Резюме від 5 листопада 2018

Кульчицька Анна Володимирівна

Маркетолог

Повна зайнятість, неповна зайнятість, дистанційна робота.

Вік:
73 роки
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Маркетолог

з 01.2018 по нині (11 місяців)
Circle Marketing (https://circlemarketing.com.ua), Львов (маркетинг)


Освіта

НУ "ЛП"

Міжнародна економіка, Львов
Вища, з 09.2000 по 12.2000 (3 місяці)


Додаткова інформація

Доброго дня!

Це не зовсім типове резюме. Вам не потрібен мій попередній досвід роботи, хоча ніякого секрету в ньому нема - 3 роки в маркетингу, від невеликого локального бізнесу до міжнародного проекту в ІТ компанії.

Цей текст принесе більше користі Вашій компанії, ніж якесь резюме. Дочитайте до кінця.

Очевидно, зараз Ви шукаєте маркетолога. Працівника, який любитиме і знатиме Вашу компанію, піклуватиметься про залучення клієнтів, вмітиме налаштовувати рекламу - в цілому, Ви хочете результат у вигляді вимірюваного позитивного ROI.

Ідеально, щоб людина вже працювала на схожу компанію і знала нішу.

Володіла навиками копірайту, створювала контент, вела соц мережі, налаштовувала таргетинг, запускала рекламу в facebook, розбиралась в adwords та seo, дружила з google analytics та іншими сервісами, які зараз необхідні в інтернет-маркетингу. Справа в тому, що все це - тільки інструменти.

Який рівень компетенції у кожній галузі Вам справді потрібен? Складне питання.

Простіше, вказати в вимогах до кандида все і одразу, а далі розбиратись, що він знає, а що - доведеться довчити.
На завершення - дати скромний рекламний бюджет, поставити КПІ і оцінювати результат роботи по валовому доходу компанії вже за перший місяць.

До чого приведе така стратегія?

Імовірно, Ви отримаєте маркетолога початкового або середнього рівня.

Запускатимуться рекламні компанії, з'являться пости в соц мережах, та кардинальних покращень в довгостроковій перспективі це не принесе. Пощастить, якщо Ваш рекламний бюджет не злиють на рекламу по радіо або біг-борди :)

Маркетинг всюди однаковий. Реклама - різна, інcтрументи - змінюються кожного дня, а основні принципи маркетингу, який будує сильний бренд та розвиває бізнес - однакові.

Починаючи з рекламних каналів, а не з стратегії, аналізу цільової, аналітики та побудови бренду, Ви ризикуєте залишатись на одному місці, або повільно втрачати позиції на ринку.

Чому? Виграє той, хто завоює серце покупця. Хто зможе викликати емоції. Перестаньте думати, що просто надаючи послуги чи постачаючи товари на рівні "добре" до Вас мають вишикуватись в чергу клієнти.

Конкуренція змінила ринок. Ера дефіциту минула :) Тепер у споживача є вибір, інформація, яку можна порівняти.
Потрібно бути кращим за інших ТА викликати емоції.
Ну і правильно про все це розповідати.

Випереджу питання - не теорією єдиною :) технічна сторона звичайно є, без неї нікуди - правильно налаштувати контекст та рекламу в соц мережах, завести аналітику, оптимізувати сайт. З імовірністю 99% скажу, що знаю все, що написано у ваших вимогах до кандидата.

Якщо Ви дійсно хочете зробити свій бізнес лідером на ринку та готові до змін - з радістю допоможу в цьому.

Навіть більше - я готова дати Вам особисту консультацію. Пишіть на kulchitskaja.anna , а далі @ gmail.com

https://www.facebook.com/kulchytska.anna
https://circlemarketing.com.ua


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: