Зберегти підхожі вакансії стало простіше та зручніше

Резюме від 29 серпня 2018

Воскобойник Тамара Владимировна

Бухгалтер, 12 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
51 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Додаткова інформація

РЕЗЮМЕ
БУХГАЛТЕРА
Воскобойник Тамара Володимирівна
Рівень заробітньої плати: від 12000,00 грн.
Тип роботи: Постійна, повний робочий день.
Місце роботи: Робота на території роботодавця.
Особиста інформація:
Дата народження: 16.05.1967 г.
Сімейний стан: заміжня.
Діти: син, 26 років.
Проживання: м. Київ,
Контакти:
моб. тел. [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»).
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- досвід роботи бухгалтером більше 20 років;
- знання стандартів бух обліку, податкового та трудового законодавства України;
- знання бухгалтерського обліку і звітності непостійних представництв нерезидента;
- забезпечення відповідності стандартів БУ та політик представництва вимогам законодавства України;
- успішний досвід проходження перевірок державних органів та корпоративного аудиту;
- робота з великим обсягом інформації та документації;
- одночасне ведення бухобліку 3-х юридичних осіб;
- облік і контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунки з контрагентами, акти звірок;
- облік ТМЦ;
- облік заробітної плати;
- кадровий облік (трудові угоди, накази на прийом, звільнення, відпустки тощо, табель обліку робочого часу та інш.);
- досвід роботи в іноземних компаніях;
- фінансовий облік і звітність представництва нерезидента;
- навички постановки бухгалтерського і фінансового обліку з «0» представництва нерезидента.

ДОСВІД РОБОТИ:
Жовтень 2017 – липень 2018
ТОВ «Київська вишивальна фабрика», м. Київ – бухгалтер групи підприємств:
- ведення бухобліку 3-х юридичних осіб;
- ведення бази договорів та контроль взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями;
- ведення первинної документації ( рахунки, акти, накладні, акти звірок);
- формування та контроль податкового кредиту;
- формування та контроль виконання платіжного календаря групи підприємств;
- контроль внутрішньокорпоративних розрахунків;
- облік банківських операцій (з використанням системи «клієнт-банк»);
- оформлення і супровід зарплатних і корпоративних карт, авансові звіти;
- ведення документації по кадрам;
- формування звітів управлінського обліку групи підприємств для керівництва.

Квітень 2011 – грудень 2016
Представництво «Паб’яницький Фармацевтичний Завод Польфа С.А.» (Польща) в Україні, (Представництво «Адамед» Сп. з о.о.» (Польща) в Україні, представницькі послуги (фармацевтика), м. Київ - заступник головного бухгалтера, головний бухгалтер:
- організація та ведення бухгалтерського обліку представництв нерезидента;
- планування та контроль виконання бюджету представництва;
- формування регламентованої звітності до контролюючих органів;
- формування щомісячних звітів для головного офісу та керівництва представництва;
- підготовка та ведення фінансової і бухгалтерської документації відповідно до вимог українських і міжнародних стандартів;
- робота з контролюючими органами та корпоративним аудитом (підготовка документації представництва до перевірки та досвід успішного проходження перевірок);
- розробка і проведення заходів, спрямованих на дотримання фінансової дисципліни;
- робота з первинною документацією (договори, рахунки, акти);
- облік та формування документації по представницьким витратам;
- розрахунки з контрагентами, контроль взаєморозрахунків з постачальниками;
- розрахунок заробітної плати;
- облік ТМЦ;
- облік банківських операцій.

Червень 2003 – серпень 2010; квітень 2001 – травень 2003
Представництво «Пфайзер Ейч.Сі.Пі. Корпорейшн» (США) в Україні, Представництво «Фармація Н.В./С.А.» (Бельгія) в Україні, м. Київ, представницькі послуги (фармацевтика) – бухгалтер:
- облік касових операцій;
- облік банківських операцій (з використанням системи «клієнт-банк»);
- оформлення і супровід зарплатних і корпоративних карт, авансові звіти;
- облік і контроль дебіторської та кредиторської заборгованостей, розрахунки з контрагентами, акти звірок;
- нарахування зарплати, лікарняних, відпускних, компенсаційних виплат.
ОСВІТА:
ОСНОВНА:
лютий 1993, Київський політехнічний інститут.
Спеціальність: інженер-електрик.
ДРУГА:
грудень 2004, Державний інститут управління та економіки водних ресурсів, м. Київ.
Спеціальність: менеджер-економіст.

ЗНАННЯ МОВ:
Українська і російська – вільно.
Англійська – Pre-Intermediate.
КОМП'ЮТЕРНІ НАВИЧКИ:
Впевненій користувач ПК. MS Office,Outlook Express; АРМ ЗВІТ, 1С 7.7 та 1С 8.2 (8.3), 1С:ЗУП, M.E.Doc, SUN SYSTEM, системы клієнт-банк.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії
Резюме за містами

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: