Руслана
Менеджер, секретар, інспектор з кадрів, 8 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 37 років
- Місто:
- Умань
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/5045855
Досвід роботи
Продавець-консультант
з 09.2017 по нині
(6 років 7 місяців)
ПП Ларіна І.І., Умань (Роздрібний продаж косметичних товарів)
Консультування клієнта; продаж товару;прийом і викладка товару;проведення інвентаризації.
Дотримання чистоти у відділі.
Провідний експерт з роздрібного продажу банківських продуктів
з 02.2010 по 08.2011
(1 рік 6 місяців)
Vab bank (відділення), Миколаїв (Фінанси, банки, страхування)
- Виконання поставленого плану.
« Оформлення споживчих кредитів »
- залучення клієнтів;
- бесіда з клієнтом;
- оформлення заявки на кредит;
- формування кредитної справи,підписання документів;
« Оформлення і видача кредитних карток »
- залучення клієнтів,консультація, оформлення заявки , активація кредитної карточки.
« Оформлення готівкових кредитів »
- робота з базою клієнтів( продзвон, залучення,консультація)
- оформлення заявки;
- формування пакету документів,підписання документів;
Післяпродажне обслуговування.
Освіта
Київський національний економічний уеіверситет ім.В.Гетьмана
Бакалавр.Фінансово-економічний,фінанси.Магістр.Державні фінанси, Киев
Вища, з 2003 по 2008 (4 роки 8 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінг "Активні продажі банківських продуктів" м.Одеса
2011
Додаткова інформація
Працювала також в м.Київ Vab bank (головний офіс) у відділі моніторинг.
Також працювала інспектором по кадрах на приватній фірмі (в штаті було до 150 робітників): облік, документація особового складу підприємства; прийому, переведення і звільнення працівників; внесення даних у програму 1С; ведення обліку трудових книжок, особових справ, видача довідок; ведення табелю робочого часу; формування та внесення змін в штатний розпис; підготовка документов для оформления зарплатних карт;
Сумісництво обов'язків секретаря.
Інші резюме цього кандидата
Схожі кандидати
Інспектор з кадрів, офіс-менеджер, секретар
Умань
Топменеджер, бізнес-аналітик, асистент керівника, керівник персоналу
392500 грн, Умань, Дніпро
,
ще 8 міст
Менеджер з персоналу
Умань, Дистанційно
Менеджер управління персоналом (соціально-психологiчна робота)
Умань, Черкаси
Інспектор відділу кадрів
20000 грн, Умань
Директор з персоналу, HR Generalist
Умань, Дистанційно