Марина
Офис-администратор
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 29 років
- Місто проживання:
- Харків
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/4988787/
Досвід роботи
Менеджер з персоналу
з 03.2023 по 09.2023
(6 місяців)
AMG, Харків (Автобізнес та автосервіс)
Мої обов'язки включали:
Пошук персоналу: Активний пошук та залучення висококваліфікованих кандидатів для різних вакансій.
Проведення співбесід: Організація та проведення співбесід з потенційними кандидатами для оцінки їхніх навичок та відповідності вимогам.
Моніторинг ринку: Слідкування за тенденціями та змінами на ринку праці для адаптації стратегії пошуку персоналу.
Аналіз релевантності кандидатів: Оцінка адекватності та відповідності навичок та досвіду кандидатів вимогам посади.
Створення та публікація вакансій: Розробка та розміщення оголошень про вакансії на різних платформах.
Робота з CRM та іншими інструментами: Ведення кадрового обліку, робота з документами у Google Docs, віртуальні зустрічі у Google Meet та робота з Google Таблиці та інші адміністративні завдання.
Підтримка зв’язку з кандидатами: Забезпечення ефективного та позитивного комунікаційного процесу з кандидатами на всіх етапах працевлаштування.
Формування документів: Розробка та оформлення різних документів, таких як заяви, накази на прийом, звільнення та документація з відпусток.
Збір та архівування особових справ: Відповідальність за збір, систематизацію та зберігання особових справ з дотриманням вимог конфіденційності та безпеки даних.
Менеджер відділу підтримки партнерської мережі
з 08.2021 по 03.2023
(1 рік 7 місяців)
ТОВ GoodWin, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Супровід експортних замовлень:
Запуск у роботу,
контроль навантаження-відвантаження, пакування, контроль дебіторської заборгованості, надання комерційної пропозиції.
Підготовка зведених таблиць Excel.
Консультації партнерів компанії за програмами компанії, продукції, укладання договорів з партнерами, видача сертифікатів на продукцію, паспорт виробу та різноманітну документацію.
Формування та редагування таблиць для розсилок.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber,Telegram, Пошта(sendpulse);
Обробка пошти створення угод у Бітрікс 24.
Обдзвони партнерів компанії для актуалізації даних.
Адміністратор-офісу
з 11.2019 по 07.2021
(1 рік 8 місяців)
ТОВ GoodWin, Харків (Виробництво)
Організація зустрічей онлайн та офлайн
Ведення протоколів зустрічей
Господарське забезпечення;
Організація структури офісу;
Розподіл документації за відділами та пунктами відправлення;
Організація приймання та розсилки ділової кореспонденції;
Організацію закупівлі матеріалів та техніки;
Розподіл фурнітури на складі;
Координація водія;
Забезпечення всім необхідним працівникам офісу;
Роботу щодо встановлення обладнання та забезпечення його технічного обслуговування;
Зберігання цінностей;
Організація привітань працівників підприємства;
Продаж неліквіду;
Розподіл замовників по існуючим відділам компанії.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber, Telegram, Пошта (sendpulse);
Формування коду доступу для входу в програму розрахунку конструкцій "Курбацький"
Виконання доручень керівника.
Обробка документів від банку для отримання теплого кредиту.
Помічник керівника
з 09.2018 по 07.2019
(10 місяців)
ТОВ ТФ "Пилигрим", Харків (Туризм)
1C. ПКО, РКО, Кассовый расчет, ведение кассовой дисциплины (РРО, отчетность) работать с POS - терминалом. Контролировать внесения оплат. Обработка обращений в CRM, Помощь руководству в решении текущих вопросов, Работа с туристами , Страхование туристов, Отчеты.
Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
з 06.2018 по 10.2018
(4 місяці)
ТОВ "АВТОТРАК СЕРВИС", Харьков (Автобізнес та автосервіс)
Внесение банковских выписок в 1С. Кадровый учет сотрудников в 1с.
Освіта
ХНУМГ им О.М Бекетова
Комерцiйна дiяльнiсть, Харьков
Середня спеціальна, з 2013 по 2016 (2 роки 4 місяці)
Додаткова освіта та сертифікати
IT STEP University
2022-2023
Знання і навички
- Підбір виробничого персоналу
- Толерантність
- Підбір керівного персоналу
- Комунікабельність
- Ведення кадрового обліку
- Оцінка персоналу
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
10000 грн, Дистанційно -
Секретарь керівника
Дистанційно, Мукачево -
Банківський працівник, оператор call-центру, бухгалтер, офіс-менеджер
16000 грн, Дистанційно, Тернопіль -
Маркетинг, продукт/проджект менеджер-Business assistant
60000 грн, Дистанційно -
Офіс-менеджер
Дистанційно, Львів -
Бізнес-асистент, помічник власника компанії
80800 грн, Дистанційно, Київ, Інші країни