Резюме от 16 сентября 2018 PRO

Подольский Дмитрий Александрович

Customer Support Supervisor, Junior Project Manager, Team Lead

Полная занятость.

Возраст:
25 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Customer Support Supervisor (Wentrum)

с 01.2017 по наст. время (1 год 8 месяцев)
Wentrum, Киев (IT - услуги)

-Helping the support agents with difficult cases
-Monitoring the workload coverage by distributing the workload between the support agents
-Motivating the support agents, encouraging positive work atmosphere
-Testing the work-related software Dealing with unsatisfied customers
-Dealing with payment systems
-Resolving all the issues related to the work
-Cooperating with different company departments
-Negotiating disputes with the clients
-Monitoring agents' activity on the shifts as well as discipline
-Mentoring new employees. Helping them on their first shifts

Quality of Service Manager (Wentrum)

с 01.2017 по наст. время (1 год 8 месяцев)
Wentrum, Киев (IT - услуги)

-Monitoring the quality of service provided by the support agents
-Compiling quality reports for the support representatives
-Checking phone conversations and work activity of the agents in the support team
-Participating in implementation and generation of the new ideas in service and the department improvement
-Holding training sessions for the new employees
-Being the best backup for newcomers on their first shifts.
-Helping them to develop new skills till the end of their probation period

Senior Customer Support Manager (Wentrum)

с 09.2016 по 03.2017 (6 месяцев)
Wentrum, Киев (IT - услуги)

-Dealing with different payment systems
-Providing payment security for the clients
-Resolving all the issues with the Risky or Fraud Customers
-Providing extra service for the VIP and the NEW customers
-Tracking the progress of the orders, working with payments and maintaining customers' security
-Mentoring new employees on their first shifts

Customer Support Supervisor’s Assistant (Wentrum)

с 09.2016 по 03.2017 (6 месяцев)
Wentrum, Киев (IT - услуги)

-Performing administrative tasks under the guidance of a supervisor
-Supervising the employees to ensure efficiency and high productivity
-Participating in the company training seminars for the supervisors to help our team to move forward
-Assisting a supervisor in fulfilling his responsibilities and tasks
-Bringing any employee's concerns to a supervisor or resolving any issues at spot by my myself

Customer Support Representative (Wentrum)

с 02.2016 по 09.2016 (7 месяцев)
Wentrum, Киев (IT - услуги)

-Working with the new and returning customers
-Working as a business analyst between the customers and the executants
-Providing excellent service, quality and timely delivery of the orders
-Communicating with the clients over the phone, in chat, via messages, emails and monitoring their orders


Образование

ПрАТ «Українсько-Польський вищий навчальний заклад «Центрально-Європейський університет»

Міжнародні Відносини, Переклад, Киев
Высшее, с 09.2015 по 02.2017 (1 год 5 месяцев)

Спеціальність: Політолог-міжнародник, Перекладач

Київський Інститут Перекладачів при Національній Академії Наук України

Філологія, Переклад, Киев
Неоконченное высшее, с 09.2011 по 06.2015 (3 года 9 месяцев)

Бакалавр. Філологія, Переклад


Профессиональные и другие навыки

  • Knowledge in CRM type software (2 года опыта)
    Эксперт, использую в настоящее время.
  • Knowledge in ticketing system software (Zendesk, etc.) (1 год опыта)
    Средний, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Английский — эксперт
  • Немецкий — средний

Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: