Резюме від 14 листопада 2018 PRO

Фощенко Оксана Анатольевна

Керівник фінансового відділу, 15 000 грн

Повна зайнятість.

Вік:
47 років
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Щоб відкрити контакти, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.


Досвід роботи

главный специалист, ведущий специалист

з 05.2018 по нині (1 рік 5 місяців)
Городской совет, Николаевсикй НЭДКЦ, Николаев (Николаевская обл.) (государственная служба)

Професійний досвід:
12.06.1994-12.06.1995 - Миколаївська середня школа № 11, вчитель математики, інформатики та обчислювальної техніки
12.06.1995-12.06.1998 – УМВС України в Миколаївській області, оперуповноважений, старший лейтенант міліції
12.06.1998-10.04.2018 –головний спеціаліст відділу обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради
15.05.2018 по цей час – провідний фахівець сектору матеріально-технічного забезпечення відділу забезпечення діяльності Миколаївського НДЕКЦ МВС України


Освіта

Миколаївський педагогічний інститут. Академія Міністерства промислової політики України. 2016 р. - навчаюсь в Одеському регіональному інституті державного

Учитель математики, экономист, управленец, Николаев (Николаевская обл.)
Вища, з 09.1989 по 06.1994 (4 роки 9 місяців)

1989-1994 р.р. – Миколаївський педагогічний інститут
фах: математика, інформатика та обчислювальна техніка.
2000-2001 р.р. – Академія Міністерства промислової політики України
фах: фінанси.
2016 р. - навчаюсь на третьому курсі в Одеському регіональному інституті державного управління національної академії державного управління при Президентові України на спеціальності «регіональне управління». В лютому 2019 захист магістерської роботи.


Додаткова інформація

Додаткові відомості:
Володіння мовами: українська: вільно
російська: вільно
англійська: розмовна (середній рівень)

Маю досвід роботи з ПК та офісною технікою. Вільно володію програмами: Word, Excel. Користувач Internet.

Досвід роботи: спілкування та роботи з людьми різних категорій і верств населення - 19 років; є досвід роботи по вирішенню питань з державними органами, в галузі земельного законодавства, багатий юридичний досвід, орієнтуюсь в мережі всіх державних органів, досвід роботи з постачальниками, оформлення договорів на постачання, вивчення умов, визначених в договорах, правове забезпечення умов постачання, контроль за виконанням умов договорів, моніторинг цін постачальників, формування бюджету на наступний рік, здійснення закупівель, ведення документації по відшкодуванню комунальних витрат на приміщення, які здані в оренду, підготовка звітів, розробка проектів наказів, порядків, інструкцій, аналіз нормативно-правової бази, співпраця зі страховими кампаніями, ведення табелю обліку робочого часу, грамотна ділова українська мова, вміння вести ділову переписку, вміння працювати з договорами.
Особисті та ділові якості: здатність до прийняття рішень, вимогливість до себе, прагнення до організації чіткого і збалансованого робочого процесу, є вміння самостійно працювати та приймати рішення в екстремальних умовах, чітко та швидко обробляти великий обсяг інформації, робити висновки, орієнтуюсь у всіх питаннях юриспруденції, володію законодавством, швидко навчаюсь, старанність, комунікабельність, пунктуальність, стресостійкість, вмію вести ділові переговори. Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю активно та аргументовано; доброзичлива, комунікабельна, вмію аналізувати та логічно мислити. Шкідливих звичок не маю.


Зберегти у відгуки Уже у відгуках

Схожі резюме

Усі схожі резюме


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: