• PRO

Марія

Менеджер з продажу, адміністратор, 40 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
29 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер зі збуту

з 01.2024 по нині (8 місяців)
Sheriff Engineering Systems, Київ (Охорона, безпека)

Основний функціонал:

Прийом та обробка вхідних звернень/дзвінків послуг напрямку «SES»

1. Відеонагляд

2. Резервне живлення

3. Пожежна Система

4. Бронеплівка



Робота з клієнтом від початку консультації, до заключення угоди, та закриття проекту по воронці продажів.

Робота з СРМ, Outlook, MSOffice ( Excel, Power Point, Word);

Виконання встановленого плану;

Розширення клієнтської бази;

Забезпечення досягнення максимального обсягу продажів та прибутку.

ТЕЛЕФОНУВАТИ ТІЛЬКИ ПІСЛЯ 18:00!

ПИСАТИ У МЕСЕНДЖЕРИ МОЖНА З 8:00 /20:00 У БУДЬ ЯКИЙ ДЕНЬ!

Помічник лікаря

з 06.2022 по 06.2023 (1 рік)
Черкаська Обласна Лікарня Черкаської Обласної Ради, Черкаси (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

1. Ведення встановленої медичної (облікової, звітної) документації відповідно до вимог галузевих нормативних документів, зокрема в електронній формі.
2. Участь у розробці планів профілактики інфекцій та інфекційного контролю в закладі та плану дій з покращення гігієни рук.
3. Проведення рутинного епідеміологічного нагляду за інфекційними хворобами, пов'язаними з наданням медичної допомоги : катетер асоційованих інфекцій кровотоку, катетер асоційованих інфекцій сечовивідних шляхів, вентилятор - асоційованих пневмоній, інфекцій області хірургічного втручання.
4. Проведення базової оцінки практики гігієни рук в лікарні, сприйняття працівниками необхідності гігієни рук, знань працівників та наявних інфраструктури і ресурсів, аналізі отриманих даних, оцінці результатів та перевірці їх достовірності.
5. Проведення навчання працівників гігієни рук за стандартизованими підходами, без особистих інтерпритацій.
6. Навчання і підготовка тренерів/інструкторів, спостерігачав/дослідників щодо гігієни рук.
7. Перегляд та оновлення відповідно до нових даних навчальних програм.
8. Обмін досвідом із іншими закладами охорони здоров'я.
9. Участь у епідеміологічному розслідуванні випадків інфекційних захворювань, зокрема ІПНМД по структурних підрозділах, відділеннях закладу.
10. Участь у виробничих нарадах, конференціях, медичних нарадах, тощо.
11. Надання косультативної допомоги спеціалістам лікарні з питань покращення гігієни рук.
12. Подання звітності відповідно до затверджених форм та в установлені терміни.
13. Створення та ведення таблиць Exсel, створення Презентацій у PowerPoint ведення документації у Word. Робота з медичними програмами МІС та Доктор Елекс
14. Табелювання та створення робочого часу Відділу.

Додатково
1. Комунікація з завідувачем ( Відділу інфекційного контролю), лікарем - епідеміологом від яких отримує усну і письмову інформацію про порядок роботи.
2. Комунікація з Кадровою службою, Бухгалтерією та планово - економічним відділом лікарні.
3. Комунікація з усім працівниками ВІК та лікарні в межах виконання професійних обов'язків.
4. Співпрацює з іншими закладами та організаціями з питань, що стосуються виконання своїх обов'язків.
5. Робочою зоною є вся територія лікарні, яка знаходиться за адресою: м. Черкаси вул. Менделєєва 3, та території інших закладів, на яких працівник виконує свої посадові обов'язки.

Фахівець з продажу

з 01.2020 по 04.2022 (2 роки 3 місяці)
ТОВ РУШ ЄВА, Черкаси (Роздрібна торгівля)

Початок роботи в компанії з посади "Продавець непродовольчих товарів - касир".
Функціональні обов'язки :
1. Консультування клієнтів з питань товару.
2. Робота з касовим апаратом.
3. Виконання планових показників з продажу і стандартів обслуговування.
4. Викладання товару.
5. Контроль за дотриманням термінів придатності товару.
6. Участь в проведенні інвентаризацій.

Підвищення "Адміністратор торгового залу"
Функціональні обов'язки :
1. Організація роботи персоналу в торговому залі (контроль викладки товару, наявності цінників, асортименту, робота з планограмою).
2. Консультування покупців з питань товару.
3. Робота з касовим апаратом.
4. Підготовка касової звітності.
5. Проведення інвентаризації товару.
6. Організація процесу навчання персоналу.
7. Контроль збереження ТМЦ.

Підвищення "Фахівець в роздрібній торгівлі непродовольчих товарів"
Функціональні обов'язки:
1. Навчання персоналу стандартів обслуговування прийнятих у компанії.
2. Мотивація персоналу та перевірка знань асортименту магазину та якості обслуговування покупців.
3. Робота онлайн ( зустріч Zoom / Meet) з віддаленими магазинами, а також щоденне навчання, безпосередньо на магазинах.
4. Робота з анкетами "Таємного Покупця".
5. Відкриття нових магазинів з нуля.

Працювала з 20- ма магазинами. У 2021 році отримала Диплом Кращий працівник року з відзнакою " За наполегливість та професіоналізм у навчанні працівників регіону" від виконавчого директора.

Продавець-консультант

з 06.2016 по 05.2017 (11 місяців)
Деликат, Черкассы (Роздрібна торгівля)

Торгівля роздрібна / Retail
1. Робота з продукцією в залі.
2. Обслуговування покупців.
3. Викладення та сортування товару.
4. Контроль термінів придатності.
5. Списання товару.

Контролер продукції медичного призначення

з 01.2016 по 07.2018 (2 роки 6 місяців)
Юрія Фарм, Черкассы (Хімічна промисловість, фармацевтика)

Функціональні обов'язки:
1. Контроль за якістю продукції медичного призначення,
2. Етикетування та пакування.
3. Контроль усіх етапів роботи з ліками.
4. Ведення облікової документації щодо списання бракованої продукції.
5. Заповнення електронних форм документів у спеціальній фармакологічній програмі.
6.Робота з різними пристроями для роботи з продуктом.

Проходження курсів наставництва "Мистецтво Навчати". Через рік роботи стала наставником, і навчала нових людей.

Менеджер по продажам

з 05.2011 по 08.2011 (3 місяці)
Будова7, Черкаси (Будівельна промисловість, деревообробка)

Функціональні обов'язки:
1. Комунікація з клієнтами.
2. Продаж та консультування як постійних, так і потенційних клієнтів.
3. Знання асортименту.
4. Ознайомлення нових покупців із товаром.
5. Укладання договорів про продаж або замовлення товару.

Освіта

Черкаська медична академія

Медсестринство, Черкаси
Незакінчена вища, з 2022 по 2023 (1 рік)

Вища освіта «Бакалавр медсестринства» - це рівень висококваліфікованого медичного працівника, який здатен виконувати управлінські функції з можливісттю успішного працевлаштування, професійного росту та започаткування приватної медичної практики

Черкаська медична академія

Медико профілактична справа. Фельдшер санітарний, Черкаси
Середня спеціальна, з 2010 по 2014 (4 роки)

фахівець із середньою медичною освітою, який працює під керівництвом санітарного лікаря. Підготовка помічників санітарного лікаря здійснюється на відділеннях санітарних фельдшерів медичних училищ.

Додаткова освіта та сертифікати

Черкаська медична академія, Підвищення кваліфікації передпідготовки молодших медичних та фармацевтичних працівників

1 місяць

Samaritan`s Purse для медичних працівників щодо контролю та профілактики інфекцій в Україні

5 днів

Samaritan`s Purse для медичних працівників щодо догляду за пацієнтами з травмами в Україні

5 днів

Асоціація " Служба організації інфекційного контролю" / Комплексні системи гігієни рук медичних працівників

1 день

Асоціація "Служба організації інфекційного контролю"/Впровадження заходів з профілактики інфекцій та інфекційного контролю в ЗОЗ

1 день

Ефективне навчання персоналу Тренінг тренерів від CEO Mikhail Kovalenko

12 годин

Знання і навички

  • Продуктивність
  • Комунікабельність
  • Робота із запереченнями
  • Активний продаж
  • Користувач Бітрікс24
  • Прямий продаж
  • Вміння розв'язувати проблеми
  • Лідерські здібності
  • Незалежність
  • Відповідальність
  • Амбіційність

Знання мов

  • Англійська — початковий
  • Українська — вільно

Рекомендації

  • Кравцова Вікторія Олександрівна

    Кравцова Вікторія Олександрівна

    Супервайзер, ТОВ "РУШ" ЄВА

    Контактні дані приховані
  • Самойленко Світлана

    Самойленко Світлана

    Керівник відділу продажів, Sheriff Engineering Systems

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички
1. Добре володіння MSOffice ( Excel, Power Point, Word),
2. Робота з електронною поштою (Outlook)

Особисті якості
1. Вміння працювати самостійно та в команді.
2. Точність та пунктуальність.
3. Чесність.
4. Порядність.
5. Легке навчання.
6. Ініціативна та відповідальна.
7. Комунікабельність.

Захоплення та інтереси
1. Читання книг.
2. Піші прогулянки.
3. Катання на ковзанах.
4. Фотографія.
5. Спорт

Професійні навички:
1. Вміння спілкуватися з людьми;
2. Вміння працювати в команді;
3. Вміння планувати і організовувати свій робочий день.
4. Навички активних / прямих продажів;
5. Знання оргтехніки - принтер, ксерокс, факс.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: