Резюме від 6 листопада 2018

Давидюк Тетяна Юріївна

Інспектор відділу кадрів, 8 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
33 роки
Місто:
Луцьк

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

торговий представник

з 07.2014 по 06.2015 (11 місяців)
ТзОВ Тема-Волинь, Луцк (Продажі)

- забезпечувати виконання планових показників по обсягу продажу і чисельності клієнтської бази на закріпленому маршруті;
- виконувати всі планові заходи щодо просування продукції відповідно до системи активного збуту;
- проводити переговори з клієнтами про умови продажу і надання супутніх послуг;
- надавати консультації клієнтам з технічних питань, по гарантійним зобов’язанням і сервісним послугам;
- укладати від імені підприємства договори, приймати замовлення на доставку клієнту продукції;
- здійснювати контроль за виконанням клієнтами своїх зобов’язань по договорах (своєчасною оплатою, прийманням продукції, ін.), виявляти причини порушення клієнтами своїх зобов’язань, уживати заходів по їх усуненню і попередженню;
- проводити роботу по виявленню й обліку потенційних клієнтів, вивчати їхні потреби, консультувати з питань технічних і споживчих характеристик продукції, вивчати ділову надійність нових клієнтів;
- збирати інформацію про асортимент продукції і методах роботи конкурентів на закріпленому маршруті;
- організовувати роботу з товаром під замовлення, вести щоденний контроль по товару та незадоволеного попиту;
- підтримувати і розвивати рівень лояльності клієнтів;
- регулярно надавати безпосередньому керівникові звіт про пророблену роботу за період;
- вести документальний облік витрат понесених при виконанні завдань;
- розробляти, щоденні, місячні, річні плани роботи;
- не допускати поширення стороннім особам інформації, що складає комерційну таємницю підприємства;
- постійно працювати над підвищенням свого освітнього та професійного рівня, бути дисциплінованим, чітко виконувати доручення, проявляти ініціативу та мобілізувати себе на виконання поставлених задач.

Секретар-референт.

з 02.2008 по 08.2011 (3 роки 6 місяців)
ПП «Волиньбудрозвідка», Луцьк (Геодезія, геологія)

Основні посадові обов’язки:
- виконання машинописної копіювально-розмножувальної роботи;
- використання ПЕОМ як засіб автоматизації документаційного забезпечення підприємства;
- проведення щорічного відбору документів на архівне зберігання або на знищення;
- виконання окремих доручень керівництва за профілем фінансово-господарської діяльності підприємства;
- здійснення підготовки необхідних документів, забезпечення фінансово-господарської діяльності підприємства;
- забезпечення прийому, обліку, реєстрації, контролю виконання документів, інформаційно-довідкового обслуговування і зберігання документної інформації;
- контроль якості підготовки, правильності складання, узгодження, затвердження документів, що подаються на підпис керівництву підприємства;
- контроль виконання документів та доручень керівництва, вживання оперативних заходів, спрямованих на своєчасне і якісне їх виконання;
- здійснення організації підготовки, ухвалених рішень і доведення їх до безпосередніх виконавців;
- проведення аналізу довідок і доповідей, що надаються керівництву;
- здійснення оперативного зв'язку зі сторонніми організаціями (як комерційними, так і державними) і окремими громадянами з питань поточної діяльності підприємства (телефон, факс тощо);
- ведення прийому відвідувачів.


Освіта

Луцький інститут розвитку людини «Україна»

Документознавство та інформаційна діяльність, спеціальність «Документознавець», Луцк
Вища, з 09.2010 по 06.2013 (2 роки 9 місяців)

Головна цінність сучасної ділової людини – це інформація. Фахівець, який стежить за порядком, умовами зберігання та обліком документів відповідає за комунікації компанії з зовнішнім світом.
Уважність, відповідальність, скрупульозність – це головні особистісні якості фахівця.
Залежно від сфери діяльності, документознавець може готувати папери найвищої важливості (міжнародні договори, акти, протоколи). Важливо бути в курсі останніх змін в законодавстві, що стосуються документообігу. Так само сучасного співробітникові не обійтися без досвіду роботи з офісними програмами (1С, Word, Excel, PowerPoint).
Основні обов’язки спеціаліста:
- облік, зберігання та контроль документної інформації;
- удосконалення роботи відділу діловодства;
- розробка класифікаторів документної інформації;
- оптимізація та упорядкування інформації;
- впровадження автоматизованих систем документообігу;
- підготовка матеріалів до нарад та зустрічей.

Волинський державний університет ім. Лесі Українки

Інститут Мистецтв, спеціальність «Хореографія», Луцьк
Вища, з 09.2002 по 06.2007 (4 роки 9 місяців)


Рекомендації

Корецький Андрій
Територіальний керівник, 0503788841


Додаткова інформація

Маю змогу організовувати корпоративні святкування та зустрічі.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: