Резюме від 11 листопада 2019 PRO

Крилов Роман Олександрович

Менеджер з логістики, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
23 роки
Місто:
Київ
Готовий до переїзду в:
Вишгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

Заступник директора

з 08.2019 по 09.2019 (1 місяць)
ТОВ "СушиЯ", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Основні обов'язки:
1. Участь у комплексній перевірці якості закриття зміни та підготовка ресторану до відкриття;
2. Участь у перевірці порядку ведення касової книги та касових документів за попередній день; у разі виявлення будь-яких
відхилень – термінове вживання заходів по їх усуненню згідно діючих регламентних документів;
3. Участь у перевірці фактичної наявності матеріальних цінностей;

Поточні обов’язки під час ведення зміни:
1. Участь у контролі усіх діючих процесів ресторану: сервіс, технологія, доставка відповідно до діючих стандартів роботи;
2. Управління прибутком ресторану:
2.1 Управління продажами:
• участь у плануванні продажів на етапі формування бюджетів;
• участь у контролі виконання плану продажів протягом місяця на щоденній та щотижневій основі;
• участь у розробці та впровадженні дій/заходів для підвищення продажів, спрямованих на підвищення ATC;
• участь у розробці та впровадженні дій/заходів для підвищення продажів, спрямованих на збільшення TC.
2.2 Управління витратами:
• участь у плануванні витрат на етапі формування бюджетів.
3. Управління персоналом:
3.1 Участь у якісній та своєчасній комплектації штату персоналу ресторану;
3.2 Участь у проведенні оцінки лінійного персоналу ресторану;
3.3 Забезпечення постійного розвитку лінійного персоналу ресторану.
4. Робота з інцидентами, а саме: оперативне реагування на інциденти у ресторані, повідомлення відповідальних осіб;
5. Виконання інших доручень безпосереднього керівника;
6. Безпека харчування:
6.1 контроль якості продуктів;
6.2 контроль обов'язкового виконання норм і стандартів технологічних процесів співробітниками;
6.3 контроль за санітарним та технічним станом виробничих цехів та приміщення в цілому;
7. Ведення кадрового документообігу;
8. Касова дисципліна:
8.1 Участь у контролі за дотриманням внутрішніх регламентних документів;
8.2. Здійснює перевірку касових операцій (відображення прибуткових та видаткових касових ордерів, касової
книги);
8.3. Здійснює перевірку книги обліку розрахункових операцій (КОРО);
8.4. Перевірка суми для інкасації грошей, заповнення інкасаційної відомості, здача інкасаційної сумки інкасаторам.

Заступник директора

з 09.2018 по 08.2019 (11 місяців)
ТОВ "Тесті Фуд", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Основними цілями заступника керуючого рестораном є:
- контроль операційної діяльності свого ресторану, що включає в себе максимальне збільшення продажів, товарообігу та продуктивності;
- впровадження маркетингових програм, дотримання стандартів компанії для задоволення потреб гостей;
- підтримання високого рівня якості продукції, використання споруджень, правил найму співробітників і кар'єрного зростання менеджерського складу та іншого персоналу.
Заступник керуючого рестораном зобов'язаний:
- організовувати роботу співробітників;
- організовувати обслуговування гостей;
- забезпечувати дотримання технологічних процесів виробництва;
- забезпечувати належне функціонування обладнання.
В прямому підпорядкуванні - 76 співробітників.

Менеджер дільниці

з 06.2017 по 06.2018 (1 рік)
ТОВ "Вок Апп", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Підбір, навчання та адаптація нових співробітників, контроль якості роботи діючих співробітників.
Підтримка високого рівня сервісу.
Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм співробітниками.
Рішення нестандартних або конфліктних ситуацій.
Контроль чистоти.
Заповнення і аналіз контрольних звітів менеджерів.
Маркетинг.
Охорона праці на підприємстві.
Касова дисципліна.
Відкриття закладу з нуля.

Менеджер дільниці

з 01.2016 по 06.2016 (5 місяців)
ТОВ "Домиінос піцца Юкрейн", Київ (Сфера ресторанного бізнесу)

Організація безперебійної та ефективної роботи ресторану відповідно до стандартів компанії.
Планування, організація і контроль виконання обов'язків співробітників на зміні.
Підбір, навчання та адаптація нових співробітників, контроль якості роботи діючих співробітників.
Підтримка високого рівня сервісу
Дотримання касової дисципліни.
Контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних норм співробітниками.
Розрахунок / закупівля потреби ресторану в продуктах та інших товарно-матеріальних цінностях.
Контроль термінів і умов зберігання продуктів.
Проведення регулярних інвентаризацій.
Виконання плану продажів, робота над збільшенням продажів співробітників.
Рішення нестандартних або конфліктних ситуацій.
Заповнення і аналіз контрольних звітів менеджерів.


Освіта

Державний університет інфраструктури та технологій

Управління та технологій. Менеджмент "Бізнес-логістика"., Київ
Вища, з 09.2018 по 12.2019 (1 рік 3 місяці)

Магістр. Студент заочної форми навчання.

Державний університет інфраструктури та технологій

Управління та технологій., Київ
Незакінчена вища, з 09.2015 по 06.2018 (2 роки 9 місяців)

Транспортні технології, Бакалавр (інженер) з транспорту. З відзнакою.

Коледж морського, і річкового флоту Київської державної академії водного транспорту ім. Гетьмана П.Конашевича-Сагайдачного

Судноводіння., Київ
Середня спеціальна, з 09.2011 по 06.2015 (3 роки 9 місяців)

З відзнакою.


Професійні та інші навички

Навички роботи з комп’ютером
Робота в 1С, R-keeper, MS Office, iiko, Smart touch.


Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Рекомендації

Черненко Людмила
HR-менеджер, ТОВ "Тесті Фуд", 0687626618


Додаткова інформація

Уміння вирішувати складні завдання. Прагнення до підвищення професійного рівня, впевненість в собі, охайність, здатність до навчання, здатність самостійно приймати рішення, чесність, терпіння, відповідальність. Звільнений від призову і військового обов'язку.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Резюме в категорії

Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: