Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме від 23 квітня 2024 PRO

Наталія

Адвокат

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Рівне

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адвокат

з 10.2019 по нині (4 роки 6 місяців)
адвокатське бюро, Рівне (Юриспруденція)

Повний юридичний супровід Товариств, ФОПів.
Корпоративне, трудове, податкове, господарське, цивільне право. Публічні закупівлі

Юрисконсульт

з 04.2017 по 10.2019 (2 роки 6 місяців)
Торгово-будівельна компанія, Рівне (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення тендерної роботи (моніторинг у системі закупівель, підготовка рахунку комерційної пропозиції в системі 1-С, документації, замовлення відповідних довідок, сертифікації, висновків СЕС, ведення переговорів з замовником, підготовка проекту договору специфікацій для підписання сторонами, супровід доставки товару до замовника, досвід роботи з стратегічними замовниками АЕС; судово- претензійна робота на підприємстві; кадрова робота (на підприємстві штат 180 чол.);
Договірна робота (підготовка проектів договорів, аналіз їх та експертиза), договір купівлі-продажу, інвестиційний договір, договори поворотної допомоги, договори які підлягають нотаріальному посвідченню, договори оренди авто, договір переведення боргу;
Розробка колективного договору, додатків до нього, супровідних документів; наказова робота; посадові інструкції; внутрішня робота (відповіді, запити в державні та контролюючі органи, органи місцевого самоврядування);
робота спрямована на дотримання законодавства щодо прав споживачів, охорони праці, про рекламу і тд.,);
дозвільна робота в органах ЦНАП щодо транспортних засобів, навантажувачів, резервуара для пального його використання у власних цілях; отримання ліцензії, товарного знаку;
робота в електронних сервісах, дім юстиції, кадастрова карта України ...
підготовка довіреностей згідно вимог законодавства та вимог установ та дій;
пакету документів на отримання електронних ключів;
підготовка документів щодо стягнення дебіторської заборгованості (від претензії , судового позову, розрахунку, ведення судової справи, відвідування судових засідань та подача документів на виконання у виконавчу службу);
успішні справи у судах загальної юрисдикції області, спеціалізованих судах області а також спеціалізованих судах м.Київ;
підготовка документів для розблокування податкових накладних, розуміння законодавства та нових критеріїв щодо реєстрації податкових накладних (робота в системі Медок);
адміністративні справи в якості позивача повна підготовка усіх документів ведення справи від початку і до кінця її позитивний результат (саме щодо неправомірних дій та реєстрації податкових накладних ГУ ДПС , ДПС України) стягнення через казначейську службу судових зборів;
Адміністративні справи щодо оскаржень дій Укртрансбезпеки;
робота щодо законодавства про автотранспорт, щодо перевантажу, підготовка документів на рейс згідно вимог законодавства;
досвід роботи з виконавчою службою м.Київ та господарським судом м.Київ;
заміна сторони у договорі та виконавчому провадженні;
підготовка документів з дотриманням норми щодо “чистих активів”
Розроблення проекту Статуту, його реєстрація, внесення змін, зміни у видах діяльності,додання нових, протокольна робота ТОВ, збільшення та зменшення статного фонду та інших дій щодо діяльності ТОВ та ФОП.
Досвід заснування адвокатського бюро;
Ведення ліквідаційної справи в якості ліквідатора.
Робота щодо юридичного супроводу надання у використання Торгової марки: ліцензія або ліцензійний договір ітд

Юрисконсульт

з 12.2015 по 04.2017 (1 рік 4 місяці)
відділ освіти рда, Дубно (Освіта, наука)

Голова тендерного комітету, підготовка, проведення та супровід державних закупівель; договірна робота різних напрямів; ведення наказової роботи (кадрова, організаційно-розпорядча робота); підготовка вхідних та вихідних документів листування між Міністерствами, департаментами, управліннями; ведення звітності щодо тендерної та юридичної роботи відділу; ведення судово-претензійної роботи; внесення змін у статутні документи відповідних навчальних закладів;ліквідаційна справа навчального закладу; участь у сесіях та нарадах районної ради.

Юрисконсульт

з 04.2015 по 12.2015 (8 місяців)
ФОП, Дубно (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення бухгалтерського обліку, податкової звітності (Медок, Податкова звітність, Соната, клієнт-банк), кадрова робота.Бухгалтерський облік, робота з проектною документацією; підготовка відповідних документів та проектів договорів для роботи з бюджетними організаціями; робота з казначейською службою; ведення листування з установами, організаціями, підприємствами та органами місцевого самоврядування; кадрова робота.

Інспектор з виховної та методичної роботи, юрисконсульт

з 09.2011 по 08.2014 (2 роки 11 місяців)
РІ Київського університету права НАН України, Рівне (Освіта, наука)

Планування та повна організація заходів, організаційна робота зі студентами; дотримання чітких норм роботи філії ВУЗу, контроль за життям та роботою гуртожитку, керівництво підпорядкованими третіми особами; ведення переговорів та організація зустрічей з професорсько-викладацьким складом, іноземними гостями; виконання роботи Секретаря вступної кампанії 2012 та 2013 рр; ведення судово-претензійної роботи; підготовка та участь у судових засіданнях; викладацька робота: проведення семінарів з податкового та фінансового права.
Проходження стажування в судах першої інстанції

Вчитель

з 12.2006 по 08.2009 (2 роки 8 місяців)
ЗОШ, дубно (Освіта, наука)

Викладацька діяльність, проведення факультативів на індивідуальних занять, ведення документації та виконання планів і методичних рекомендації; активна участь в життєдіяльності школи та шкільних заходах.

Освіта

Київський університет права НАН України

Цивільне право, Київ
Вища, з 2013 по 2014 (8 місяців)

Національний університет юридична академія ім. Я.Мудрого

Судово-прокурорська, Харків
Незакінчена вища, з 2008 по 2011 (2 роки 7 місяців)

Рівненський державний гуманітарний університет

Українська філологія, історія, Рівне
Вища, з 1998 по 2003 (4 роки 8 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Проходження стажування в судах першої інстанції,Ведення діловодства, виконання вказівок керівництва, участь у конкурсі на заміще

2011

Знання і навички

Користувач ПК MS Word Email Державні реєстри M.E.Doc Робота з великим обсягом інформації Навички роботи з трудовим законодавство: • оформлення, звіль

Додаткова інформація

Коротка інформація
• відповідальність
• пунктуальність
• ініціативність
• комунікабельність
• націленість на результат
• бажання вчитися та розвиватися
• самовідданість справі та своїй професії
• наявність посвідчення Адвоката та діюче Адвокатське Бюро
Професійні вміння
Досвід роботи з договорами різної складності:оренда авто, поворотна допомога, інвестиційні договори, переведення боржника, матеріальна відповідальність;
Ведення установчі документів підприємства:
статут, протоколи, рішення, підготовка документів щодо чистих активів;
реєстрація, перереєстрація, ліквідація, внесення змін в діяльність підприємства;
Судово-претензійна робота
робота з контролюючими органами, судовими та органами виконавчої служби;
Успішний досвід ведення адміністративних, цивільних та господарських справ;
Впевнений користувач ПК, Word, ел.пошта, Медок, 1С, вміння працювати з реєстрами для отримання витягів, довідок; вміння працювати з великими обсягами інформації;
Ведення офіційного листування: запитів, відповідей - з органами місцевої влади, підприємствами, установами;
Повний супровід державних закупівель як зі сторони замовника, так і учасника
(моніторинг, підготовка пакету документів,вміння вести переговори, оскарження дій);
Досвід обслуговування іноземного представництва нерезидента:
• реєстраційні дії щодо установчих документів представництва;
• оформлення працівників, ведення їх згідно трудового законодавства, підготовка документів для отримання дозволів на працевлаштування іноземців;
• ЗЕД договори у сфері будівництва, робота та досвід з вимогами моніторингового відділу банку щодо обслуговування ЗЕД договору та купівлі валюти;
Професійні вміння
Навички роботи з трудовим законодавство:
• оформлення, звільнення, переведення працівників;
контракти, договори, договори матеріальної відповідальності, розмежування професій щодо повної та неповної матеріальної відповідальності;
• досвід роботи щодо контролю транспорту на підприємстві;
посадові інструкції;
• розробка колективного договору +додатки до нього, документи як зі сторони роботодавця так і зі сторони трудового колективу;
Навички в підготовці документів на отримання товарного знаку від Укрпатенту; підготовка документів на розблокування податкових накладних;

Розуміння галузі охорони праці на підприємстві , підготовка документів та успішне отримання дозволів, необхідний для роботи підприємства (навантажувачів, генераторів, ліцензування ємностей для пального).

Робота з експертами та управлінням праці; надання консультацій у різних галузях права.


Досвід роботи
Абонентське обслуговування згідно договору іноземного представництва (Республіка Білорусь)
Юрисконсульт
(офіційно)
10/2019 - 11/2020
Підготовка установчих документів, робота з Мінекономрозвитку, ДПС Києва, Статистики.
Працевлаштування іноземців, отримання дозволів на роботу (підготовка пакету документів), підготовка документів для Міграційної служби щодо перебування в Україні; договірна робота ЗЕД, підготовка проекту договору з генеральним замовником щодо будівництва; робота з банківськими установами, а саме валютно-моніторинговим відділом щодо переведення коштів на материнську компанію; претензійно-договірна, кадрова, наказова робота.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: