• PRO

Анастасія

Офіс-менеджер

Розглядає посади: Офіс-менеджер, Адміністратор, HR-асистент, Менеджер з навчання персоналу, Адміністратор ресторану, Адміністратор кавʼярень, Виконавчий директор, Менеджер проєктів, Менеджер бек-офісу, Адміністратор готелю
Вид зайнятості: повна
Вік: 28 років
Місто: Львів
Розглядає посади:
Офіс-менеджер, Адміністратор, HR-асистент, Менеджер з навчання персоналу, Адміністратор ресторану, Адміністратор кавʼярень, Виконавчий директор, Менеджер проєктів, Менеджер бек-офісу, Адміністратор готелю
Вид зайнятості:
повна
Вік:
28 років
Місто:
Львів

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Office manager

з 05.2024 по 08.2025 (1 рік 4 місяці)
Ajax Systems, Львів (IT)

•Організація та координація роботи офісу, забезпечення безперебійного функціонування
•Ведення внутрішньої документації, облік витрат та закупівель
•Комунікація з постачальниками, підрядниками та співробітниками
•Планування та організація внутрішніх заходів компанії
•Оптимізація адміністративних процесів для підвищення ефективності роботи офісу

Бізнес-аналітик

з 11.2023 по 05.2024 (7 місяців)
Berta group, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Ведення процесу закупівельної діяльності з окремими брендами компанії, включаючи укладання контрактів та ведення переговорів.
Розробка та утримання зведеної аналітики у форматі Excel для ефективного моніторингу та аналізу закупівельних показників.
Прогнозування обсягів та потреб у закупівлях для оптимізації запасів та забезпечення безперебійного постачання
Загальний контроль залишків товарів та вчасна корекція відповідно до попиту та стратегії компанії.
Підготовка та представлення періодичної звітності з питань закупівельної діяльності для оцінки ефективності та прийняття стратегічних рішень.

HR assistant

з 06.2023 по 12.2024 (1 рік 7 місяців)
HUGGE SOFRWARE, Дистанційно (IT)

Проведення one-to-one с новими працівниками, орієнтація в компанії та обговорення їхніх ролей.
Розробка та реалізація програм onboarding та preboarding для
ефективного введення в робочий процес.
Підготовка та підписання контрактів, консультації нових працівників щодо умов.
Супровід та забезпечення підтримки новачкам протягом перших тижнів.
Аналіз фідбеку та постійне удосконалення програм
onboarding для покращення введення в колектив.

Офіс-менеджер

з 12.2021 по 03.2023 (1 рік 4 місяці)
Archivizer, Львів (Дизайн)

1.Контроль роботи всього офісу;
2.Координація роботи всіх офісних служб;
3.Ведення ділового листування;
4.Зустріч відвідувачів;
5.Робота з документацією;
6.Обробка дзвінків;
7.Робота в CRM;
8.Ведення офісних витрат та платіжного документообігу;
9.Організація свят та інших корпоративних заходів;
10.Забезпечення чистоти і порядку в офісі;
11.Ведення звітності по відпустках та відгулах;
12.Виконання завдань від HR.

Навички та компетенції:

•Досвід управління офісом та координації роботи офісних служб;
•Висока вміння працювати з документацією та ведення ділового листування;
•Відмінні комунікаційні ;
•Добре орієнтована в комп'ютерних програмах, таких як MS Office, CRM,Trello,Tableau,Zoho
•Висока відповідальність та організаційні здібності.

Освіта

Одеський коледж економіки, права та готельно-ресторанного бізнесу

Готельно-ресторанний бізнес, Одеса
Середня спеціальна, з 2013 по 2017 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Speak up

2014-2016

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • Проведення презентацій

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

•Адаптивність: здатність швидко адаптуватися до нових умов і викликів, що можуть виникнути в роботі.
•Креативність: здатність генерувати нові ідеї та знаходити нестандартні рішення проблем.
•Комунікабельність: здатність ефективно спілкуватися з колегами, клієнтами та іншими людьми в професійному середовищі.
•Відповідальність: здатність приймати на себе відповідальність за свої дії та результати роботи.
•Гнучкість: здатність пристосовуватися до змін в робочому графіку та вимогах роботи.
•Самоконтроль: здатність керувати своїми емоціями та поведінкою в професійному середовищі.
•Вміння працювати в команді: здатність співпрацювати з іншими людьми, виконувати призначені завдання та досягати спільних цілей

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: