.
Додаткові навики: впевнений користувач ПК, інтернету та офісного обладнання (факс, принтер, сканер тощо). Вільно володію (розмовляю та друкую) англійською, російською, рідна мова- українська. Водійські права категорії «B», закордонний паспорт. Не заміжня, дітей не маю.
Особистісні характеристики: комунікабельна, стресостійка, відповідальна, витривала.
Хоббі: підводна стрільба по мішеням, верхова їзда, кінологія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: